سال سگی

فروردین: نوستالژی آدمهای گُهِ دور برم

اردیبهشت:  _گرگم و گله می برم... _چوپون ندارم، بیا ببر

خرداد: آدمها by default یک دیوار دراز قرمز نیستند.

تیر: من از اوناش نیستم.

مرداد: آشپزخانه ی مان سوخت.

شهریور: دلهای پاک راه افتاد رسما.

مهر: همستردار شدم. پوران و مموش را خریدم.

آبان: پوران زائید. 24 سالم شد.

آذر: بابابزرگ مرد. پائیز تمام شد. دلهای پاک ترکید.

دی: کم حرف، لِه و به مقدار زیادی درب و داغون. و یک دنیا دلتنگ بابابزرگ.

بهمن: نمایشنامه ام تمام شد. گلدان بازی م شروع شد.

اسفند: دلهای پاک دوباره راه افتاد. زندگی هر روز ترسناک و ترسناک تر شد...

نظرات 10 + ارسال نظر
پردیس 1390/01/06 ساعت 15:24

چرا منو یادت رفت؟ :(
مرداد (یا شهریور؟!): آشنایی با دوست گل و ماه و عزیز و دوست داشتنی و همه ی صفت های خوب رو یکجادار- ام: پردیس!!!
:)

عزیییییییییییزم
یه پست جداگونه واست میذارم اسمشم میذارم "آنچه خوبان همه دارند، تو یکجا داری"
خوبه؟!

محی 1390/01/06 ساعت 15:55

امسال رو هم پیش بینی کن.

نمیکنم
خودش میشه

سلام!
امیدوارم سال جدیدت دوست داشتنی باشه ...
یه چیز جالب
منم بیست آبان به دنیا اومدم ... منتها سال هفتاد و سه! :دی
بای بای

اسفندش خوب بود :)

pardis 1390/01/07 ساعت 18:25

Eyyy junnn, faghat migama ye juri gheire mostaghim raje be man benevis ke faghat khodam befahmam ba mani! Miduni ke, mikham ria nashe :D

آذر 1390/01/07 ساعت 19:18 http://fancyfree.mihanblog.com

خوب و بدش با همه دیگه صدی عزیز

من 1390/01/08 ساعت 01:47

عجب سالی داشتی! خوبه که! من توی تمام ماههای سالی که گذست مثل مرداد بودم اما بجای آشپزخونه سوختگیم جای دیگه ای بود

H.b.P 1390/01/08 ساعت 18:49

امسالت گربه ای بشه خوبه

منا 1390/01/09 ساعت 11:25 http://radiomona.blogsky.com

سلام صدی
من تو سال سگی با وبلاگت و به طور تصادفی خودت روبرو شدم و بیشتر نوشته هاتو می خونم از اون به بعد که نوشته بودی:‌ وبلاگی که بابا مامان آدم بهش سر بزنن.... یادته؟
قلمت و خلاقیتت تو نوشتن قابل ستایشه.
خوش باش مثل خرگوش بازیگوش D:

یادمه...
مرسی

آرش 1390/01/09 ساعت 14:22 http://mahni.blogfa.com

واقعا هر سالی با سال دیگه فرق میکنه هرچند که ماه هاشون مثل هم باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد