ღღღ

  "پنج وارونه چه معنا دارد؟"

خواهرکوچکم از من پرسید.

من به او خندیدم.

کمی آزرده وحیرت زده گفت: "روی دیوار و درختان دیدم!"

باز هم خندیدم.

گفت: دیروز خودم دیدم ، مهران پسر همسایه ، پنج وارونه به مریم می داد !!

بغلش کردم و با خود گفتم "بعدها وقتی ، رشد بی وقفه ی درد ، سقف کوتاه دلت را خم کرد ، بی گمان می فهمی ، پنج وارونه چه معنا دارد."

Iranian Summer

ساعت 11 قبل از ظهر

اینجا ایران است، صدای من

 

Channal 1

برنامه ی فسیل شده ی خانواده.. مجری شجاعی مهر

 

Channal 2

حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی در برنامه ی تصویر زندگی از اوقات فراغت می گوید!

 

Channal 3

حجت الاسلام والمسلمین دکتر (!) نوری درباره ی حدود پوشش در نماز جوانان را در شبکه ای به اسم جوان به نماز خواندن تشویق می کند.

 

Channal 4

برنامه ی عربی شبکه ی کوثر با دوبله ی عربی سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نوری همدانی.. (چون برنامه از بیخ عربه نمی دونم موضوعش چیه؟!)

 

Channal 5

برفک!

 

Channal 6

گزارش تصویری و تهوع آور از کشته شدن تو بمب گذاری، سقوط هواپیما، فلسطین، تصادف، جنگ، ترور، قتل، تجاوز...

 

Channal 7

آموزش ریاضی 2 دانشگاه (این ترم برای سومین بار ریاضیمو افتادم!)

 

Channal 8

تصاویر گل و سبزه و جنگلهای شمال و جاده چالوس با صدای علیرضا افتخاری که کاملا بی ربط برای هموطنان عزیز خارج از کشورمون باید و باید تداعی وطنشون باشه!

 

پ.ن:من کمی، فقط کمی (با اجازه ی بزرگترها البته!)احساس می کنم حوصله م داره به شدت سر میره..و کمی هم حالم داره از اینکه اینجام بهم می خوره.. عین مرغ خونگی بخور و بخواب و تلویزیون (!!!!!!!) تماشا کن و بخواب.. غلط زیادی هم ممنوع

می گویند بهشت زیر پای مادران است

من می گویم جهنم هم همینطور

"مارک تواین"

 

پ.ن1: مارک تواین حاصل یه رابطه ی نامشروع بوده

پ.ن2: چرا همه فقط بلدند از مادرهای خوب بگن؟

من دلم برای بچه هایی می سوزه که مادرهای خوبی نداشتند.

این جام جهانی جام جهانی ای نشد !!
یه مشت ایتالیایی و فرانسوی از نوع یوونتوسی

خوش به حال طرفداراشون

البته الان دیگه فک کنم رییس کلا و دون کورلئونه در مورد نتیجه توافق کرده باشن
پس ما میگیریم تخت میخابیم و فردا صبح همراه صرف صبحانه نتیجه رو جویا میشیم.

در ضمن فقط آنری پاتر رو عقش است !!

واقعا اگه کسی ضعفاشو نشونمون بده چیکار میکنیم ؟
اگه نیمه تاریک طرفو ببینیم  بازم دوسش داریم ؟

جوابش یه نه گنده س
به بزرگی چیزی که تو گلوی من و شما گیر کرده.

کیوی

از دست دادن بکارت روحی یعنی وقتی خودتو تماما تو این شعر میبینی.

از روزی که تو رفتی منم تو خودم گم شدم
سعی کردم و باختم
مثل اون موقع که با هم قدم میزدیم
کاش ذره ای عشق تو چشماش میدیدی
بهترین دوستی که تو خودت رهات کرد
تو آتیش ذهن افسرده ات سوختی
ولی الان چیکار میشه کرد ؟
از این بدتر نمیشه
کسی رو دیگه نداری
اشتباه نمیکنی : تنهایی و کسی درکت نمیکنه
( با خودت میگی )
یعنی عشقمون تموم شد ؟
و این داغونت میکنه
دنیا دور سرت میگرده
راهی نیست که پیداش کنی
و بهش بگی
کجا رفتی درست موقعی که بهت نیاز داشتم ؟

شعرمون تموم میشه اینجا
حالا شما متحول شدین
و میتونین راحت تر زندگی کنین
دوست دختر یا پسر بگیرین

تا پست بعد خدافظ
کیوی

تکمیل : مشخصات آهنگ

artist :  Anathema
song :  Are you there

دقت کنید که اینجا دو نفر مینویسن
یه دختر و یه پسر
هر پستی هم معلومه ماله کیه
( یعنی کامنت هر پستو به خودش بدین که قاطی نشه )

 

من درسته پررویی کردم اومدم تو خونه یکی دیگه مینویسم ولی به حقوق وبلاگ نویسی خودم آشنام !!!

یعنی این خانوم منو راه داد اینجا حقوق مساوی داریم . در ضمن برای کسایی که براشون سواله هر گونه رابطه عاطفی بین نویسندگان وبلاگ دیوونه خونه تکذیب میشه.

تا پست بعدی خدافظ
امضا کیوی.

پ.ن: کیوی خودت بیا جوابشونو بده

امضا: من

Happy Birthday Honey

 

نارسیس عزیز

منت سر تقویم گذاشتی

تابستان را خجالت دادی

تیر را تا ابد شرمنده ی خود کردی

و بقیه ی روزهای سال را حسرت به دل گذاشتی

 

تولدت مبارک!

 

حسین عزیز

جملات قبلی با همان آب و تاب تقدیمت!

 

تولدت مبارک!

 

 

 

 

 

پ.ن: من به این جمله که میگن اولویت با خانوماست زیاد اعتقاد ندارم

چون یه امر بدیهیه :D

میخواستم یه چیزی در مورد آرژانتین و دلیل حذفش بنویسم که بعد از باخت برزیل منصرف شدم !! دیگه زیاد در مورد فوتبال فکر نمیکنم.

دو تا آدم وقتی میتونن رابطه عاشقانه متعادل داشته باشن که باکره نباشن. بکارت روحی منظورمه. یعنی دفعه اولشون نباشه. مجرب باشن. البته باکره جسمی هم نباشن که چه بهتر !!

پروژه های درسی همه شون میتونن تو یک هفته به جای خوبی برسن. اگه دیدی پروژه ات مثلا دو ماهه یه جا متوقفه یه جای کار میلنگه !!
یا حوصله نداری ( مثل ما )
یا موضوعش جذاب نیس ( مثل ما )
یا پیش نیازاشو دوس نداری ( مثل ما )
یا تا موعد تحویلت خیلی مونده ( مثل ما )

یا چیزای دیگه

در ضمن شاعر میگه :

ما برای مست کردن آمدیم      نی برای فکر کردن آمدیم

تا پست بعدی خدافظ
K.V

 

من قراره اینجا بنویسم پس مناسبه که اول مشخصات کاملمو بگم.

نام : کیوی
قد : بلند
وزن : خروس
شغل : بیکار
تاهل : مجرد
اعتیاد : سیگار
وضعیت هوشیاری : نیمه مست
اخلاق : ورزشکاری- آب زیر کاه - رندانه
موسیقی مورد علاقه : دیشب کجا خابیدی ؟ از نیروانا + سوال از سیستم

تا پست بعدی
خدافظ

K.V


martike: mikhastam ye matlabe kutahe tanz benevisam

martike: nemizaran ke madar ***  ha

cavegirl: to to khoone ham ghatie harfat inghadr fohsh midi?!  !

martike: na ba to rahatam

martike: yekiam vaghty miram stadium

cavegirl !

 

از درفشانیهای دوست جون بنده در دنیای مجازی!!!

 

پ.ن۱: این ستاره ها فحشه!

پ.ن۲: میگم چرا دخترا رو راه نمیدن استادیوم.. پس اینجوریاس!

پ.ن۳: من یه قالب ناناز درستیدم هیشکی نمی خوادش؟!

آخه من اینو به کی قالب کنم؟

کی گفته سنگ بزرگ علامت نزدنه؟!

همین چند روز پیش بود که خونه تکونی کردم و هرچی مهر کوچیک و نصفه نیمه بود رو جمع کردم گذاشتم یه جا.. فقط یه دونه جانماز کوچیک تبرک خونه ی خدا گذاشتم تو قفسه..

وقتایی که تنبلی دوست داری از خیر همون مهر نصفه نیمه هم بگذری اما وقتی جز همون جانمازه چیز دیگه ای پیدا نمی کنی مجبور میشی قانع باشی!

لحظات سکوت قبل از اذان صبح همیشه زجرآورترین اوقات شبانه روزند.. چون اغلب این موقع برای امتحانهام تا صبح بیدار مونده م!

دلت می خواد سر خدا هم شیره بمالی و سرسری دو رکعت بخونی کلی هم منت بذاری سرش که آآآآآآآآی ببین بنده ی مخلصت داره واسه ت نماز می خونه! اما امان از این سنگ بزرگ!

 نمازتو که با دقت و اشتیاق می خونی تازه ادعیه ی جانمازه سرت رو گرم می کنه. از اون که فارغ شدی دلت نمیاد یه دور تسبیح ذکر نکنی.. آخ کی این زیارت عاشورا رو همیشه میذاره لای این سجاده؟

اصلا چی شد که دو رکعت نماز ناقابل این همه طول کشید؟!

پ.ن: من خیلی احساس مثبت بودن بهم دست داده.. کسی یه هاله ی نور روی سرم نمی بینه؟!

ـ مرا یاد کن لعنتی.

نام مرا به خاطر آور لامصب.

حالا که به تو نیاز دارم به کدام قبرستانی رفتی؟

 

ـ قطعه ۹۳۲ ردیف ۹۰۶ شماره ۷۵۸۱

Untitle

دفترچه ی مشق خوشگلم را نبری

خودکار سه رنگ قابلم را نبری

 

من با تو سر نیمکت زندگی ام

عمریست مواظبم دلم را نبری

 

پ.ن1: چقدر نوستالژیکم می گیره با این دوبیتی

 

پ.ن2: تو خدابیامرز دیوونه خونه شهریور 84 یه پست زده بودم که: "هی فلانی! این دختره بالاخره مخت رو زد؟!"

میگن قراره ازدواج کنند.

این خط

این نشون

همه می دونیم آخرش چی میشه.. چقدر این دل و دلدادگی دانشجویی وحشتناکه.. مخصوصا اینکه طرف ناتو هم از آب دربیاد.

خدایا خودت ختم به خیرش کن.

 

پ.ن3: پنج شنبه تابستونم شروع شد.. کلی کار نکرده داشتم واسه ش اما الان هرچی فکر می کنم یادم نمیاد. به قول مرتیکه فیلم دیدن و شیطونی کردن فقط تو امتحانا می چسبه!

 

 

بابا بی خیال گیتار شماعی زاده