مسئله این است..

نسل سوخته یا دماغ سوخته؟؟

پ.ن: آبجی کوچیکه هم رفت. من موندم و حوضم احیانا!

ـ دیگه حال سیگاریزدن رو هم ندارم . حال خود کشی رو هم ندارم . حال بوف کور خوندن رو هم ندارم . میگی چیکار کنم ؟؟؟

ـ سیگار بکش
خودکشی کن
قبلش بوف کور بخون

پسرها همشون یه نفرند..

فقط اسمهاشون فرق می کنه

و قیافه هاشون

و صداشون

وگرنه همشون یه نفرند..

عاشق خودش نبودم

عاشق صداش بودم

چرا من؟

جمعیت زمین چیزی حدود 6 میلیارده

یعنی بطور متوسط 3 میلیارد مرد روی زمین داریم.

از بین رفتن نیمی از جمعیت کره ی زمین باعث میشه

۱. با پدیده ای به اسم قحطی روبرو نباشیم.

۲. کره ی زمین گرم تر از اینی که هست نمیشه

۳. دنیا رو صلح و صفا فرا می گیره

۴. هیچ جنگی رخ نخواهد داد.

۵. در طول روز مجبور نباشیم توی کوچه و خیابون حرفهای رکیک بشنویم.

۶. آمار مرگ و میرهای احمقانه و قتلهای ناموسی به صفر خواهد رسید.

۷. هیچ خونه ای بوی گند جوراب نخواهد داد.

.

.

.

و یک عالمه نتیجه ی دیگه که واضح و مبرهنه

و چون خوابم میاد حوصله ندارم کشش بدم.

 

با یه حساب سرانگشتی اگه هر زن بتونه فقط از پس یک مرد بربیاد

به زودی دنیا همونی میشه که باید باشه.

 

پ.ن: این گوشی من همه چیش خوبه فقط یه عیب بزرگ داره

وقتی درشو می بندم نمی تونم جایی زنگ بزنم

چرا آخه؟

"قشنگی قسمت ماست.. که ما بهم نمی رسیم"

هیچ کس نمی تونه به من زور بگه

حتی قسمت

وایسا دنیا من می خوام پیاده شم..

ـ خیلی دوست داری عاشقت بشم نه؟

ـ ها؟ نه.. وسه چی؟ مگه الان چشه؟ ما که خیلی باهم خوبیم!