حالا مال خودم شدی!

با اینا زمستو نو سر می کنم..

هه اینجا چقد یواش شده

من چقد کمرنگ شدم

..................................................................................

نمی دونم چرا اصلا بوی عید نمیاد

حالا هی بشین "بوی عیدی بوی توت بوی کاغذ رنگی" گوش بده

..................................................................................

اتفاقات عجیب غریبی داره میفته. واقعا راست گفته ند: ایران سرزمین غیر قابل پیش بینی!

۱. هنوز خیلی از پخش شدن فیلم بسیار شخصی و تو رخت خوابی آقای فلانی نشده که الان

عنوان سرمربی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران رو یدک می کشه..!

۲. این انتخابات هم فیلم کرده مردم رو. دیروز داد می زدند: نماینده ی خائن، اعدام باید گردد.

امروز تو میتینگهای انتخاباتیش سیمکارت و شام و ناهار و کارت اینترنت مجانی می گیرند.

۳. دستگیری سردار زارعی فرمانده ی نیروی انتظامی استان تهران توی خونه ی فساد

همراه ۶ تا خانم محترم این کاره هم از اون اتفاقات غیر قابل پیش بینیه.

جالب این که سردار زارعی مسئول مستقیم اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش در تهران بود..!

..................................................................................

پ.ن۱: بعد از مدت ها الکی احساس خوشحالی و سرخوشی می کنم.

چقد خوبه آدم بدون هیچ دلیلی الکی خوشحال باشه.

الکی خوش که میگن منم!

پ.ن۲: من نه سیاستمدارم نه علاقه ای به دنبال کردن حواشی ورزش دارم.

فقط واسم جالب بود یه کم.

دنیای باحالی داریم رفیق!

من.. جنس دوم

دقت کردین مخاطب بیشتر اشعار عاشقانه همجنسان من اند؟!

یعنی تا به حال هیچ دختر شاعری عاشق نشده؟

 

پ.ن: من یعنی جنس دوم.. ظرافتی لای پرده و پوشینه..!

تکثری تاسف برانگیز حماقت

احمقانه ترین جوابی که برای تبریک سپندار مزگان گرفتم، اون هم با فونت کج و معوج پینگلیش که چقدر بیزارم ازش:
 
Azizam mer30 ba in hesab ''VALENTAINE 3 rooze pishet MOBARAK''
ghorbanat: mahdie
 
عزیزم تو آزادی هر کاری دوست داری بکنی فقط خواهش می کنم بیشتر از این به شعور من توهین نکن.
قربانت: من..!