دست رو دلم نذار

جای دستات می مونه straight face

عجب ماه مزخرفی بود این اردیبهشت

تولد ۶ تا از دوستام بود. واسه ۲ تاشون هنوز کادو نگرفتم

من نمی دونم چرا موقع کادو دادن یهو اینقد دوست و رفیق پیدا می کنم من straight face

قدمهای آخرو آهسته تر بردار

واسه من سخته آخرین لحظه ی دیدار...

قدیمیه ولی هنوز کاربرد داره

هرگز هیچ حسرتی در دنیا این چنین یک جا جمع نمی شود که در این سه واژه ی کوتاه :

او ـ دوستم ـ ندارد..

تقدیم با احترامات فائقه

مقصد جایی در انتهای مسیر نیست، در لابلای مسیر است؛

و لذت بردن از قدمهایی که برمی داریم...

 

و تو صادقانه همپای من شدی برای رسیدن به مقصدی که از اولش فکر می کردیم باید یه جایی اون آخر آخرها باشه...

قرار نبود اینجوری شه!

 

پ.ن: مخاطب خاص داشت!

ـ من ازت هیچ توقعی ندارم

ـ اوکی.. حله

حالا اشکاتو پاک کن

ـ straight face

هیچ وقت هیشکی تو یه فاصله ی زمانی کم اینقد نزده بود تو ذوقمstraight face

امروز سه شنبه بود

هنوزم هست

مشکل ما دخترا اینه که همیشه فکر می کنیم طرف مقابلمون با همه فرق داره.

بعد وقتی خیلی دیر شد تازه می فهمیم همشون سر و ته یه کرباسن straight face

ـ تنها شدن خیلی سخته. له شدن سخت تره

ولی تنها شدن از له شدن بهتره straight face

ـ من نمی دونم اصلا چرا میاین؟

وقتی قراره یه روز برین

ـ نیومدیم، داشتیم رد می شدیم

بی شرفا بلاگ رولینگم فیلتر کردن

چرا همتون اینقد ساکتین؟

انگار اصلا نیستین

میگه از اعصابه از اعصابه

اعصاب ندارم از دستش بس که سوزنش گیر کرده رو همین یه جمله

خدا یه چیز انداخته تو دهنش:

از اعصابه

حالم خوبه

هیچ وقت به این خوبی نبودم

ببینیدم...

همه تون میرین

تو همین یه چیز مشترکین

من نمی دونم اصلا چرا میاین؟

وقتی قراره یه روز برین

واسه بیشتر زنده موندن انگیزه ندارم

به جاش کلی دلیل واسه مردن دارم

so close, so far

ـ قشنگترین قبرستونیه که تو عمرم دیدم..

ـ قبرستون؟!

ـ آره. سحابی هم محل تولد هم محل مرگ ستاره هاست.

همشون برمی گردن به همونجایی که ازش متولد شده ن

ـ من نمی دونستم ستاره ها هم می میرن!

ـ همه شون می میرن! خیلی از ستاره هایی که ما الان داریم می بینیم شاید میلیونها سال پیش مرده ن ولی ما به خاطر مسافتی که باهاشون داریم هنوز داریم اونا رو می بینیم..

ـ یعنی اینقد دورن؟

ـ خیلی دور... خیلی نزدیک

وقتی با دنیای خودمون مقایسه کنیم خیلی دورن اما اگه با کهکشانهای دیگه مقایسه کنیم تازه می فهمیم چقد به ما نزدیکن و ما خبر نداریم..