امروز محکومم کلی آپ کنم به افتخار نگارجون

چقدر چرت پرت گفتن الکی الکی حال میده

!Man In LOVE

می دونی اسم این شکلکه چیه؟

 

!!!Man In LOVE

چه بامسما!  

آدمهای جدیدی کشف کرده م و متقابلا آدمهای جدیدی کشفم کرده اند:

نگارجون. ژیلا. عرفانه. امیر علیزاده. امین سامانی. الهه. آقای محمودی. خاله فاطی (!) و سابقا میم جون

چقد هیجان انگیزه بخوای کسی رو ببینی که فقط اسمشو شنیدی از کسی.. یا دیگه فوقش چند بارکی چت کردی باهاش

بابام مامانمو مجبور کرد ۴ صبح پا شه همراش بره لب دریا پیاده روی

مامانم هم بابامو مجبور کرد از اول تا آخر این فیلم هندی پریشبیه رو تا ته ببینه

اسمشم گذاشتن همزیستی مسالمت آمیز. من بهش میگم مقابله به مثل

۱. دوباره خوردم به پیسی این روزها و این روزها و این روزها ۱

۲. نمی دونم چرا هر ترم یادم میره آخر ترم قبل چه بلایی سرم اومد شبهای امتحان

۳. هر امتحانم قد ۱۰۰ تا کنکور انرژی می گیره. توقع چی داری ازم؟

۴. دوباره پیداش کردم. هنوز همونقدر دوست داشتنیه

۵. شرط می بندم تا آخر این ترم زنده نمی مونم. این دانشگاه لامذهب آخر ما رو ...

شرط می بندم سر هرچی تو بگی

پ.ن۱: کلیک کن روش

پ.ن۲: خدایا این بلاگرد رو ... (استغفرالله)

!..Hey u

هی فلانی
می دانی؟ می گویند رسم زندگی چنین است.
 
می آیند...
 می مانند...
 عادتت می دهند...
 و می روند...
 و تو در خود می مانی...
 و تو تنها می مانی...
 
راستی نگفتی؟ رسم تو نیز چنین است؟ مثل همه ی فلانی ها هستی؟؟؟
 
پ.ن: طوفانی در راه است!!!

اگر زمین مزرعه ای بود..

 اگر زمین مزرعه ای بود
 با انبارهای بزرگ قرمز رنگ
 و اسبهای تنبل
 با تراکتوری به خواب رفته
 سایبانی با عطر ریحان خشک
 و راه باریکه های میان شبدرها
 و سرخس های زودرنج
 
 
اگر زمین مزرعه ای آفتابی بود
 می شد دوید از میان ساقه های ذرت
 کر شد، کور شد، نفس نکشید
 دوید تا نرده های چوبی
 و پشت درختان بلوط
 با تو درهم پیچید

آبجیم: موهامو که این مدلی بستم شبیه سوفی شل شدم.

من: سوفی شل کدوم خریه دیگه؟

آبجیم: سوفی شل در درجه ی اول یه دختره

در درجه ی دوم یه آزادیخواه آلمانی که با هیتلر و نازی ها مبارزه کرد..

من: باشه