Veil behind my eyes

تو چشم گذاشتی

من قایم شدم

تو یکی دیگه رو پیدا کردی

Cr@zy LaZy

دانشگاه نمیرم

درس نمی خونم

عصبیم 

پاچه می گیرم

صبح تا شب پای اینترنتم  

شب تا صبح هم می خوابم!  

تو هم عاشق شدی؟

چه غلطها!

For My Paradise

_خیلی دوستت دارم.

_ الان که وقت ندارم. باشه واسه بعد

_ ...

برای ثبت در تاریخ

امروز ۶ تا مورچه کشتم

هفتمیش هم از دستم در رفت

یعنی خدا منو می بخشه؟

 

پ.ن: اینم هفتمیش

الان شدن ۸ تا!

 

من دیشب لپ رضازاده رو گرفتم.. فهمید!

خودشو جمع و جور کرد.

 

پ.ن: باز خوبه ماچش نکردم!

 

پ.ن کاملا بی ربط: پریروز تولد سهراب بود..

باید یادش می کردیم.. یه روزی. یه جایی.. به هر شکل!

برای سهراب

با توام سهراب

یادته گفتی بهم "تا شقایق هست، زندگی باید کرد!"

نیستی سهراب ببینی

که شقایق هم مرد

دیگه با چی دل بنده ها رو خوش کرد؟! 

Davech & Spnoptera Kambyes

استاد: درس امروز "دیدگاه کلی پیرامون ساختار ملخ صحرایی"

من: باشه! 

 

نکته ی تستی: می دونستین کامبیز اسم یه نوع سوسکه؟!  

خیلی ستمه.. آدم باباش خدای حشره شناسی باشه

بعد جک و جونور جدید که کشف می کنه اسم پسرشو میذاره روش!

کامبیز دوالچی رو عرض کردم.. 

 

نتیجه گیری: اولین حشره ای که کشف کردم اسم استاد ریاضیم رو میذارم روش 

این خط /

اینم نشون

 

پ.ن: ملخ صحرایی ایثارگرترین، دوست داشتنی ترین و البته خوشمزه ترین (!) جونور دنیاست!   

دلایل اولی و دومیش رو هر وقت حسش بود میگم.. سومیش رو هم می تونی امتحان کنی. مجانیه..

نوستالژی یعنی حمومک مورچه داره ی گوگوش

یعنی سفر شهره

یعنی مرا ببوس ویگن

یعنی سیمین بری شیبانی

دانشگاه هم حال وده!

خیلی باحاله آدم استادش زن باشه  

خیلی باحالتره استاد آدم نی نی داشته باشه

 

نتیجه گیری: اون وقت نیم ساعت از اینور می زنه نیم ساعت از اون ور!

پ.ن: گور بابای وجدان

با توام سهراب

گفتی چشمها را باید شست! شستم ولی...

گفتی جور دیگر باید دید! دیدم ولی.....

گفتی زیر باران باید رفت! رفتم ولی...

او نه چشم های خیس و شسته ام را، نه نگاه دیگرم را، هیچکدام را ندید!

فقط در زیر باران با طعنه ای خندید و گفت : "دیوانه ی باران ندیده!"

من و بنیامین!

سرویس، کتاب، استاد، جزوه

نمی خوام، نمی خوام، نمی خوام

شیمی آلی 7 صبح نمیام، نمی خوام، نمیام 

 

پ.ن۱: لطفا با سوز بنیامینی بخونین 

پ.ن۲: هیچم دلم تنگ نشده بود!

پ.ن۳: راستی امروز جا نموندم!!!