میشه لطفا اینجا رو کلیک کنی؟!

احساس یه زن بیوه رو دارم که تازه از شر شوهر غیرتی و کله خر و متعصبش راحت شده

داره نفس راحتی می کشه و به معنای واقعی کلمه معنی زندگی رو می فهمه

اما تازه بعد از مرگ طرف فهمیده چقد عاشقش بوده

تو حالت عادی هم نئشه م

یوهووووووو

من تو دفتر گروهمونم

چقد اینترنت مجانی پرسرعت می چسبه

آدمها دو دسته اند

احمق

احمق تر

فعلا علی الحساب همینجوری دوستم داشته باش تا بعدا دلایل کافی رو ارائه کنم

حواس پرت ها به بهشت نمی روند..

آدم های حواس جمع تمام زحمات یک ترمشون رو توی شلوغ ترین جای شهر گم نمی کنند..

آدم های حواس جمع موبایلشون رو تو تاکسی جا نمیذارن..

آدم های حواس جمع درسهای تخصصی رو حذف نمی کنند به جاش ۴ واحد عمومی+تربیت بدنی بگیرند.

آدم های حواس جمع ترمی ۱۰۰ دفعه از سجاد امیری نمی پرسند: ببخشید آقا شما نسبتی با آقای سجاد امیری دارید؟!

آدم های حواس جمع هیچ وقت به جواد یزدانی  نمیگن این چه آهنگ جوادیه گذاشتی تو موبایلت؟!

آدم های حواس جمع جلوی چشم استاد آینه دست نمی گیرند خط چشمشون رو چک کنند..

کلا آدمهای حواس جمع آدمهای جالبی هستند..

همیشه دیدن آدمهایی که شبیه تو نیستند به بقای نسل بشر امیدوارت می کنه!

من احمق نیستم

قیافه ام هم شبیه احمق ها نیست

احمق ها دو دست و دو پا و یک سر دارند

حالا چیزهایی کم یا بیشتر

من هم همین طور

ولی احمق نیستم

قیافه ام هم شبیه احمق ها نیست

احمق ها . . .

!WOW

امشب تو قفسه های متروکه ی کتابفروشی دفترخاطرات آدم و حوا رو پیدا کردم..

اوممم

حدس بزن توش چیه؟!!!

قسم می خورم از تعجب یه جفت شاخ گنده رو سرت سبز شه!

قرار شده بود ریاضی رو که پاس کردم سور بدم..

آخه ۵/۱۰ هم سور دادن داره؟

اونم بعد از ۴ ترممممم؟!