اتفاقا آدمهایی که نه شاخ دارند نه دم ترسناکترند..

توجه توجه

به انتهای یک رابطه ی عاطفی نزدیک می شوید.

ـ می دونی تو یه بعدازظهر گرم گرم گرم بعد از ناهار تو یه کلاس خنک خنک خنک چی می چسبه؟

ـ یه چرت نیمروزی!

ـ نشستن سر کلاس علفهای هرز.. چرت نیمروزی که همیشه می چسبه بستگی داره با کی و کجا؟!

ـ پس هم آغوشی با استاد!

ـ زن داره

ـ دل که داره!

ـ استاد ریاضیمم دل داشت. ولی ۴ بار ریاضی افتادم

دیگه مینی مالیم هم نمیاد

افسردگی بعد از تعطیلات

توجه توجه

خطر ترکیدگی نزدیک است

آهسته برانید

اینم از حال و روز ما..!

کامپیوتر برای چت، چتروم برای کاربران جدید، ۱۰ عدد پسر برای دختران بیکار برای اسکول کردن،

پول کارت اینترنت را باید بدهیم، پول تلفن جدا

و دیگر هیچ...

۱. همیشه نداشتن یه چیز بد بهتر از داشتن اونه (تو شرایطی که مجبوری بین بد و بدتر یکیشو انتخاب کنی..)

۲. باید دوره بیفتم یه پلاکارد بگیرم دستم روش بنویسم: کسی هست بخواد با من غروب خورشید رو تماشا کنه؟

_ صبر کن

گذشت کن

همه چی حله

 

_ دفعه ی قبلم همینو گفتی

و من بیشتر صبر کردم

و بیشتر گذشت کردم

و همه ی نسخه هایی رو که بقیه برام پیچیده بودند مو به مو عمل کردم

اما حل که نشد، هیچ

بدتر هم شد...

دعام کن

پیش هر نیروی مافوقی که بهش اعتقاد داری

می دونم لزوما نباید خدای من باشه

بهش     نیاز      دارم.

زندگی رو دوست دارم..

تو رو از زندگی بیشتر...