این یک پست وبلاگ نیست.

امروز آخرین روز 23 سالگیم است.

thank GOD که امین اینجا را نمی خواند زرت بزند تو ذوقم که "لایی نکش. تو 24 سالته نه 23" پارسال این موقع سفر بودم با یه عالمه آدم غریبه که نمیشود بگویم دوست بودیم مثلا. فک میکردم اگه توی شهر خودم و بین دوستهای خودم باشم اتفاق خارق العاده ای قرار ایست بیفتد برایم، که نیفتاد. قدِ 365 روز بزرگتر شده م که بفهمم آدمها مختارند به دوست نداشتنت. 

جمعه ی گذشته بهنوش قرار گذاشته بود برویم دم ساحل بزنیم تو سر کله ی هم حرف بزنیم چرت پرت بگوییم. عینک نزده بودم. یهو صدای جیغ و دست چند تا آدم بلند شد و آقای موزیسین داشت برایم آهنگ تولدت مبارک میزد.

به زور سه ماه است این آدمها را میشناسم. بهنوش را، سنا و فروغ را، حتی سهیل را. مهم نیست قد یک مغازه ی اسباب بازی فروشی عروسک کادو گرفتم، یا اینقدر میشناسندم که دو کیلو لواشک و آلوچه و آدامس خرسی برایم خریدند؛ مهم این است که یک سال پیش همچین موقعی من بدترین ضربه ی زندگی ام را از دوستانی خوردم که همه ی دنیای من بودند. و حالا کسانی برایم سورپرایز پارتی گرفته اند و دارند بالا پائین می پرند و فشفشه میسوزانند و جیغ میکشند و قد یک اسباب بازی فروشی برایم کادو خریده اند و هله هوله، که همه ش سه ماه است میشناسمشان. what the hell? کجای محاسباتم غلط بوده؟

خدای خیلی بزرگ و احتمالا مهربان، آن مهره ی گمشده ای را که برداشتی بگذار سر جایش لطفن. به روی خودم نمی آورم تمام این سالها همه ی آدمهایی که گذاشتی سر راهم اشتباهی بودند. امشب که بگذرد، من به اندازه ی 24 سال تمام طلبکارتر از امشبم برای گرفتن همه ی سهمم از زنده گی، که عمری ست جانم را به لبم رسانده ای و نمی دهی.

نظرات 16 + ارسال نظر
امیرسالار 1389/08/20 ساعت 01:09

به نظر من تعداد روزای دوستی مهم نیست عمق اون احساسی که بین 2 نفره مهمه... مثلا من حتی اسم تو رو درست و حسابی نمی دونم اما تو رو دوست خودم می دونم چون بارها تو و این نوشته هات به من آرامش دادین و من اون احساس رو گرفتم
دوستتتت گلم تولدت کلی مبارک امیدوارم سال های سال کنار خانوادت و اونایی که دوستشون داری و دوستت دارن شاد و موفق و سر بلند باشی و به همه آرزوهات برسی
خلاصه اینکه: هرچی آرزوی خوبه مال تو
امیدوارم ساله دیگه آخرین روز 24سالگیت همه اونی که از خدا خواستی رو گرفته باشی

هرچی که خاطره داری مال من

کیمیا 1389/08/20 ساعت 02:06

تولدتون مبارک

ممنون

یک غریبه 1389/08/20 ساعت 03:04

تولدت و تولدم مبارک..........
کاملا درک میکنم که در گرفتن حقتون از زندگی که میتونه حضور یکی باشه از خدا طلبکار باشین.
سالهاست مات اونم که همه ی جان من است و نیست....
امسال هم ۲۰ آبان و دلتنگی و یه جای خالی که.......

بخش عظیمی از رضایت ختم به یک حس میشه نه یک شخص
اما عالی گفتی

جیغ 1389/08/20 ساعت 06:51

همه ی اینها کمک می کنند که آدم کمی بزرگ بشه، و دور و برشو بشناسه، همیشه همه چی طبق خواسته ادم ها نیست، خودمون باید حلش کنیم

اوهوم

گریــــون 1389/08/20 ساعت 08:01 http://bihamtaa.com

بالاخره 23 سالگیت با تموم خاطرات تلخ و زیباش تموم شد و 24 سالت شد.
درسته که هیچوقت نمیشه بدترین ضربه زندگیتو فراموش کنی ولی لااقل سعی کن دیگه واست تکرار نشه
امیدوارم 24 سالگیت سالی خوش و شاد برات باشه.

راستـــــــــــــــــی
24 سالت شد پیر شدی....

بزرگ شدم

مهدی 1389/08/20 ساعت 09:47

تولدش مبارک باشه این دخمل ما.
ایشالله یه 24 سالگی توپ توپ پیش روت باشه.

امیدوارم

یکی 1389/08/20 ساعت 10:30

24 ات مباااااااااااارک

عاشقتم

عمــــــــو پوریا 1389/08/20 ساعت 14:11

Happy toon birthday !!!
منم دیشب تولد یکی رفتمکه نمی شناختمش :دی
ولی مهمونی خوبی بود :دی

بهش بگوید جایی میان دو خواهش سن وسال تولدش مبارک
تولدت مبارکا دادایی

کیمیا 1389/08/21 ساعت 00:07

http://dalghakirani.blogspot.com/2010/11/blog-post_11.html

چند خط آخر این نوشته رو می خونی؟
خوشحال باش....

من عاشق همه ی دخترای آبانی هم هستم

حامد 1389/08/21 ساعت 11:47

سلام
اول اینکه تولدت مبارک اونم خیلی!!!
بعد اینکه در مورد اتفاقای ۲۳ سالگیت همون نصیحتی که بهت کردم اون به کارت میاد تو زندگی

یادت هست که همون جریان کتاب میگم

نه
دوباره بگو

H.b.P 1389/08/21 ساعت 20:16

Tell me, where is the sun
Take me, to the moon

ورودت به اون و خروجت از این مبارک!!

سلام
آغاز ۲۵سالگیت تبریک باد.
.....................................................................
با تشکر
میرزاها

[ بدون نام ] 1389/08/22 ساعت 13:57

آفرین به این دوستان خوبت بهنوش ، سنا و فروغ و حتی سهیل پایدار باشین

فرانک 1389/08/23 ساعت 00:05 http://nimvajabi.blogsky.com

قبلنم اومدم وبلاگت اما با به آدرس دیگه
تولدتم تبریک میگم و امیدوارم با دوستای جدیدت خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد