من نیم ساعته قرص خواب خوردم بیدارم هنوز

اینا چقد طول میکشه که اثر کنن؟

چینی ش هم اومده تو بازار نکنه؟

خدایا منو بکُش یا بخوابون

نظرات 15 + ارسال نظر

خودتون که چینی نشدین هنوز؟

ما اصل جنسیم
made in iran

خوابیدی!!؟

نع :(

انسان بزرگی هستی ، من هر وبلاگیو خوشم بیاد مشتریش می شم و تو وبلاگ خودم لینکش می کنم ، کاری ندارم لینکم می کنی یا نه ، ولی لینکت کردم چون از وبلاگت لذت بردم ، تو فیس بوک ادت کردم ، دوست داشتی تایید کن ، دوست هم نداشتی که هچ . یا حق . بای .

بزرگی از شماست
و از این حرفها

کیمیا 1389/06/24 ساعت 19:16

خوش به حالتون من یکی از آرزوام اینه که بی خواب بشم و هی بیدار باشم وبیدار باشم وبیدار باشم و....

نع
هیچ وقت اینو از خدا نخواه!

آیدین 1389/06/25 ساعت 09:01 http://www.souty.blogsky.com

گوسفندها رو بشمار
اگه کم اومد بز ها رو هم بشمار
اگه ویخوای زود اثر کنه پودرش کن..حل کن توی آب بعد تزریقش کن

[ بدون نام ] 1389/06/25 ساعت 14:49

شهزاده قصه من - گلشیفته فراهانی
اینو شنیدید؟

آره
فوق العاده ست

[ بدون نام ] 1389/06/25 ساعت 16:27

اول فکر کردم یه کار جدیده.کلی ذوق کرده بودم که اینروزام همچین آهنگایی ساخته میشه بعد فهمیدم اجرای دوم یا سوم این ترانه اس.
خوشحال شدم شمام دوستش داشتی

H.b.P 1389/06/25 ساعت 23:12

فقط مونده من هم یه باز خوانی کنم این آهنگو (-B
بیا فیت بدیمD:

mahbube 1389/06/26 ساعت 01:13 http://man4man.blogfa.com

سلام دوست بنفش مهربونم:)
دیگه ما رو تحویل نمیگیری...

وای محبوب
اینقد بهم ریختگی این روزامو یادآوری نکن
میخونمت سرسری
اونقد سرسری که فرصت کامنت گذاشتن نباشه
قول میدم مث آدم بخونمت اوضا که درست شد

سید مجیب 1389/06/26 ساعت 23:04 http://www.ahledel.org

:)
امیدوارم خوابیده باشید اما نه تا الان

سلام..

هی!!
سرم درد می کنه از بس به این فک کردم که چرا نقشه ی کشورمونو پلنگ فرض نمیکنن!!!
چرا گربه؟؟؟؟
از گربه بدم میاد!!گربه ها خیانت کارن!!!
راستی حیف پلنگ که فامیله گربس!!
میگم نکنه پلنگا هم خیانت کارن؟؟؟؟؟

نازنین 1389/06/27 ساعت 08:25

عزیزم قرص خواب رو باید یک تا دوساعت قبل از خواب نوش جان کرد!
بیا از خودم بپرس که چندین سال توی کار قرص خواب خوردن بودم
راستی بستگی داره چه قرصی میخوری! منظورم مقدار میلی گرمش هست

سلام مهربان
خوندم خوب بود....نگاه کردم اماندیدم .بازهم میام تاببینم نه نگاه کنم.موفق باشیدوهمیشه سبز

راد 1389/06/28 ساعت 01:54

سمفونی بی خوابی...
ضرباهنگ شر شر آب بر روی ظرف های نشسته

در ساعت دو نیمه شب

ورودم را به دنیای بی خواب ها خوش آمد می گوید...

فائزه 1389/06/29 ساعت 18:42 http://aro0sak.blogsky.com/

سلام وبه باهالی داری بهخ ما هم سر بزن مرسی میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد