هرکی ریش داره باباس، هرکی سیبیل داره خیلی باباست

_ بگو دوچرخه

_ دوچرخه

_ سیبیل بابات می چرخه 

_ بابای من سیبیل نداره!

_

هر بابایی باید توی یک مقطع خاص زمانی سیبیل داشته باشد.

باید!


پ.ن: من امروز فهمیدم نصف دوستام باباهاشون سیبیل ندارن!

نظرات 11 + ارسال نظر

بابای من سرهنگه! اونم از نوع حافظ نظام و انقلاب! حالا خودت حدس بزن چی چی داره!

مهدی 1389/05/25 ساعت 19:39

بابا چه با سیبیل چه بدون سیبیل هردوش خوبه!

من و نصفی از دوستام خیلی وقته بابا نداریم...

قسمت تلخ ماجرا این بود که امروز فهمیدم سه چار تا از دوستام اصن بابا ندارن :(

لی 1389/05/25 ساعت 22:50 http://leee.us

- بگو دوچرخه
- یعنی می خوای بگی سبیل بابام می چرخه ؟ دوچرخه
- خر
- این که قافیه نداشت :)
- واقعیت که داشت
- :(

:*

kiyOOsk 1389/05/26 ساعت 11:03 http://kiyoosk.blogsky.com

:)

بابای من سبیل داره !!
لازم نیست گه داشته باشه !!!!!!!!!!!!!

محمدحسین 1389/05/26 ساعت 13:53

مگه سبیل نشونه ی بابا بودن که باباها باید!! سبیل داشته باشن؟

بعله!

leila 1389/05/26 ساعت 16:27 http://www.spotdark.blogfa.com

ای جانم....
چه پست نازی

ای جانم
چه کامنت نازی

آلوچه 1389/05/27 ساعت 03:18 http://www.mg.blogsky.com/

نکته اش اینه که به صورت عجیبی از مردهای سیبیلو بدم میاد ولی از باباهای سیبیلی نه!!!
حالا اینکه بیشتر اون مردها احتمالا بابا هم هستن حرف منطقی ایه ولی حسّم نمیفهمه اینو!

نازنین 1389/05/27 ساعت 09:14

حالا تو چرا به سبیل علاقه مند شدی اینقدر؟!!
ایشالله یه شوهر سبیلو گیرت بیاد
بعضی آقایون بدون سبیل خوش تیپ ترن و بعضی آقایون باید باید ریش و سبیل بذارن تا قیافشون قابل تحمل بشه!

همه ی مردا نه
باباها

آرش 1389/05/28 ساعت 01:48

سلام
خستمه
این پستتم اینقدر درپیته که حال کنج و کاو ندارم توش
تا یه وقت دیگه
سی بی لو باش

خب اگه سیبیل نشانه بابا بودن من هرگز بابا نداشتم
آخه مگه هر کی سیبیل داره بابا میشه ؟
پس بابای من بابا نیست پس چیه منه ؟!!!!!!!!

نازی 1389/09/25 ساعت 18:49

امروز خیلی اتفاقی بلاگتو دیدم ... دارم تموم پستاتو میخونم ... در راستای این پستت ... یه بار دوستم ازم پرسید بابای بدون سبیل هم دیدی؟ گفتم آره بابای خودم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد