بادا مباد گشت و مبادا به باد رفت...

"...آدم باید خیلی باهوش باشد که اینقدر با کلماتش طرف را درگیر کند که بعد از دو سال و اندی طرف صاف زل بزند توی چشمهایش و بگوید: "اه تو هم خوشگلی ها!"

نه اینکه اینقدر لب و لوچه و چشم و چارش را به رخ طرف بکشد که..."


این سه چار خط با همه ی نصفه نیمه گی اش اختتامیه ی یک پست طولانی بود که دو سه سال پیش چرک نویس شده بود برای روز مبادا...

امروز البته با همه ی روزمرگی اش هیچی اش شبیه یک روز مبادا نبود. چه میدانم. شاید همه ی روزهای مبادایی که کلی منتظرشان بودم یکی از همین روزهای داغ دراز کشدار بوده اند.

لعنتی

نظرات 12 + ارسال نظر
لو دیریـا 1389/05/20 ساعت 15:06

اه لعنتــــــــــــــــــی
اصن گند بزنن به این زندگی با مبادا هایش من حال و هوای این پست را دارم شــــدیــــد آنقدر شدید که دوست دااااارم کسی دنیا را خفه کـــــ‌نم ...منو ببخش صــــدی که انرژی مثبت نداااارم

همین که دوست داری کسی رو، دنیا رو خفه کنی کافیه
انرژی مثبت نمیخوام

روزهای داغ دراز کشدار +آبریزش بینی
فوق العادس. نه؟!

هی زندگی...

لی 1389/05/20 ساعت 18:23 http://leee.us

سلام
جمله ی پایانی خیلی خوبی بود ...

kiyOOsk 1389/05/21 ساعت 00:17 http://kiyoosk.blogsky.com

صدی جان این لعنتی آخرش مال چی بود ؟؟؟؟

مال لعنتی بودنش بود!

زهراموثق 1389/05/21 ساعت 02:45

دلم واست تنگ شده
این روزا چه کنی؟

این روزا روزمرگی داره دمارمو درمیاره
منم دیشب بین چهارراه مرادی تا عکاسی هرمز یهو دلم برات تنگ شد

زهراموثق 1389/05/21 ساعت 04:59

صدیقه لعنت به تو چرا من اینقد امشب احساس لاو بهت دارم هی دلم واست تنگ میشه چه مرگم شده آخه؟

آخ
من تو را عاشق
اینا نشانه ی عشق الهیه
الکی نیس

وحید 1389/05/21 ساعت 05:30

کاشکی کش روز مبادا کم بیاره جلومون،یااعصاب آهنی میخواد برا پاریدنش،یا باید تقویم زندگی رو عوض کرد و منتظر باد بود...
روز مبادا چه شِلکیـــــــه؟

روز مبادا یه روز داغ درازه

حامد 1389/05/21 ساعت 05:38

سلام میگم واسه اینکه مامان بابات وبلاگتو نگله می کنن پستهات اینجوری شده؟؟؟؟
دیگه بهم حال نمیدهه!!!!

من چه جوری باید تو رو راضی نگه دارم بهت حال بدم؟!

کیمیا 1389/05/21 ساعت 10:16

wow.....

ماه نصفه 1389/05/21 ساعت 18:15

همه ش تأیید می شه!

همه ی چی؟!

kiyOOsk 1389/05/21 ساعت 18:29 http://kiyoosk.blogsky.com

امنیت کم نظیر !! محدودیت بی نظیر !!


در kiyOOsk


http://kiyOOsk.blogsky.com

آرش 1389/05/21 ساعت 22:07

بالاخره اتفاق افتاد و نظر منو تایید نکردی من اگه چیزی می نویسم واسه تایید شدنش نیست دختر فقط واسه اینه که خودت بخونی و مطمئنم میخونی حالا صد تاشم تایید نشه خیالی نیس مهم خوندن خودته که بعدش بدونی همه قرار نیس به به را بندازن برات و چه چه بخونن لطف کن اینو هم تایید نکن تا بسی خوشحال گردم همین لحظه
درباره پستت ننویسم برم یجوریه زشته یعنی بَده!
از جذابیت پستات کم شده و لازمه بجای این گنگ نوشتن و سرکار گذاشتن خُلایی که میخونن کمی وقت بیشتری بزاری و سرو سامونی بدی ولی نه از این پستای درپیته مسخره ها گیر دادم نگی نگفتی!

اتفاقا خوشحالم از اینکه اینقد زیر ذره بینم!
این پستم اونقدرام که فک میکنی گیج نیس
توضیح دادم
این اختتامیه ی یه پست طولانی بود که چرک نویس کرده بودم روز مبادا پستش کنم. که پست نکردم و فقط این جمله هاشو گذاشتم
همین!
اون خل هایی هم که میان اینجا رو میخونن دوس دارن
اگه نداشتن، نمیخوندنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد