ای کی یوسان بچه ی کچلی که تنهایی حریف همه ی آدم بدهای دنیا بود.

دیروز ای کی یوسان داشت. باورم نمیشه! عین ای کی یوسان ندیده ها کل شهر رو خبر کردم که آی ملت تلویزیون داره ای کی یوسان نشون میده. اشک شوق تو چشام جمع شده بود انگار مثلا نصف دنیا رو بهم داده باشن بعد گفتن اگه دختر خوبی باشی نصفه ی دیگه شم بهت میدیم!

خیلی کیف داد. خیلـــــــــــــــــــــــــــــــی

دارم خفه میشم از خوشبختی. هر روز ای کی یوسان داره. و من هر روز خوشبخت تر از روز قبلم، قد یه کارتن نیم ساعتی.

خدایا مرسی. من شدیدا دلم تنگ شده بود برای روزهایی که یک بچه ی کچل حریف همه ی آدم بدهای دنیا بود.

نظرات 8 + ارسال نظر
بهشب 1389/05/13 ساعت 09:36 http://behshab.blogsky.com/

این جناب "آی کیو" با خانواده مرحوم "میتی کومان" نسبتی داشت؟
اون موقع ها از بندرعباس دمپایی دو بنده صادر می شد به آسیا شرقی؟

تو قصه های جزیره و آن شرلی رو یادته؟
اینا همشون تو یه شهر اتفاق افتادن و خیلی از آدما تو هر دو تا سریال مشترک بودن با اینکه کلا جدا جدا ساخته بودنشون.
بعیدم نیس خانواده ی دکتر ارنست اینا با زنان کوچک فامیل باشن؟
یا جزیره ی آقای رابینسون اینا همون جزیره ی سرندپیتی باشه
---
دمپایی دوبنده هاشون زجر بود
یادته زیرش جوراب می پوشیدن؟!

مهدی 1389/05/13 ساعت 09:43

من ای کی یوسانو ندیدم ولی یه کارتن دیگه دیدم که اندازه ای کی یوسانی که دیدی بهم حال داد. کارتن میشا یادته!اسمش یادم نیست ولی تا آخرش نشستم دیدم.

وااااااااااای
آرههههههههه

من اگه میدونستم از این کارتن خوشت میاد کل فیلم قسمتاشو بهت میدادم. من بچه بودم تمام قسمت های این کارتن رو ضبط کردم و هنوز هم دارمش.
تازه کاتن گربه های شهر شلوغ و چند قسمت میتی کومان دارم... ایییی یادش بخیر....

ما خیلی پیر شدیم!!!

منم چند روز ژیش از دیدن کارتون ژینوکیو از شبکه ۲ همین احساس را ژیدا کردم . واقعا زنده شدن خاطرات کودکی که در این هیاهوی زندگی گم شده اند بسیار لذت بخش است. همیشه خوشبخت باشی و هر روز خوشبخت تر.

کیمیا 1389/05/13 ساعت 15:51

ای کی یوسان بچه ی باهوشی که تنهایی حریف همه ی آدم بدهای دنیا بود

بچه ی کچل باهوش!

لی 1389/05/13 ساعت 20:52 http://leee.us

یه کتاب ازش داشتم که در آخرین داستانی که توش نوشته بود درس بزرگی بهم داد که هنوز یادمه .
اون داستان نمونه ی بارز شعر :
تن آدمی شریف است به جان آدمیت ....

حامد 1389/05/15 ساعت 03:57

سلام .ساعت چند میزاره؟؟؟؟؟

ساعت 3 اینا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد