ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم...

انتظار فرج از نیمه ی دوم خرداد میکشیدیم با پشت دست زدن تو دهنمون

بنده از همینجا اعلام میکنم از این به بعد نه از خدا انتظار خدایی دارم نه از بابام انتظار پدری، نه از مامانم انتظار مادری، نه از هیچ خردادی انتظار فرج...

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی 1389/03/22 ساعت 22:53

۱- تا پارسال افتخارم این بود که یک متولد خردادم ولی امسال شرم میکنم که تو شناسنامم نوشتن خرداد.
۲- دوست دارم بدونم ۲۴ میلیون نفر پارسال الان آمپر عذاب وجدانشون رو چنده!!!
۳- ترجیح میدم فارسی وان ببینم و وبگردی کنم و دومیس خوری مو ادامه بدم تا به سیاست بی پدر و مادر کثیف بیشعور ... فکر کنم.

محکم باش.
ما هر لحظه انتظار رو از نیمه خرداد می کشیم.
ما پیروزیم شک نکن.

این همه نا امید؟؟

رضا 1389/03/25 ساعت 09:23

کجا به این زودی؟؟؟؟

motenaferam az sharlatanizme roshan fekri,pooshidane radaye mondarese gherghereye tafakor be char choobe tohie fekr.taghlid ba taghlize ziyad.jantaj ba booye khake 1tandise namadin baraye neyl be bonbaste anidshe,baraye residen be jave khafaghan.az pirahane osman kardan o zire alamesh sine zadan.aramesh be zoore jabre valiom10.baraye chi......?baraye ki.....?
raha fekr kon na too taksire afkare vahi jaie baraye noskhat baz koni

رها ام الان
بدون آویزون بودن به هیـــــــــــــچ حذب و دسته و گروه و جنبشی
احتمالا اولین باره قدم روی چشم من میذارید تشریف میارید اینجا وگرنه متوجه میشدین که من سرم بالای دار بره حاضر نیستم تحت هیچ شرایطی دنباله رو کسانی باشم که به قول تو افکار واهیشون رو تکثیر میکنند
دوست عزیز یک امر احمقانه، احمقانه است. حتی اگر میلیونها نفر آن را تائید کرده باشند.

کاملا باهات موافقم
ممنون که حرف دلمو نوشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد