تصمیم کبری

کبری ترین تصمیم زندگی را باید وقتی گرفت که ناخن های درازت به قاعده ی چُس میلیمتر سنگینی میکنند از پوست پیازی ترین لاک دنیا، و هارمونی دارد با ماتیک صورتی گران قیمت بدمزه ات

می شوی شبیه همه ی دخترهای دور برت که عمری فراری بودی ازشان، طرز فکرشان، استایل زندگیشان، سرگرمی های چیپشان، آخر هفته هایشان، آدمهایشان، Relationship هایشان...

عمری پُزش را می دادی که "من از اوناش نیستم" و حالا دقیقا یکی از اوناش از آب در می آیی..

تکست میده که "هیچ خوشم نیومد از لاک و ماتیک و آرایشت. دفعه ی دیگه خودت باش لطفا"

پ.ن: والا این ناخونا دراز بود. تصمیم کبرامم نمیگم چی بود.

نظرات 13 + ارسال نظر
لی 1389/03/15 ساعت 03:00 http://leee.us

هر آدمی در خونش لمپنیزم هست ... برخی زیاد و برخی کمتر . اگر در خون کسی نباشد باید بگیم مشکل داره طرف نه اینکه داره ...
و این چیزهائی که شما گفتید زمانی ناراحت کننده میشه که بشه همیشگی و دائم نه اینکه موقتیه و بعد از مدتی ممکنه بره ...
بعد از مدتی ازشان عبور می کنید . قطعاً...

بهم بگو موقتیه

جیغ 1389/03/15 ساعت 10:11

اگه مال خودتن، خوشگلن....
ادم اگه گاهی به ناخن های چس میلیمتریش برسه و خوشگله شون کنی جوری که وقتی نگاشون می کنه خر کیف شه از اوناش نمی شه...

هوم
مرسی که روحیه دادی

این تصمیم کبری همچنان در مخیله ما ما را قلقلک میده واسه تغییر اما همچنان تسلیم کبری خانمیم که قرار نیست سر تصمیمش بمونه که ول کنه براره وکاری به کار دیگرون وبرنامه دیگرون نداشته باشه
موفق باشی

حسین 1389/03/15 ساعت 12:49 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

متشکرم :)

عجب تصمیم ِ کبرایی!!!

مهدی 1389/03/15 ساعت 23:14

همین طور که بعضی وقتا منحصر بفرد بودن خوشمزس همینطورم گاهی وقتا مثل بقیه یا معمولی بودن میچسبه.
اگه من جای شما بودم تو جواب تکستش میگفتم:
اینم که دیدی یه قسمتی از خودم بود!
البته فقط یه تیکه از خود خود خود خودم.

چه قشنگ گفتی
من کولی بازی درآوردم گفتم همینیه که هست!

سلام
این پستتون کاملا فهمیدم.حرفی برای گفتن هم داشت.زنده باشید.وسلامت

kiyOOsk 1389/03/16 ساعت 11:18 http://kiyoosk.blogsky.com

سلام صدی .
حالت خوبه ؟؟
کم پیدا شدی ؟؟
کجایی !

سلاااااااااام
من که همیشه هستم که
کم خودت پیداست
شنیدی میگن وبلاگ به وبلاگ راه داره؟!
الان داشتم تو وبلاگت سیر میکردم :))

kiyOOsk 1389/03/16 ساعت 11:50 http://kiyoosk.blogsky.com

آره صدی جان .
وبلاگ به وبلاگ راه داره !

کبری و صغری دو دوستن که تصمیم دارن!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

سلام دوست من
به سنت قدیم خودم برای آشنایی با دوستان جدید پروفایل خوانی کردم وچقدر خوشمان آمد!
بیشترش هم از اینکه یه دختر آبانی معرکه رو پیدا کردم!
اوهوم! دارم دقت می کنم می بینم آره واسه من هم انگار همینطور بوده! بعضی وقتا می شم یکی از اونایی که عمری پزش رو دادم که من از اوناش نیستم!!!
پل هوایی اتکا و بانگی جامپینگ و خیلی چیزهای دیگه رو هم خوب اومدی!‌کیف کردم!

... 1389/03/17 ساعت 20:02

روزی زن رجبعلی گفت به همسرش.

سلام آبجی

پس کو صورت مهربونت

شاد باشی حتی اگه نخوای

به روزم

سلام عزیز دل آبجی
خوندمت مهربون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد