من هرجوری حساب کردم دیدم با هیچ منطقی جور درنمیاد آدم چن سال همینجوری رو یه خط راست راه بره. I don't know ... راه بره، لی لی کنه، بپره...

قطعا گذر زمان آدمها رو عوضی تر خواهد کرد. عوضی تر و لایعقل تر از چیزی یا کسی که بتونه صاف رو یه خط راست راه بره، چه برسه به لی لی...

برای مراسم تودیع رئیس دانشگاه گه گرفته م چه برنامه ها ریخته م. یا عملی میشه یا نه. یا اخراجم میکنند یا نه.

بعد از سه هفته هنوز توی شوک بسته شدن آیدیم توسط بالاترینم. تو این هیر و ویری که من اینقد بی حال و نزارم باید اینقدر اتفاق بیفته؟ رئیس دانشگاه باید عوض شه؟ آیدی بالاترین من باید بسته شه؟ واحدای ترم آخرم باید حذف شه؟ با انصرافم باید مخالفت شه؟ لاست باید تموم شه؟

چرا هیشکی با من هماهنگ نیس؟

نظرات 3 + ارسال نظر
لی 1389/03/06 ساعت 22:30 http://leee.us

اینهمه همه چیز با تو هماهنگ بود . حالا که نیست ، تو با باقی چیزها هماهنگ شو...

27 1389/03/06 ساعت 22:47 http://27photo.blogsky.com

سلام

Hi yourSelf
آقای عکاسباشی!

جیغ 1389/03/06 ساعت 23:57

وقتی هیچ کسی باهات هماهنگ نیست یعنی تو با هیشکی هماهنگ نیستی......





درضمن، من با تو هیچ دعوایی ندارم، خودت جبهه گرفتی منتظری یه کسی بهت حمله کنه....ولی من دندونامو اینجا خرج نمی کنم.

من بی حال و نزار تر از اونم که خودمو هماهنگ کنم.



حال دعوا ندارم
حال جبهه گرفتن هم
اینقدم خر نیستم روزشماری کنم بشینم یکی بهم حمله کنه که حالا دعوا راه بندازم fun زندگیم بره بالا! آدما by default اگه گوشه ی خیابون یه دعوا ببینن بی تفاوت از کنارش میگذرن. یقه پاره نمیکنن برن تو خودشونو قاطی کنن!
.
.
.
با چنگ و دندونم آدم نمی دعوائه
غر نزن دختر من الان خودم کلی نزارم. حال منت کشیم ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد