A Piece Of Paradise

دیفال اتاقم

نظرات 16 + ارسال نظر
H.b.P 1389/02/09 ساعت 13:42

the hell :D

jealous

میلاد 1389/02/09 ساعت 15:22

شارژ کردم دوباره... دختره اینقدر عشوه ریخت که مجبور شدم

کم بیارم..!!! خدایی تو وجود شما چی هست ؛ هان..؟


.
.
.

همین امروز رفتم یه عکس خریدم واسه دیواره اتاقم جوونایی آلپاچینو..!




جذابیت
هوش
زیبایی
استعداد
انسانیت
آنچه خوبان همه دارند، خانمها یکجا دارند!

مهدی 1389/02/09 ساعت 16:37

It`s beautiful

آنیموس 1389/02/09 ساعت 18:37

یک مقاله ای چند وقت پیشا تو یکی از این نشریات دانشگاه ما نوشته بودن با عنوان "پدیده ای به نام خود داف پنداری"اگه بخای می تونم بدمش تو هم بخونی ،فک کنم به دردت بخوره...

اینکه مثلا آدمهای اینقدر بی سوادی هنوز تو دانشگاه های ایران وجود دارند هیچ عجیب نیست. خود داف پنداری، دقیقا معنی ای خلاف چیزی که شما و ذهنتون هست رو داره.
اگر چار کلمه آسیب شناسی زبان انگلیسی خونده بودید داف بودن شخصی رو نشونه ی برتری نمیدونستید، که تعمیمش بدید به خودشیفتگی یک فرد.

Duff کلمه ای چاله میدونی در فرهنگ خیابونی قشر فرهنگی متوسط به پایین کشور انگلستانه، که به زن های خیابونی و فاحشه اطلاق میشه. یک چیزی شبیه همین "جنده" ی ایرانی ها. که معمولا قشر لمپن جامعه ازش استفاده میکنند نه افراد تحصیلکرده و دانشگاهی!

جنده بودن در اروپا تن فروشی نیست، پایین ترین ارزش انسانی رو داشتنه. اروپایی ها حتی فاحشگی رو یک شغل معمولی میدونن که توی بعضی کشورها فاحشه ی محترمه مجبور به دادن مالیات هم هست. این نوع فاحشه های رسمی و محترم، whore نام دارند.
اما یک آدم باید خیلی پست و بی ارزش و کثیف و فاقد ارزش های اخلاقی و انسانی باشه تا کسی جرات کنه Duff صداش بزنه!
که در ایران دقیقا برعکسه! خانمها علاقه ی زیادی به داف بودن دارند و آقایون هم علاقه ی زیادتری به شخص داف! کلا داف بودن در این ایران عجیب غریب برخلاف همه ی دنیا، یه جور برتریه. که اینم از حماقت و بیسوادی آدم ها نشات گرفته. حتی (با عرض پوزش) دانشگاهیاش که شما باشید.
.
.
.
در اینکه هر انسانی باید اینقدر شیفته ی خودش باشه تا دیگران هم شیفته ش بشن شکی نیست. تا زمانی که آدمها به هوای تواضع و فروتنی، اصلی ترین استعدادها، توانایی ها، خلاقیت هاشون رو پشت ترس همیشگی شون از انگ نارسیست خوردن پنهان میکنند، روز به روز حقیرتر میشن.
بنده ملزم نیستم مطابق افکار جمع عمل کنم.
و علاقه ای هم ندارم افکار خودم رو به کسی تزریق کنم.
با کمی دقت بیشتر خواهید دید که پرتره ی "من" فلوئه و روی "پرنسس" فوکوس شده. این بهشت کوچیک منه. وگرنه من اگر انگیزه ای برای گذاشتن عکسم توی صفحه ی اصلی وبلاگم داشتم، قطعا به شکل واضح تری این کار رو میکردم و مطمئن باشید از متلک های شما و همفکرهاتون هیچ ابائی نداشتم.

وحید 1389/02/09 ساعت 20:21

خیلی خوبه که پرنسس خندونه،ولی قبلاً هم واسم سؤال بود که چرا یه چشمش بزرگتر از اون یکیه؟اون هم چشم راستش!

داره به من میخنده
...
دوس داره
دلش میخوات

سلام. در ستایش دیوانگی و دیووونه خونه های بلاگ اسکای

چرا چشای پرنسست اینجوریه مهندس ؟ یکی برزگ یکی کوچیک

دوس داره
دلش می خوات

kiyOOsk 1389/02/10 ساعت 00:32 http://kiyOOsk.blogsky.com

سلام .
حال شما ؟؟؟
لینکدونیه کاملی دارین !!!

سلام
حال خود شما؟
مچکرم :)

این کل دیوار اتاقته!!
باقیش کو!!؟؟

That's "A" Piece Of Paradise

moco 1389/02/10 ساعت 13:46

دینگ دینگ،،،دینگ دینگ...
تق تق تق ...
تشریف دارید..
سراغی از ما نمیگیرید
سرتون شلوغه
شرمنده،من چند روزی درگیر عمل ریه ی مادرم بودم
به یادت بودم
ولی توی بیمارستان نتونستم بیام دیوونه خونه
حالت خوبه

خوب بشه زودی ایشالا مامانت
خوب نیستم
مث همیشه م

moco 1389/02/10 ساعت 13:51

راستی انگار خیلی به عکس و عکس بازی علاقه داری
من ۷ ساله بصورت حرفه ای (مثلا) تو کار عکسم
البته من نمیگم دوستام میگن
آخه میگن تعریف کردن شکر خوردنه
ولی اگه دوست داشتی میتونم از چهرت یه اثر موندنی درست کنم بزنی تو اتاقت

wow مستر پروفشنال فتوگرافر!
به من از این قولا دادن
دنیا پر از آدمای بدقول نامرده
تو ام فعلن روش!
مگه اینکه خلافشو ثابت کنی

مهدی 1389/02/10 ساعت 21:54

این دومین نظرم تو این پسته!
این تیکه از بهشتو که دیدم آرزو کردم کاش منم یه تیکه دیوار داشتم که روش هر عکسیو که میخواستم میچسبوندم!
فقط با سلیقه خودم!هر کی هم هر نظری میداد بهش میگفتم :به تو چه دیوار خودمه!دوست دارم اینجوری باشه!
ولی ...

خوبه بقیه ی دیوارمو نذاشتم اینجا
یه تیکه شو گذاشتم فقط
همه ی آدما باید یه دیوار واسه خودشون داشته باشن

پریسا 1389/02/11 ساعت 00:09

خیلی دیوار اتاقت رو دوست داشتم

من خودتو

[ بدون نام ] 1389/02/11 ساعت 02:21

1-من به شما متلک ننداختم،این کاری که معمولا شما تو جواب دادن به نظرات بقیه انجام میدی.
2-به من چه که داف تو زبان انگلیسی چه معنی میده،فکر نمی کنم من نظرم رو به زبان انگلیسی گفته باشم،منظور من از داف همون برداشتی که ایرانی ها ازش دارن و کلمه داف تو اون مقاله ای که معرفی کردم هم به همین موضوع پرداخته بود.
3- جمله (تا زمانی که آدمها به هوای تواضع و فروتنی، اصلی ترین استعدادها، توانایی ها، خلاقیت هاشون رو پشت ترس همیشگی شون از انگ نارسیست خوردن پنهان میکنند، روز به روز حقیرتر میشن)رو به عنوان یک لمپن بهت پیشنهاد می کنم بری چندبار دیگه از روش بخونی،یکم فکر کن ببین چی نوشتی.
4-در مورد اینکه قشر دانشگاهی ایران بیسوادن و شما با سوادین من معذرت میخوام.
5-من و همفکرام...؟

1- متلک انداختی و من ناراحت شدم. من بازدیدکننده هامو دوست دارم. نمیخوام ناراحتشون کنم با متلک های ناراحت کننده
2- کلمه ای رو که معنی زشتشو نمیدونی برای اطرافیان به کار نبر. شاید دایره ی لغات شما و اطرافیانتون با واقعیت تفاوت داشته باشه.
3- من آدم متواضعی نیستم توی نشون دادن توانایی ها و خلاقیتم. و از انگ نارسیست خوردن هم نمیترسم.
4- خواهش میکنم.
5- این روزها آشفته تر از اینم که بحث کنم.
اگه جواب من به کامنت قبلی ناراحتت کرد عذر میخوام.

نازنین 1389/02/11 ساعت 14:35

این نقاشی رو خودت کشیدی؟!!
یا از جایی بلندش کردی؟!

از جایی بلندش کردم

مسسسسبتو شکر آبجییی

خوبیت نره دیفال اوتاقتو واسه هر نامحرمی رو کنی بکششش پرده رو اککککک که هی

دونیای زندوونی دیفاللللله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد