آدما میگن من با تو وبلاگم فرق میکنم.. فرق میکنم؟

_ یه بار گفتی "زمستون که هوا سرد شد، بشینی جلو چشمم، کاپشن بپوشم، از دهنم بخار بیاد بیرون، دماغم یخ کنه قرمز شه.. اون وقت واست میگم قبلنا راجع بهت چی فک میکردم، بعد که از نزدیک دیدمت چقد فرق داشتی.."

زمستون امسالم واسه ما زمستون نشد رفیق. نه من با آدم تو وبلاگم فرق میکنم، نه هوا اونقد سرد شد که تو با کاپشن و بخار دهنت و دماغ قرمز یخ کرده برام بگی قبلنا راجع بهم چی فک میکردی، بعد که از نزدیک دیدیم چقد فرق داشتم.

من اما همان جور همیشگی تر ام هنوز...

_ تو همه ی اینا رو یادته؟!

_ گفته بودم خاطره بازم. دیدی حالا من خود آدم توی وبلاگمم؟!

پ.ن: دوست کمی تا قسمتی عزیز و محترم، جون مادرت be yourself

نظرات 15 + ارسال نظر

خاطره.. :|

زمستونش زمستون نیست عزیز از چله تابستون گرم تره بخار از کاله ادما بلند میشه نه از دهنشون

روح اله بلوچی 1388/11/04 ساعت 07:31

نه...فرق نمیکنی...
اخه اینم شد زمستون....
زمستونی خوبه که حداقل بهونه سرما داشته باشیم از اینکه یهویی ...دوستان تو بغل هم برن.......

دوست 1388/11/04 ساعت 08:05

آفت حافظه باکتری دقیق/مثل آب دهان مرده رقیق/خاطره خود کلانتر جان است/بر سرت بشکند هوار شود/مثل زندان ژان وال ژان است/حافظه نفس را بدراند/صد گیگا بایت را بپراند...

طوبی 1388/11/04 ساعت 10:02 http://toobap.persianblog.ir

عجب پروفایل کاملی داره. و آدم احساس می‌کنه درنهایت صداقت نوشته شده. کشته مرده ی رنگ دیووونه‌خونه‌اتم ...
چرا اینجا آیکون نداره؟!!! [ایکون خیلی باحالی و اینا]

[ بدون نام ] 1388/11/04 ساعت 12:02

دقیقن منظور شما از آدما چه کسانی هستند؟
اونایی که شمارو آدم حساب نمی کنند یا کسایی که شما اونا رو آدم حساب نمی کنید یا کسایی که هردو طرف همدیگه رو آدم حساب می کنید؟

این "آدم حساب کردن" آدمها دست من و تو نیست دوست عزیز

به نظر من که فرقی با وبلگت نمی کنی

آرش 1388/11/04 ساعت 13:07

عشق اول فقط یه خاطره است، عشق بعدی همان فاجعه است

(چه ربطی داشت؟)

وگهگاهی 1388/11/04 ساعت 14:00

چه خبر از امتحانات؟
از دعا کردن دست برداریم یا نه؟

تموم شد
از الان به بعد واسه چیزای دیگه دعا کنین!

ماه لی لی 1388/11/04 ساعت 14:40


کاش زمستون میشد صدی...با همه اون بخارها و بی بخاریها

kiyOOsk 1388/11/04 ساعت 16:41 http://kiyoosk.blogsky.com

سلام .
منم یکی از اون آدمام .
شخصیت اصلیت با شخصیت وبلاگیت خیلی فرق می کنه .
شخصیت اصلیت خاکی تر و از سنت پایین تره .
شخصیت دنیای مجازی منطقی تر و بزرگ تره .
موفق باشی .

یه چیز بنویس بشه نظرداد.
ماها که اون ور دنیا نیستیم بخوایم شخصیت واقعیتو ببینیم نظر بدیم.
اما گرما خوبه.
حداقل واسه ما که این ور دنیاییم و بالای 2000 متر ارتفاع از سطح دریا!
امسال کلی به سرمای زمستون دهنکجی کردیم. خیلیم خوشالیم.

اونی که اینو گفته زیاد کنارت نمونده که با عمق وجودت (همونی که موقع نوشتن بلاگهات خودشو نشون میده ) آشنا بشه

میلاد 1388/11/05 ساعت 13:36

آره قبول دارم تو اصلاً عوض نشدی... هنوز هم همون دختره کل ِ شقی..!

[ بدون نام ] 1388/11/07 ساعت 15:20

کپی برابر اصل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد