بیست نشم، کم کم 17-18 میشم

خیلی باحاله به هیچیت نباشه امتحان داری

بعد دم صبح تازه پا شی جزوه تو ورق بزنی

بعد نمره ی شاخ هم بگیری!

یا درسا آسون تر شدن

یا من بعد ده ترم پوست کلفت شدم


پ.ن: بعد هرجای امتحان استاد از حبه ی انگور سوال داده بود نیش من تا پهنای بناگوشم واز میشد توی دلم میگفتم شنگول و منگولش کو؟ استاد جدی میشد که: تیک نزن وول نخور نیشتم ببند.


این میوه های ریز هم واسه ما درس نشد.

که استادش روش تهیه ی شراب رو حذف کنه جاش طرز تهیه ی کشمش تیزآبی بذاره.

کشمش تیزآبی میخوام واسه دنیام یا آخرتم؟

واسه جماعتی که می نخورده مستن، همینقدشم خیلیه. به خدا!

نظرات 13 + ارسال نظر

برای او که دوستش دارید...

kiyOOsk 1388/11/01 ساعت 14:58 http://kiyoosk.blogsky.com

سلام .
100% تو پوستت کلفت شده .
شنگول و منگول قایم شدن دیگه .

حسین 1388/11/01 ساعت 15:08 http://rooye-khat.blogsky.com

دمت وبت اند ردیفه من که خیلی حال کردم به منم سر بزن.

ایولا بچه های بندر.

من....!!! 1388/11/01 ساعت 15:34

حال میکنم از نوشته هات
خیلی ساده و خیلی شیرین مینویسی.
برام با ارزشی صدی جان.

مچکرم :)

خوبه... خدا رو شکر!

خیله خوب خدا رو شکر.
حالا به چی قسمت بدم که دست از سر خدات ورداری.
دارم میبینم که چهطور کلافه شده از دستت.
فک کن!!!

nelson 1388/11/01 ساعت 21:53

یادمه بعد امتحان نصف دخترای کلاس میگفتن میفتن و بعد بالای ۱۵ میشدن !
چند درصد احتمال میدی عکس این قضیه اتفاق بیفته ؟!

بحلی 1388/11/01 ساعت 22:42 http://www.tahrui.blogsky.com

کسی که در هنگام نماز متوجه شد وضویش ناقص است چکار باید بکند؟

کسی که در نماز جماعت متوجه شد که فرضی از فرائض وضو را فراموش کرده و یا متوجه شد که وضو ندارد، نمازش باطل میباشد. بر او واجب است که از نماز خارج شود و در صورت امکان برای گرفتن وضو بیرون میرود و باید از جلوی نمازگزاری رد نشود و به نماز هیچ یک از نماز گزاران خللی وارد نکند. اما اگر این موارد برایش میسر نبود، بدون نماز خواندن، سرجایش می ایستد تا نماز به پایان برسد و سپس وضوی کامل میگیرد و نماز خود را میخواند. دلیل این گفته نیز قول خداوند است که فرموده: ( یا أیها الذین آمنوا إذا قمتم إلی الصلاة .... ) آیه 6 سوره مائده. همچنین رسول اکرم صلی الله علیه و سلم فرموده: ( الطهور شطر الایمان ) پاکیزگی نصف ایمان است.
سلام برادر گرامی باموضوع واجبات نماز در خدمت شمام منتظر حضور سبزت هستم موافق باشی

بنده نه برادرم نه برادر گرامی شما

kiyOOsk 1388/11/01 ساعت 23:34 http://kiyoosk.blogsky.com

مراسم تجلیل در kiyOOsk

http://kiyOOsk.blogsky.com

زالزالک چی؟! ۱۹!

درسمون به زالزالک نرسیده هنوز!

علیرضا 1388/11/03 ساعت 08:41

حالا برو کچل کن

آرش 1388/11/03 ساعت 22:59

واو! یعنی الان ایمان آوردی؟

تو چی میخونی؟ باغداری؟؟

باغبانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد