استایل درس خوندن من

آخر هر ترم همیشه تصمیم میگرفتم ترم بعد جبران کنم.
و هی ده ترمه که آخر هر ترم دارم تصمیم میگیرم.
نمیدونم چرا هی نمیشه

استایل درس خوندنم تو ادامه ی مطلبه

یک هفته بعد از شروع ترم

قبل  از میان ترم

در طول امتحان میان ترم

بعد از میان ترم

قبل از پایان ترم

یک هفته قبل از پایان ترم

پنج روز قبل از پایان ترم

چهار روز قبل از پایان ترم

دو روز قبل از پایان ترم

یک روز قبل از پایان ترم

شب امتحان

یک ساعت قبل از امتحان پایان ترم

در طول امتحان پایان ترم

هنگام خروج از سالن امتحانات

بعد از پایان ترم

نظرات 13 + ارسال نظر
nelson 1388/10/21 ساعت 06:18

خودتو ناراحت نکن
انشالله ترم بعد :دی

سلام..
اگه عکس گذاشتی که وا نشد خانووم مهندس...
اگه هم نذاشتی که هیچی...

یه عالمه عکس بود :(

:))
=))
خیلی باحال بید

البته من بچه درس خونی بودم تو دانشگاه، هشت ترمه زدم تو گوش لیسانس

تشووووووووووووووووووویییییییییقققققققق

ولی خدایی وقتتو تلف نکن، تمومش کن خلاص شی

آهان راسی

قالب وبلاگمو ترکوندم

بیا بی زحمت نظرتو بگو، چون تو هم مثل خودمی از لحاظ سلیقه؛)

:))) یکی تو جبران می کنی ترم بعدتو یکی من

میلاد 1388/10/21 ساعت 10:32

لوس..!

لی 1388/10/21 ساعت 12:17 http://www.leee.blogsky.com/

سلام
این اشکال باحال گرافیکی رو از کجا پیدا کردید؟
بعد از پایان ترمش جالب بود

ماه لی لی 1388/10/21 ساعت 14:21


ترم بعدی بی ترم بعدی..یه مدتی کارهای دیگه را نیمه تعطیل کن ..کلک این ترم را بکن..آفرین دختر خوب

محمد نفیسی کوچک 1388/10/21 ساعت 14:23

عاقل ترین دیوانه ...

پریسا 1388/10/22 ساعت 13:53

وای چقدر باحال بود :دی

خیلی قشنگ بودند.
...

آرش 1388/10/25 ساعت 17:24

Rofl
Nice...

پریسا 1388/11/01 ساعت 12:45

چه استایل زییباییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد