کچل بی صاحاب

تصمیم گرفتم برم کچل کنم.

چقد سخته مامان رو راضی کردن به اینکه یه سانت مو روی سر یه دختر، دقیقا همون کاری رو میکنه، که 40 سانت میکنه.

آدم با کفش پاشنه بلند و ماتیک صورتی و مانتوهای قشنگ قشنگ گل من گلی به اندازه ی کافی دختره. این چار تا شوید زیر روسری معجزه نمیکنه.

من قول میدم بعد از کچلی خیلی دختر باشم به خدا. ظرف بشورم، النگو دستم کنم، خیاطی یاد بگیرم. شعر مریم حیدرزاده بذارم تو وبلاگ صورتی دخترونه م. با آدمها مهربون باشم. به حیوانات آزار نرسونم.

فقط تو رو خدا بذارین راحت شم از این حجم آشفته ی درهم خرمایی...

کله ی من 20 ساله که نفس نکشیده


پ.ن: یک کسی یک روزی یک جایی گفته بود "موهات صاحب داره"

نظرات 20 + ارسال نظر

فرق است بین دوست داشتن و داشتن دوست .دوست داشتن امری لحظه است و
داشتن دوشت استمرار لحظه های دوست داشتن است.

سلام
سلام
خیلی زیبا بووود.
عین خوووودم تابلووو بود که وبلاگ دختررررر هست..
گلم هر جوررررر راحتی یاااااش..بروووو کچل کن.
فقط یک نگاهی به تقویم و یک سزچی توی ذهنت بکن ببین مهمونی و...در پیش نیت.
ولی جدی جئی حاااالی میده یک تنووووووووع حسااااابیو
برو کچل کن.بعد بیا به من بگووووکه منم بد جوووووور هوووووس تنوع کردم.
گلم بیا پیشم.
فعلا.بای.

چه زرنگ!
اگه راست میگی اول تو کچل کن بعد بیا واسه من تعریف کن!
D:

سلااااااااام
سلام
سلام
عزیز دلم این جا این قدر سرده که من الان با سوییشرت و جوراب
پشمی پشت سیستم هستم.
گلم خیلی لطف کردی که اومدی.
دمت hot.
باااااااااااشه من کچل میکنم بعد اگه خوب شد تو برو کچل کن.
نه...نه..حواااسم نبووووود ...... نامزدیه داداشمو چی کااار کنم؟؟؟!!!!!
نه..نه دیگه نمیشه...وگرررررنه من اومدم
جان فشانی کنم هاااااا.ولی نشد.
گلم خیلی خیلی خیلی خوشحالم کردی.
فداااااای تووووو.به همه ی بندر عبااااااااسی ها سلااااام برسوووووون.
به جای منم حسابی گرما بخووووور.منم این جا سررررررما میخورم.
فدای تو.
فعلا.
بای

من خودم جای همتون کچل میکنم
غصه نخور!
بندریام دوست دارن
من نماینده شونم

من!!!! 1388/10/14 ساعت 23:49

بنظرم ایده خوبیه. واقعا اگه یه دختر بتونه این جرات رو داشته باشه معنیش اینه که اراده ی بسیار بالایی رو داره.
با توجه به اینکه همیشه افکار نو ولی عجیب دارید بنظر من دوست داشتنی میاین.

تو منی یا من توام؟!
به جرات و اسم در کردن و عجیب بودن نیست
بعضی وقتا سبکباری لازمه

میرعماد 1388/10/15 ساعت 00:01

سبک می شود آدم..

انیگما 1388/10/15 ساعت 00:59

کچل کن که ریشه ی موهات قوی شه و بعدا برات مشکل درست نشه

نه تورو خدا.
حالا کچل میکنی بکن. خودت میدونی و مامانت ولی باقی کاراشو به خصوص مریم حیدرزاده ش رو بی خیال شو.
خداییش همینطوریشم دختر هستی. خوبشم دختری.
اصلن اگه خیلی دلت واسه اونطوری دختر بودن تنگ شده من زنگ میزنم بندر عباس یه چند نفر میگم تو خیابون که رد میشی چند تا ازین تیکه دافیا بهت بندازن تا عقده نشه واست.
ولی خوب میشه ها. یه عکس از کچلیت دو پروفایلت بزار.

نخیرم
اونجوری نمیخوام باشم دیگه

و گهگاهی 1388/10/15 ساعت 08:49

کچل کچل کلاچه....

بابا بذارین من اول کچل کنم
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــعد!

النگو رو خوب اومدی صدی . البته باید طلا هم باشه ها از این شری وریا هسن . کوبلنو منجوق از اینا هم یادت نره دیگه کامل می شی خودم میام می گیرمت . وای نمی دونم چرا منو تو چند روزه رفتیم توی کار ازدواجو شوهرو زایشو از اینا!
............

حالا از شوخی که بگذریم منم خیلی وقتا دلم می خواد برم کچل کنم ولی چه فایدا مال این حرفا نیستم فقط حرف می زنم اطرافیا فوش می دن

دلت تنگ می شه براشون.. شک نکن.. ولی اگه تصمیم گرففتی برو..باز هم شک نکن..

ماه لی لی 1388/10/15 ساعت 13:16

چرا که نه..من پایه ام صدی..آرایشگرش هم با من..

با چی میزنی؟

گزارش جشنواره کاریکاتور زوج خوشبخت ایرانی

نازنین 1388/10/15 ساعت 14:14

حیف موهای قشنگت نیست؟!

نه

هرچند که موهای یکدست و خرمایی تو که بعضی اوقات میدیدم روی قاب عینکت رها شدند قشنگه ولی آدم باید هرچی رو که دوست داره انجام بده حتی اگه بعدش خوشت نیومد بالاخره تو خماریش که نمی مونی ...


پ.ن: البته اگه موهات صاحب داره و دوست داره

چه مهربونی تو. کم کم دارم عاشق موهام میشما!
اون بالا نوشتم
بی صاحاب!

آرش 1388/10/15 ساعت 16:54

اینقده دوس دارم دختره کچل :) چند هفته پیش یکیشو دیدم خیییلی باحال بود.

خودم 2ماه پیش کچل کردم (تیغ انداختم)، من که خوشم اومد راضیم، هرچند دلم تنگ میشه واسه موی بلند، اما خوب اینم حسی داره
خیلیم خوشکل شدم، باور نداری عکساش موجوده! P:

[ بدون نام ] 1388/10/15 ساعت 19:24

سلام من منم تو .

نلسون 1388/10/15 ساعت 20:52

از الان بگم من یکی نمیتونم جلو خندمو بگیرم ;)

kiyOOsk 1388/10/16 ساعت 12:17 http://kiyoosk.blogsky.com

سلام .
بر نخوره . اما دخترا که کچل می کنن میشن مثل کدو تنبل .
این روزا که دخترا ظرف نمی شورن ! النگو ! خیاطی ؟ عمرا ! مریم حیدرزاده کجا بود الان همشون عشق حسین تهی و ... هستن . وبلاگت صورتی نیست ! بنفشه ! دختری که مهربون باشه دختر نیست .
راستی :
۹۰ سیاسی در kiyOOsk

http://kiyoosk.blogsky.com

جیغ 1388/10/16 ساعت 12:52 http://jootii.blogsky.com/

دوست منم که ضربه مغزی شده بود کچل کرده بود..اولا خوشگل شده بود ولی بعدش که موهاش داشت در میومد خیلی زشت بود...چندش شده بود....

خیاطی یاد بگیر ولی النگو دست نکن مثل زنا میشی....

پریسا 1388/11/01 ساعت 12:36

کـــــچـــــــل؟؟؟!!!!!!!!!!!!
اول یه بار با اون کار حرفه ای تو فوتوشاپ امتحان کن بعد برو ..باشه؟؟!!!
اصلنم زشت نیست واسه دخترا فقط به بعضی ها اصلا نمیاد ولی بعضیام خیلی بانمک میشن...بستگی داره از کدوم نوعش باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد