waiting girl

من آدم wating ام

آدم wait شدن لحظه های نابی که خیلی وقتا اصن نمیان

ولی خوش میگذره هی به خودت میگی الان همه چی درست میشه

حالا الان هم نه

یه وقتی

یه روزی

یه جایی

یه کسی...

نظرات 8 + ارسال نظر
شوت سوت 1388/09/26 ساعت 00:57

با این همه حرف زدن حرف خصوصی هم برات میمونه

کف دستتو وا کن
من همینم

توحید 1388/09/26 ساعت 03:12

اما من از انتظار و انتظار کشیدن متنفرم.
اما شباهتمون توی اینه که هر دو با انتظار کشیدن و نکشیدنمون چیزی به دست نیاوردیم

badboy 1388/09/26 ساعت 15:56 http://badboyjan.wordpress.com/

اگر نیان فکرشون که قشنگ هست.
منتظر چیز خوب بودن بهتر از منتظر چیز بد بودنِ.
ولی میاد I'm sure.

kiyOOsk 1388/09/26 ساعت 19:53 http://kiyoosk.blogsky.com

سلام .
تولدت مبارک ، ببخشید تازه فهمیدم .
درضمن خدا نکنه 32 سالتون بشه . بلا دوره انشاله .
به خوبا سر می زنی آقا جون مگه ما بدها دل نداریم .
بروزم .

من اگه جون کسی هم باشم نهایتا میشم خانوم جون
32 سالگی اوج لذت یه زن از زندگیه
واسا حالا 32 سالم بشه

kiyOOsk 1388/09/27 ساعت 00:24 http://kiyoosk.blogsky.com

سلام .
عجب شما چرا به خودت می گیری این جمله آقاسیه به امام زمان در ضمن اینجا میگه آقا جون ، شما که بلانسبت خانمی .
دوباره گفتی 32 سالم بشه . خدا نکنه .
خانم من شوخی کردم البته ببخشید اگر بی جا بود .
موفق باشی و سلامت .

دست آقاسی درد نکنه
بلدم اینا رو آقا!
خدا بکنه
اهه

لیلا 1388/09/28 ساعت 00:58

Waiting For a Miracle to Come .....

اگه این انتظار از جنس امید باشه احتمالا خوبه ...

الهی دلتنگیات،
برگای پاییزی شن.

شاد باشی آبجی
انتظارت هم بوی مهربونی و امید میده
می گی نه ؟
با یه نفس عمیق
خوبتر شو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد