داشتن یا نداشتن BF، مسئله این است!

پری سا: چرا ما BF نداریم باهاش بریم بیرون؟ جریان چیه؟!

من: تو GF من شو، باهم بریم بیرون. میای؟

پری سا: من میخوام BF باشم دستور بدم.

من: لازم نکرده. من میخوام BF شم.


پ.ن: آخرشم سر اینکه کی BF باشه دعوامون شد هیچ جا نرفتیم!

نظرات 9 + ارسال نظر
علی رضا 1388/02/23 ساعت 22:13

ما تو فکر نونه شبیم اینا به فکر bf هستن.:-b

هم میشه جی اف بود و هم بی اف....

سعید 1388/02/24 ساعت 10:36

هاهاهاها

دعوا نکنیم ، گفتگو کنیم. از من میشنوی زوج و فردش کنین.

چی میگی ....

خوب می نویسی . با این کم حوصلگیم همه رو خوندم .
سبز باشی .

گاو هم میفهمد

هادی 1388/02/28 ساعت 00:35

ABCDEF هم که داشته باشی آخر سر به همون هیچ جا می ری.

تو این هوای گرم کی حوصله.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد