آبدارچی جایی که توش کار میکنم تنها کسیه که خانوم مهندس صدام میکنه 

دوسش دارم!

نظرات 10 + ارسال نظر
بهشب 1387/12/04 ساعت 14:04

سلام خانم مهندس

سلام عباسی
چطوری عباسی؟
خوبی عباسی؟

مدادسیاه 1387/12/04 ساعت 14:08

راست می گه من می دونم مهندسه تازه منم مهندسم تو ایران که بودم وقتی بهم می گفتن مهندس نمی فهمیدم با منن... دورو برم رو نگاه می کردم ببینم این مهندس کیه که دارن صداش می زنن.
حالا هم به خارج فرار مغز ها شدم ... اما اینجا به استاد دانشگاش می گن معلم و به ما هم می گن دانش آموز یعنی همون student. کلی دپرسم الان چرا آخه هیشکی به من نمی گه مهننس اینجا...آخه چرا!!!!

بابا اونجا خارجهههههههه

بی رنگ بی رنگ 1387/12/04 ساعت 14:12

اه اه...
من یه جایی کار می کردم، کلی تلاش کردم تا که بهم نگن مهندس

به این میگن روحیه ی مهندسی!

مدادسیاه 1387/12/04 ساعت 14:13

ها خارجه نگو که دلم کبابه.
من شهادت میدم که این مهندسه ....خودم مشقاشو نوشتم

سلام اولین باره وبت و می بینم
لینکی

آبدار چی یعنی این

سلام خانم مهندس
منم دومی نفری که مهندس صدات می کنم .
نظر لطفته خانمی
تا باشه از این دوست داشتن ها
راستی وبلاگم نوش جونت

نیما 1387/12/05 ساعت 00:33 http://gham-name.blogsky.com

سلام!
آهنگ پس زمینه وبلاگت قشنگه :
http://www.divshare.com/download/6624812-1de
با اجازت من دزدیدمش !

از کی تا حالا واسه دزدیدن اجازه میگیرن؟

هادی 1387/12/05 ساعت 14:27

روزت مبارک خانوم مهندس

و گهگاهی 1388/10/08 ساعت 08:04

سلام مهندس
خوبی مهندس
آقای مهندس
ببین مهندس
برو پیش مهندس
با مهندس بمون
مهندس اینکارو میکنه
یه مهندس میبندن به نافت هزار بیگاری ازت میکشن این رئیس روسا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد