حسش... نیست

هی به من میگه درس بخون 

بابا جاااااااااااااان 

زمستونو گذاشتن واسه اینکه بخزی تو رخت خوابت خوابهای قشنگ قشنگ ببینی!

نظرات 7 + ارسال نظر
بی رنگ بی رنگ 1387/10/17 ساعت 11:26

خب، که اینطوریاست...
اون موقه گفتم دلم نمیاد، ولی الان میاد...!!!

الان دیگه قبول نیس
همون دم صبح باید میزدی که خواب از سرم بپره!

به من نمیگن درس بخون چون خودم میخونم.ولی زمستون گذاشتن واسه اینکه بخزی ......................اووووووووووووو

هادی 1387/10/18 ساعت 17:03 http://photobile.blogsky.com/

یه رفیق داشتم اتفاقا اونم همین حرفو میزد...
اسمش خرس قطبی بود

منم موافقم اینروزا چه خواب می چسپه

به زودی این مکان به موسسه خیریه فعال و آزاد یاس سفید

تقدیم خواهد شد



......................



تا آن روز و آن زمان

پاک و پایدار و سربلند باشید


شما که هستی؟
تو این روزا التماس دعا*

mohsen taahaa 1387/10/20 ساعت 19:49

salam,alan to danmark ham hamintore dastad yakh mizane.


به راستی انسان رودی‌ست آلوده. دریا باید بود تا رودی آلوده را پذیرا شد و ناپاکی نپذیرفت. هان! به شما ابرانسان را می‌آموزانم: اوست این دریا. در اوست که خواری بزرگتان فرو تواند نشست !!ا
تنها از آن زمان که او (خداوند) در گور جای گرفته است شما بار دیگر رستاخیز کرده‌اید، تنها اکنون است که نیمروز بزرگ فرامی‌رسد، تنها اکنون است که انسان والاتر، خداوند ِزمین می‌شود!... هان، برپا! انسان‌های والاتر، تنها اکنون است که کوه آینده بشر درد زایمان می‌کشد. خداوند مرده‌است: اکنون ما می‌خواهیم که ابرانسان بزیَد!!ا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد