خواب نما شده م جدیدا!

جدیدا خوابهام به شدت سینمایی شده ن

تصمیم گرفتم بنویسمشون

چند شب پیش ها خوابم اینجوری شروع شد: 

عروسیمان که تمام شد زنم نشست روی لبه ی سکوی توی حیاط  

و برای آخرین مهمانیهای عروسیمان که برایش بای بای می کردند دست تکان داد. 

 بعد مثل دودکش شروع کرد به سیگار دود کردن.

یا من از سرش زیاد بودم یا او از سر من. هردو وصله ی ناجور هم بودیم... 

پ.ن۱: بقیه شو لو نمیدم تا چاپش کنم! 

پ.ن۲: من دخترم تو خواب مرد بودم البته!

نظرات 12 + ارسال نظر

امّامرد من سیگاری نیست
/ در واقعیت!

سلام...خوندم خوابتو.می دونی تعبیرش چیه؟نیازی به لو دادن بقیه شم نیست!

یه آن شک کردم که یعنی تو مردی و من از سال 85 تا حالا در اشتباه بوده ام آیا!!!

تو خواب مرد بودم!

خاک‌نهاد 1387/06/23 ساعت 23:34

mardi *

مَردی، نه مُردی!

admin 1387/06/23 ساعت 23:44 http://iranikan.com

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم و فرومی آموزشی،علمی ، تخصصی و عمومی با نام ایرانیکان(معدن و گنج ایرانی) را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردم. فروم دارای تالارها و انجمن های متنوع و تخصصی در زمینه های مختلف است. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم امیدوارم یاری رسان و همکار ما در این مسیر جدید باشید .

درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.

منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
www.iranikan.com

صغری لکزایی فر 1387/06/24 ساعت 01:06

سلام
عجب فضای خوشرنگی

ممنون

ممنونم که سر زدی
من شما رو لینک کردم
واسه ی من جای بسی افتخار داره داشتن دوستی در وبلاگستان همانند شما...
قلم زیبایی دارین

سلام,چطوری خانوم ؟خیلی وقته ازت بی خبرم.دلم برات تنگ شد عزیز بهم سر بزن

هان 1387/06/31 ساعت 11:02 http://haan.blogfa.com/

امیرزاده

هان؟!

بهت تبریک میگم !
خوب دیونه خونه ای راه انداختی!

پسرک می‏پرسد شبق یعنی چه؟
حق دارد نداند، آخر فقط کسی که در اوج سیاهی شب، در عمق موهای سیاه او گم شده باشد معنای شبق را می‏فهمد.


هر چیزی خاک می شود جز غرور
و هر چیزی به دنیا می آید جز عشق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد