چناچنه به طور رومزره به زبان فارسی صبحت می کیند، با کمی تلاش خاوهید تواسنت این نوتشه را بخاونید. در داشنگاه کبمریج انگلتسان تقحیقی روی روش خوادنه شدن کملات در مغز اجنام شده است که مخشص می کند که مغز انسان تهنا حروف اتبدا و اتنها ی کلمات را پدرازش کرده و کمله را می خاوند .به هیمن دلیل است که با وجود به هم ریتخگی این نوتشه شما تواسنتید آن را بخاونید.

پ.ن: این تحقیقات روانشناسی همیشه جالب بودن واسم. بعضی وقتا اگه بخوایم بزنیم زیرش هم نمیتونیم! دقیقا مث همین نوشته ی بالایی

نظرات 8 + ارسال نظر
raza 1387/05/14 ساعت 19:52

be khoda halet badeh. dava bokhor baba

آقا شما چه ایمیل چیزی ای دارین!

به جان خودم اینو قبلا یه جا خونده بودم. یا نکنه دژاوو ـه

باحال بود

به من هم سر بزن


یا حق

k.parsi 1387/05/22 ساعت 15:59 http://kparsi.blogspot.com

سلام دوست دارم بیشتر با هم آشنا شیم به وبلاگم سر بزن اگه خواستی تبادل لینک کنیم پیام بزار اگه هم دوست داشتی ایمیلتو برام بزار
منتظرم

نیچه 1387/05/28 ساعت 00:14

سلام
اگه این به لهجه بندرعباسی بود هم زیباتر میشد چون خیلی قاطی پاتیه .

سلام!....
کجایی؟!...خیلی وقته این پست جالبناکت اینجاست!

م.خ 1387/05/31 ساعت 14:36 http://mkheyre.blogfa.com

یک سال پیش طراحی کردم
یک سال پیش
اما چرا الان ... جوابش پیش من نیست

http://i38.tinypic.com/111t2rn.jpg

سلام دوست خوبم اره منم درست خوندمش اصلا کاری به اشتباهاش نداشتم ولی میدیدم که دارم اشتباه میگم بیخیال خوب خودت خوبی؟؟؟ وبت بدک نیست خوشم اومد راستی میگم این متنو یبار دیگه هم خونده بودم بابای عزیزم بیا ژیشم بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد