مردم از جاهای خوب خوب و قشنگ قشنگ خاطره دارن

من از داروخونه و دکتر روانشناسم  straight face

نظرات 19 + ارسال نظر

سلام خانومی..
اول که عکسی که گذاشتی خیلی عالی بوددددد!!!! کلی لبخند به لبم نشوند! دوم اینکه خیلی صمیمی و ساده می نویسی...
سوم اینکه دیوونه خونه چرا؟ اینجا کلبه دنج بهتره نام بگیره....
چهارم اینکه خوشحال میشم تشریف بیارین تو صفحه ما(اینم خاله بازی مجازی!!!)
پنجم اینکه مجازی ها می تونن حقیقی هم بشن! اصولا کار نشد نداره!
ششم اینکه... بابا دیگه هیچی.... تموم شد!

سلام...
چرا اینقدر افسرده پست زدی؟
ای بابا!!!!

پس بالاخره برگشتی!...خوش گذشت؟!
ای گفتیییییییییی!.......این روزها منهم این شکلیم!....آپم ها!...نمیای؟!....:دی

زاویه 1387/04/17 ساعت 21:55 http://zavieh.blogfa.com



سلام
خوندم و تنها از این دکترت بود که مجبور شدم تمام وبلاگ رو بخونم و شاید هم من اشتباهی بودم نه ؟!!!!

هموطن 1387/04/17 ساعت 22:57 http://geloogah.blogfa.com

سلام هموطن

در صورت امکان لطفا از پست جدید من دیدن کن

فریبا 1387/04/17 ساعت 23:59 http://mermiad91.blogsky.com

بزرگترین خاطره زندگی من هم مربوط به روانشناسمه !!!

بلوچی 1387/04/18 ساعت 07:27

فارمر! 1387/04/18 ساعت 12:56

سلام .
امیدوارم خستگی اردو از تنتون بیرون اومده باشه...
خیلی خوشمزه بود .ممنون. ولی خداییش راضی نبودیا....

علیک سلام
خستگی اردو آره ولی خستگی های بعدش نه
نوش جان
اگه راضی نبودم اسمتو نمی نوشتم تو لیست قرعه کشی!

ح 1387/04/18 ساعت 19:24

خیلی از همین آدمای دور و بر تو، مشکلاتی دارند بسیار سخت‌تر که خاطره‌هایی تلخ‌تر رو توی ذهنشون به جا گذاشته. اما تو فکر می کنی توی این دنیا تنها تویی که مشکل داری و همه عالم و «آدم سالم و سرحال. دوست من! کمی بیشتر قدر خودت رو بدون.
اینو بدون که توی تمام عمرت فقط یک بار 21 ساله هستی و این روزها دیگه برنمی گردن.

مرسی که هنوز وباگمو میخونی ، مثه اون موقعها حسه وبلاگ نویسی ندارم ؛اوفتادم کار طراحی وب
www.webfarda.ir
آخی تو چی شدی ...
کارت از دیوونه خونه مجازی که ساختی به دیوونه خونه واقعی کشید...!
به دنیای ما خوش اومدی
راستی اون آقا که نوشتی ...

کدوم آقا؟!

ohhh...
vaziyatet kheili vakhime khanum.
man 2sale daram belogeto mikhunam, keshavarzi dan hormozgan, taze fekr mikardam tu dan didimo mishnasim, chand baram nazar dadi,
khub mishi...;-)

بی رنگ بی رنگ 1387/04/20 ساعت 12:20

شکسپیر میگه:
کدام زخم التیام یافته مگر به آرامی!

بی رنگ بی رنگ 1387/04/20 ساعت 12:36

میدونی روانشناس من فروید
فقط همین یه جملش برام کافیه:
چه جرأتی پیدا می کند انسان هنگامی که اطمینان می یابد دوستش دارند

شما؟!

پرپر 1387/04/20 ساعت 13:35 http://s-p.blogsky.com

...

inambemone 1387/04/21 ساعت 03:28

khube ke shenakhtim vagarna pishnehad midadam 2ktoret bastarit kone!
az 360 kheili badam umade axamo bardashtamo hame chio pakidam, kei tamumi?
yadame ye term mashrut shodi(mese khodam).

یه کم بیشتر از یه ترم!
واحد مونده دارم هنوز

بی رنگ بی رنگ 1387/04/21 ساعت 08:37

نه از روم ام،نه از زنگم
همان بی رنگ بی رنگم
بیا بگشای در بگشای...
دلتنگم...

!

کجایییییییییییییییییییی؟!

ااااا سلام!
چطووووری؟
من خوبم
تو چطوری؟

از وبلاگت و از طرز نوشتنت خوشم اومدش....!
شایدم از جمله ی :اینجا نمیشه به کسی نزدیک شد. آدما از دور دوست داشتنی ترند...و یادآوردی ؛شبهای روشن؛!!!!

خوشحال می شم سری بهم بزنی!
خدا- نگهدارت

مهرداد مشرقی 1387/05/15 ساعت 08:53

استادی که تو دانشگاه هرمزگان مثل دکتر مددی عمل کرده کی بوده منظورت دکتر میا دکتر س همون که سرش یه خبرایی شد دکتر م اما اونکه اینکاره استدکترس لطف می کنی به ایمیلم بفرستی اونجور که من شنیدم اینطور که شما میگید نیست اتفاق در اون حد نبوده که تحصن بشه .خداحافظ

هیچ تحصنی در کار نبود. اگه فراموش نکرده باشی اینجا دانشگاه هرمزگانه نه چیز دیگه! اون استاد هم استد ب بود نه س!
اصلا نمیخوام درگیر مسائل خاله زنکی بشم بنابراین دیگه چیزی راجع به این موضوع از من نپرسید. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد