تبخال زدم لبام شده قد لبای آنجلینا جولی. سرما خوردم صدامم گرفته شده عین صدای شهره آغداشلو تو lake house ..

یه کم دیگه که رو خودم کار کنم نیتجه ی جالبتری خواهم گرفت..

پ.ن: کسی می دونه آنجلینا جولی با این لبای شتریش چه جوری رانی رو سر می کشه؟

نظرات 25 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1387/03/09 ساعت 02:20

نـقـــــاشیـــخــــــــــــــاک
احـــــــمد کـــــــارگـــــران
اجراء : جمــــعه 10 خرداد
بوستان کیش ( نیم دایره )
ســــــــــــاعت 6 عـصــــر

بابک 1387/03/09 ساعت 10:21

اونجا رانی ندارن.رد بول میزنن. احتمالن برد میریزه تو دهنش

روح اله دبلوچی 1387/03/09 ساعت 13:29

دل نیا 1387/03/09 ساعت 23:30 http://dilniya4u.blogfa.com

باور کن منم نمیدونم
اگه فهمیدی به منم بگوووووووووووووووو

[ بدون نام ] 1387/03/12 ساعت 12:06

وا عجب حرفی می زنیا خوب سر می کشه

آخه با اینهمه لب خیلی سخته
من امتحان کردم

[ بدون نام ] 1387/03/12 ساعت 12:06

سانازم دیوونه

ساناز کیه دیگه؟
جیگر منی تووووووووووووووو

کهره 1387/03/13 ساعت 14:51 http://www.kahreh.blogsky.com/

با نی میشه منم کوچیک که بودم تب خال میزدم مادر با نی به من اب میوه میداد.خیلی زجر اور بود هیچی نمیتونستم بخورم.

رانی رو که با نی نمی خورن که!

حسین 1387/03/13 ساعت 15:23 http://man-aks.blogspot.com

سر نمی کشد . می نوشد

[ بدون نام ] 1387/03/14 ساعت 15:24

فکر کردی به این راهتی بهت مگم.

FM 1387/03/15 ساعت 22:34 http://www.reeve.blogfa.com

دورتادورش میندازه دیگه.

negin 1387/03/17 ساعت 13:10 http://fashiongirls.blogfa.com

salam .weblogeton bi nahayat ghashang bood. chon kheili khodemoni minevisid. omidvaram movafaghe movafagh bashid:D

سلام
جالب و شاوغ مینویسی....
ــــــــــــــــــــــــــــــ
کارگاه طراحی هرمزگراف راه اندازی شد.....

فرزاد 1387/03/18 ساعت 19:31 http://petti.blogsky.com

اگه بدونی چقدر دنبالت گشتم !!!
از اون موقع...« حس تازه که اسم نمی خواهد» !

۶۶۶ 1387/03/19 ساعت 18:47

زمان ... آدما .... عجیبه که هنوزم دوست داریم زنده باشیم ؟

در دستانم دو جعبه دارم که خدا به من داده است. او گفت: غصه هایت را درون جعبه سیاه بگذار و شادی هایت را درون جعبه طلایی. به حرف خدا گوش کردم. شادی ها و غصه هایم را درون جعبه ها گذاشتم. جعبه طلایی روز به روز سنگین تر می شد و جعبه سیاه روز به روز سبک تر.
از روی کنجکاوی جعبه سیاه را باز کردم تا علت را دریابم. دیدم که ته جعبه سوراخ است و غصه هایم از آن بیرون می ریزد. سوراخ جعبه را به خدا نشان دادم و گفتم: در شگفتم که غصه های من کجا هستند؟ خدا با لبخندی دلنشین گفت: فرزندم! همه آنها نزد من٬ اینجا هستند.
پرسیدم خداوندا! چرا این جعبه ها را به من دادی؟ چرا ته جعبه سیاه سوراخ بود؟ گفت: فرزندم ! جعبه طلایی را به تو دادم تا برکات و شادی های خود را بشماری و جعبه سیاه را برای اینکه غم هایت را دور بریزی...

چه حیف...

رانی رو با قو تی می بلعه ( یه سری به منم بزن ممنون

سلام دوست عزیز، خسته نباشی ...

دلتنگ ناصریا به مناسبت یکساله شدن آپدیت شد با :

چه کنم با دل تنها؟! چه کنم با غم دل؟!

http://deltange-naseria.blogsky.com

منتظر حضور گرمت هستم ....

موفق باشی ...

مصفا 1387/03/27 ساعت 12:09

اینکه گفته می‌شود قرآن بعضی را هدایت می‌کند و بعضی‌ها را گمراه، به این معنا نیست که گمراه کردن در ذات و ماهیت قرآن باشد. منظور این است که بعضی‌ها چون زمینه رابطه صحیح با قرآن را ندارند؛ چون زمینه ادراک صحیح آنرا ندارند گمراه می‌شوند. پس در واقع علت گمراهی آنها فقدان زمینه لازم در خودشان است.

الهه 1387/03/28 ساعت 23:36

دنبالت گشتم... توی پروفایلت هیچی پیدا نکردم.اما خواستم باهات حرف بزنم خانوم "من"20 ساله از ایران خوشم اومد ازت،آخه یه جوری مینویسی که انگار توی دنیات کسی جز قلبت زندگی نمیکنه خیلی جالبه
فصل بارونیه بیشه رنگ چشماته همیشه حس تازه بودن من بی نگاه تو نمیشه
اگه دیروز اگه فردا اگه با هم اگه تنها با توام خود خود تو اگه حتی توی رویا. . .

الهه 1387/03/28 ساعت 23:37

الهه 1387/03/28 ساعت 23:41

راستی یادم رفت بگم آنجلینا احتمالا با در باز کن سر رانی رو در میاره بعد با قاشق میخوره!
به جون بچه ام فقط همین یه راهو داره
شایدم اصلا رانی نمیخورن اونجا آخه اونا که مثه ما این همه امکانات ندارن!!!!!!!!!!!!!

م.خ 1387/03/29 ساعت 18:12 http://MKHEYRE.BLOGFA.COM

سلام
بال های جاودانه ام را باز می کنم و به سوی تو پرواز می کنم به امید اینکه لبخند تو جاودانه باشد. بیا پرواز کنیم بخاطر آنانی که دوستشان داریم(خلبانان ژاپنی)

م.خ 1387/04/02 ساعت 09:44 http://mkheyre.blogfa.com

10 نکته درباره سرماخوردگی:
1- از افرادی که مبتلا به سرماخوردگی هستند دوری کنید بخصوص در فازی که بیماری آنها فعال و شدید است. آنها یک مخزن متحرک ویروس هستند.از آنها بخواهید حتما با دستمالی جلوی مجاری تنفسی خود را بگیرند. هرگز هرگز با این افراد در یک مکان بسته بسر نبرید.

2- در زمانها یا مکانهایی که فکر می‌کنید ممکن است افت ناگهانی دما داشته باشید(مثلا ابتدای پاییز یا بهار - حرکت از داخل منزل به بیرون) حتما پوشش کافی و حتی بیشتر از کافی داشته باشید!

3- در زمانها و مکانهایی که درجه برودت هوا بسیار پایین است سعی کنید رفت و آمد بیهوده نکنید. تنها کارهای ضروری خود را انجام دهید و کارهای دیگر را به روز دیگری موکول کنید.
.
.
.
.
.

رانی رو نمی دونم ولی دوست دارم بدونم براد پیت چه جوری لبای آنجلیا جولی رو سر می کشه !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد