ـ ببین بیا و از خر شیطون بیا پایین

ـ نمی خوام.. خرسواری دوست دارم!

تازه اونم خر شیطون!

نظرات 26 + ارسال نظر
ماه نصفه! 1386/04/15 ساعت 03:19

حالا تو هی آپ کن .. نمی بینی این بلاگ اسکای گند می زنه به همه چی؟؟

H.b.P 1386/04/15 ساعت 12:40

میگم حالا گاهی هم برعکس، برعکس چی میشه؟

...
این یعنی من اومدم
اه چقدر خودت رو ... میکنی
حوصله ناز کشیدن ندارم:)

بالایی و تاییدش نکن:)))

فک کنم چون گفته بودم بالایی و تاییدش نکن و اون پایینش بود این کار رو نکردی..آره:)) تو چوک خوبی هستی...لج نمیکنی...

((آدمها رو هم هر وقت بخوای می تونی بکشی تو دلت))

منظورت پسر ها بود دیگه...و بر عکسش یعنی دختر ها...

در ضمن زاییدن کجاش بی ناموسیه :-؟؟

دیگه خوابم میاد بای

راستی چرا قسمت نظرات...یه گزینه نداره برا ذخبره کردن مشخصات؟؟ منه نقطه چین گشاد هی باید اسمم رو وارد کنم تا بتونم شر و ور بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:دی

هی چیزگشاد
اگه دفعه ی اول که نظر میدی گزینه ی اتوماتیک رو بزنی همیشه اسم و مشخصاتت اتوماتیک وار میاد اینجا. بی سوات

من اینجا کامنت داده بودم...ندادم؟

بلوچی 1386/04/16 ساعت 15:34 http://parparook.blogsky.com

سلام
..... قشنگه....

پدرام 1386/04/16 ساعت 17:05

سلام....وب جالبی دارین . تبریک...
من پدرامم .. دووست عسل...
خواستم وبتونو ببینمو...همین دیگه....
وبم هم یه ساله آپ نشدا بهتون نمیدم ..(چشمک ۲ تا)
.بای

مدادسیاه 1386/04/16 ساعت 18:05

ها؟

مدادسیاه 1386/04/16 ساعت 18:06

هاااااااااااااااااااا:دی
ببین من بار اولم نیست ها اما اینجا گزینه موزینه اتوماتیک نوبینم...ها؟

منم با , اون بد مشهدی موافقم.....و فک میکنم که شما فک میکنین اتوماتیک دارین...

اتوماتیکتون کجاشه؟
به قول اون مداد که زرتش قغمسصثور ه :دی ها؟
هاااااااااااا!!!:))

ده لامذهب وقتی واسه اولین بار کامنت میذاری سیستم ازت می پرسه که از این به بعد می خوای اطلاعاتتو اتوماتیک وار برات ذخیره کنه یا نه؟ سیستم من که هوشمنده واسه بار اول ازم می پرسه.. من هم میگم بله!

پویا 1386/04/17 ساعت 00:37 http://puya.blogsky.com

کشف می‌کنیم!

سیستم من که هوشمنده واسه بار اول ازم می پرسه.. من هم میگم بله! :))))))))))


تو بندر به جای عاقد از سیستم هوشمند استفاده میکنند؟ عجب:))

بابا تو هم یه خورده خودتو ...کن! لاقل بگو با اجازه بزرگترا بله:(

نا امیدم کردی نه نه.

من اتوماتیک میخام...

خوشحالم که یه بیکار دیگه به جمع دوستان اضافه شد...

شاد باشی نه نه..الهی پیر شی و نقطه چین.

هو
منو مسخره نکن
فحش بدی فحش میدم

تو چه چوک محجوبی هستی....لینکیدی منو بد نگفتی:دی

خوش بزیتی..

مدادسیاه 1386/04/17 ساعت 13:34

توهم زدی بابا...مورچه چیه که سیستومش باشه.....اتوماتیک؟!!!!برو بابا بلاگ اسکای:دی...جک نگو:دی

دختره 1386/04/17 ساعت 17:35 http://ye2khtar.blogsky.com

آدما رو بکشی تو دلت یا بکشی تو دلت؟
یعنی کشتن یا کشیدن؟
کشیدن باحاله ها! بکشی تو، بعد در رو ببندی نتونن در برن :)))
اومممم....... ببین منظورت از برعکس چی بود؟

تو از (خر شیطون) بیا پایین، من خودم برات یه (خر شیطون*) میخرم.
* بلا

H.b.P 1386/04/17 ساعت 18:18

چه جالب ما که هنوز کارت هوشمند سوختمون رو هم نگرفتیم ، حالا فکر کن ..... کامنتینگ هوشمند؟؟؟!!!!

H.b.P 1386/04/17 ساعت 18:21

البته جناب نمیدونم چی چی بود؟ یادم نیست، آخه آلزایمر دارم، ولی خب تا اینجایی که من میبینم ، شما بیخیال این سیستم هوشمند شو ، والا من که دوبار کلیک میکنم رو قسمت نام یا ایمیل، خودش اسممو میاره دیگه نیازی نیست که بنویسم، بازم اینجوری راحت تره ...............
نیست؟......................

آ قربون آدم چیزفهم!

فرهاد 1386/04/17 ساعت 19:42 http://farhadnaji.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوبی دازید . اگر مایل باشید می توانیم با هم تبادل لینک کنیم .

سلام علیکم جمیعاْ و لا تفرقوا...
این H.b.P ترشی نخوره یه چیزی میشه...
باب اگه این نبود که من این نصفه نظر م نمیدادم:))

چوک جان اگه شوخی بدی کردم معذرت...

در ضمن اگه منو نمیزنی نظرات پست جدید رو باز نکردم..


H.b.P 1386/04/18 ساعت 01:11

وای خدای من ...
من چه مورد استقبال قرار گرفتم!!!

ببینم تو چته؟اصلا نمی دونی واسه کدوم پست باید نظرات رو باز بذاری واسه کدوم بسته؟ این پست خر شیطون هیچ نکته عاقلانه ای توش نبود که باز گذاشتی.و در عوض اون پست ماهی رو هر وقت... تمیز بود ولی بستی.اصلا باید آسیب شناسی بشی تو.

اگه همه چی سر جاش بود که دیوونه خونه نمی شد!

سلام ..
ممنون به من سر زدی.... اجازه نداده بودی واسه اخرین پستت نظر بزاریم اینجا نوشتم ... بازم پیش من بیا ....
لینکت هم میزارم .... اجازه بده واسه پستات نظر بزاریم

پرپر 1386/04/18 ساعت 17:22

سکسک

H.b.P 1386/04/19 ساعت 00:06

نه قبول نیست پرپر، تو جر زدی تو سکسک کردن، تو اصلا بازی بلد نیستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد