تعطیلات مزخرفی بود.

اتاق خالی اون

عروسکهایی که کادو گرفته بود.

نقاشی هایی که براش کشیده بودم و چسبونده بود به دیوار.

.

.

.

حتی سر قبرش هم نرفتم..

نظرات 13 + ارسال نظر
ماه نصفه 1386/01/14 ساعت 04:33





احمد رضا 1386/01/14 ساعت 10:41

بیش از اونچیزی که فکرشو میکنی مزخرف بود

سلام
واقعا این شعر سعید شهروز خیلی زیباست
موفق باشید

جانم؟!

سلام ببخشید ما اشتباهی نظر گذاشتیم
واقعا که تعطیلات گندی بود
موافقم

؟؟؟

م.خ 1386/01/14 ساعت 19:17 http://mkheyre.blogfa.com

همیشه به یا داشته باش – تا به فراموشی بسپاری – آنچه را که اندوهگینت میسازد – اما... هرگز فراموش مکن – به یاد داشته باشی – انچه را که شادمانت می سازد.

برای من عید نبود عزا بود اما دوست ندارم چون برای خودم عزا بود برای دیگران هم عزاش کنم بعضی وقت ها دوست دارم دست از تلاش بردام اما بخاطر خودم می تونم اما بخاطر اونایی که منو دوست دارند نمی تونم ....
اونم بااینکه خیلی خیلی کوچیکه اما مطمئنم دوست نداره...

سجاد 1386/01/14 ساعت 23:10

...

ازت خوشم اومد یه سری هم به ما بزن

سلام چوک.

ممنون هوندی

شیرنی هم چشم رو چشام .خبرت میکنم

به شرطی که لینک بدی و منم لینک بدم.

ایولا!
عاشق شدی!
عاشق یه دیونه مثل خودت؟:دی

سلام
کجایی
کم پیدا شدی
فکر کنم یه کارهایی داری میکنی
موفق باشی

عسل 1386/01/20 ساعت 08:58 http://khodemonima.blogfa.com/

سلام. خوبی؟ برا sms ات ممنون. اومد نت نبودی .
این کامنتدونیاتو هم فعال کن اینهمه مجبور نباشیم بیامیم پائین.

صبرا 1386/01/20 ساعت 16:29 http://sabra.blogsky.com

خوب کردی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد