چگونه خود را سوسک کنیم؟

امتحانمو در حد تیم ملی گند زدم

آخرش هم با پررویی تمام پای برگه م نوشتم:

"استاد محترم, پاسخ های مندرج در برگه ی امتحانی نظرات شخصی اینجانب می باشد و ممکن است با مطالب جزوه مطابقت نداشته باشد..!"

 

پ.ن: یه ۲۵/۰ واسه اینکه اسممو پای برگه م نوشتم می برم یه ۲۵/۰هم شماره دانشجوییم.. یه ۱ نمره ای هم خودم درست نوشتم!

نظرات 25 + ارسال نظر
Hamidel 1385/09/20 ساعت 18:00 http://hamidel.blogsky.com

khaste naashi aziz***********jaleb boooood*movafagh bashi ***fadat**bye

بدبین 1385/09/20 ساعت 18:47 http://opus341.blogfa.com/

چرا؟...بابا؟.....چرا؟

پری جذامی 1385/09/20 ساعت 19:44

دستت درد نکنه که حئاقل توضیح دادی و استاد مربوطه گرگیجه نمیگیره که این جوابا رو از کجای جزوه ات درآوردی :*
راستی من اینجا فک کنم کامنت گذاشته بودما؟ برات دعا کرده بودم که برف بیاد و... بعد قرار شد توهم دعا کنی برام که یر به یر بشه:-؟محض یادآوری گفتم چون این بلاگ اسکای لوس به کامنتای من آلرژی داره:-دبلیو!
بعدشم اینکه چن وختیه چپولکی شدی:-؟ جریان چیه؟ :دی
پ.ن: توی بلاگم چیز خاصی که ارزش خوندن داشته باشه (دور از جون سه سطری های هیچکس) به خاطر همین آدرس نذاشتم! :دی

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
پری گل من! این چه حرفیه می زنی؟
اتفاقا دوست جونهای آدم هیچ احتیاجی نیست هرجا میرن آدرس بذارن..
همشو تائید کردم که نگی می پره!

پری جذامی 1385/09/20 ساعت 19:45

دستت درد نکنه که حئاقل توضیح دادی و استاد مربوطه گرگیجه نمیگیره که این جوابا رو از کجای جزوه ات درآوردی :*
راستی من اینجا فک کنم کامنت گذاشته بودما؟ برات دعا کرده بودم که برف بیاد و... بعد قرار شد توهم دعا کنی برام که یر به یر بشه:-؟محض یادآوری گفتم چون این بلاگ اسکای لوس به کامنتای من آلرژی داره:-دبلیو!
بعدشم اینکه چن وختیه چپولکی شدی:-؟ جریان چیه؟ :دی
پ.ن: توی بلاگم چیز خاصی که ارزش خوندن داشته باشه (دور از جون سه سطری های هیچکس) به خاطر همین آدرس نذاشتم! :دی

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
پری گل من! این چه حرفیه می زنی؟
اتفاقا دوست جونهای آدم هیچ احتیاجی نیست هرجا میرن آدرس بذارن..
همشو تائید کردم که نگی می پره!

پری جذامی 1385/09/20 ساعت 19:46

دستت درد نکنه که حئاقل توضیح دادی و استاد مربوطه گرگیجه نمیگیره که این جوابا رو از کجای جزوه ات درآوردی :*
راستی من اینجا فک کنم کامنت گذاشته بودما؟ برات دعا کرده بودم که برف بیاد و... بعد قرار شد توهم دعا کنی برام که یر به یر بشه:-؟محض یادآوری گفتم چون این بلاگ اسکای لوس به کامنتای من آلرژی داره:-دبلیو!
بعدشم اینکه چن وختیه چپولکی شدی:-؟ جریان چیه؟ :دی
پ.ن: توی بلاگم چیز خاصی که ارزش خوندن داشته باشه نیس (دور از جون سه سطری های هیچکس) به خاطر همین آدرس نذاشتم! :دی

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
پری گل من! این چه حرفیه می زنی؟
اتفاقا دوست جونهای آدم هیچ احتیاجی نیست هرجا میرن آدرس بذارن..
همشو تائید کردم که نگی می پره!

رقاص 1385/09/21 ساعت 00:06

همیشه خوشم میومد ازین آدمایی که زیر برگه واسه استاد مینویسن

نه! چهارمیش نیست! الان میخواستم چهارمین وبلاگم رو شروع کنم!!! چون میدونم حتی یادت نمیاد این کامنت رو واسه کدوم وبلاگ چه کسی نوشتی بهت میگم که خودم هم یادم نبود لینک وبلاگم چی بوده! درضمن بدان و آگاه باش که ۱ نمره گرفتن هم خودش خیلی نعمتیه. تا حالا شده امتحانی بدی که تستی باشه و همه رو ج بزنی؟ ;)

با این نمره ای که شما می آورید بهتر بود بگویید در حد کاروان تیمهای ملی ایران که به بازیهای آسیایی رفت گند زدید... موفق باشی دوست من

بیانیه دفتر ننه صغری در امور مبارزه با فیلم های سوپر و مستهجن.
به روزم. قربون قدمت

ساده 1385/09/21 ساعت 13:04 http://sade.blogsky.com

این هم یه هنره دیگه. نامه نوشتن واسه استاد رو عرض کردم.

پری جذامی 1385/09/21 ساعت 13:42

:دی یه بررسی میکردی قبل از تائید بد نبودا! :دی! :* ممنون چپولکی! :X

پری جذامی 1385/09/21 ساعت 20:44

تو سوغاتی نمیخوای؟

هیچ 1385/09/21 ساعت 22:30

توی اون توضیحاتت غلط املائی نداشتی ازت نمره کم کنن که؟؛)

حمیدرضا 1385/09/22 ساعت 16:14 http://3noqte.blogfa.com

یک و نیم که خیلی خداست ! بابا تو خیلی درس ات خوبه ! یه کمکی به ما بکن سر امتحان :-)

adatmikonim 1385/09/22 ساعت 16:37

bebiiin man mesle inke vaghean bayad ye fekri be hale ghalebe in weblogbokonam akhe man khodam kerm daram hal mikonam bazi az axam khersanbak bashano safham chapo chol beshe belakhare divoonegi anva dare:Pye noesham injooriye vaki az oonjayi ke hame be......raftan az in dafe axaro koochik mikonamo mizaram...........badesham inke nazare lotfetooneo inao ina:D
rasti aslan mohem nist ke gand zadiya faghat moheme ke ba etemad be nafse harche tamamtar ziresh oon matlabo nevehti eyvalll!!!

زهرا 1385/09/23 ساعت 01:01 http://zahra999.blogfa.com

جالبه!
تو هنوز این دیوونه خونتو داری؟! من فکر می کردم عاقل شدی!

ماه نصفه 1385/09/23 ساعت 02:04

یکی به من بگه چطوری میشه با این من که اینجا می نویسه ارتباط داشت تا دیگه خودشو سوسک نکنه!

۰۰۰۰۰۰۰۵/۰نیز
بابت با نمک بودن به
نمرات شما اضاف شد

آیدین 1385/09/23 ساعت 15:50 http://souty.blogsky.com

عمرا اگه همئن نیم نمره رو هم بگیری من خودم کتبا ضمانت میدم

[ بدون نام ] 1385/09/24 ساعت 06:46

آدم هایی مثل تو هر چی سرشون بیاد حقشونه
گفتم بیا ۱۰۰۰ تومن بده من کارتو راه میندازم. ولی کنس بازی در آوردی. عیب نداره ..ترم بعد بشین بازم بخون تا چشمت در آد.

مهدی 1385/09/24 ساعت 06:47 http://mehdi22.blogfa.com

با عرض شرمندگی و روسیاهی این قبلی مثل اینکه من بودم!

مداد 1385/09/24 ساعت 20:20

امتحا چی بود حالا:دی

به نظرت لینک من کجاس؟!!!!!!!
می خوای بگی ماهواره داری؟!!!!!!!!!

چه جوری به این نتیجه رسیدی؟؟؟

سان 1385/09/25 ساعت 07:54 http://www.sunjoon.blospot.com

من اگه جای استادت بودم که یه بیست هیچانی به خاطر این جمله ات بهت میدادم

نارسیس 1385/09/25 ساعت 10:49

خوب تا اینجا شد ۲ نمره!
بقیشم خدا بزرگه!
جور میشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد