My Boring Diary

موبایل آدم عین مسواک آدم می مونه

مطمئنم پارسال رو هنوز یادت نرفته که یه مدت خونریزی لثه گرفته بودی و دقیقا توی همون یه مدت مسواک من رو می زدی.. رو حساب اینکه همرنگ مسواک خودته!

خوب. این به اون در!

نظرات 9 + ارسال نظر
آیدین 1385/09/19 ساعت 17:38 http://souty.blogsky.com

فووووت...فوتتتتتتتتتتتتتت.فوووووو فوووووووووو ......(مزاحم کامنتی)

نمی دونستم تو هم دانشگاه هرمزگانی هستی
دوست دارم باهات آشنا شم /
ولی نه ولش کن از قدیم گفتاْ دوری و دوستی
لینکتو تو وبلاگم می زارم تو هم اگه دوست داشتی بذار
شاید از رو عکسم بتونی بشناسیم
موفق باشی و بای

بارها خواستم رازی را که مدتها در دل نگه داشته بودم برایت فاش کنم
می خواستم بگویم که چقدر دوستت دارم
اما نتوانستم هر بار که از کنارت می گذشتم
آرزو می کردم که این لحظه را از چشمان عاشق من بفهمی و بخوانی
اما افسوس که تو بی اعتنایی کردیو حالا قلم به دست گرفتم
تا برایت بنویسم که چقدر ................!!!!!!!!!!!!!!!!!

رقاص 1385/09/19 ساعت 20:42 http://dance-here.blogspot.com

رفتی sms هاش رو خوندی ؟‌:دی

ربطی که نداره... اما جالب هست

پری جذامی 1385/09/20 ساعت 14:53

یه جف جوراب بزرگ میخوام (:/
یه جف جوراب قرمز بزرگ. با یه شومینه که توش چوب راستکی بسوزه...
چی میشد اگه مریم مقدس بچه شو چند روز زودتر به دنیا می آورد؟:-/

سان 1385/09/20 ساعت 15:17 http://www.sunjoon.blospot.com

تا بخوای ادم فوضول!

مداد 1385/09/20 ساعت 17:26

اَییییییییییییییییییییییییییییییی
چیندش
به خاطر همینه که همیشه به دسته مسواکم یه پارچه گل منگولی بستم:دی

وبلاگت خیلیییییییییییییی توپه رفیق
خیلی حال کردم دوست داشتی به منم سر بزن.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد