Sociology

از نظر من آدمها سه دسته اند:

۱. دسته ی اول

۲. دسته ی دوم

۳. دسته ی سوم

 

پ.ن: پست کپی

و متاسفانه چون سند تو آل میشه نمی دونم منبعش از کیه؟

شرمنده آقای نجف زاده و خانم صبرا

نظرات 15 + ارسال نظر
مداد 1385/08/05 ساعت 11:30

من فک کنم از نظر تو تو دسته ۴ باشم نه؟؟؟

من که دسته ندارم

==================================
حاج شیخ ابول حمید چرند و پرند یانی روحی فدا (ره)

هیچ 1385/08/05 ساعت 13:45

اوووووووووووووووووووووه.. یعنی به نظر تو این همه آدم وجود داره که لازم باشه ۳ تا دسته براشون درست کنی؟ ؛)

هیچ 1385/08/05 ساعت 13:46

باز چه بلائی سر قالبت اومده :-؟

اول اینکه بعد از اون همه فکر کردن واقعاً خسته نباشید دوم هم خسته نباشید بعد هم قدر خودت رو بدون خسته نباشی

نمی چرا اون پستت در مورد چشم و قایم شدن و گرگم به هوا و اینا رو تو وبلاگ کامران نجف زاده هم خوندم ؟ حالا فهمیدم اشتباه کردم نباید می خوندم!!!!


خودت می دانی با کامران نجف زاده پای ما رو وسط نکش ما همین کنار جامون خوبه!!!!

من از دسته چندمم استاد؟

[ بدون نام ] 1385/08/05 ساعت 14:59

az nazare man adama 2 dastan ! 1- heyvoona ! 2- baghiyeye heyvoona !

صبرا 1385/08/05 ساعت 16:42

تا جایی که من می دونم چیزی که نوشتی یه مطلب کاملاْ دزدیده شده از یه فیلسوف ترکه که خودم برات سند تو آل کردم.
حداقل استفاده می کنی کپی رایتو حفظ کن. یا بنویس که برداشت آزاده.

یادم می مونه

بابک 1385/08/05 ساعت 18:54 http://1234567.blogfa.com

به نظرت اونایی که از نظر دیگر جامعه شناسان(نه لزوما تو) تو دسته ی۴ قرار میگیرن.خودشون میدونن که تو دسته بندی شما هیچ جایی ندارن..(ادمی از دسته ی ۴)..

سانچو 1385/08/06 ساعت 05:41

خانم کپی رایت رارعایت کن

سلام. چطوری. آپیدم. منتظرتم.

تازه قاشق چنگالا و سرویس چینیای مامانتو حساب کنی یه شصت هفتاد دسته ای فک کنم بش ها؟!....دوباره بشمر!.....بهار

آیدین 1385/08/06 ساعت 19:30 http://souty.blogsky.com

ادما دو نوعند یا خرن یا فکر میکنن خر نیستن.....

ey baba age shanse mae beyne in 3 daste az adama mishim jozve daste haftom

ممل کینگ کنگ 1385/08/07 ساعت 17:12

بیل و کلنگ بی دسته مصرفی نداره
آدما؟! هم بهتره که دسته داشته باشن
======================
وب خوبی هست ، لینک شمارو گذاشتم در قسمت روزانه ها
مواقع بی کاری و علافی مطالبتو می خونم !!!

ملک نصر و کامروا باشید
http://43x.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد