!Pray For My Dead

مامان بزرگم میگه: "آدم که داغدار آغشته به خونش* بشه دیگه هیچ آرزویی تو دنیا نداره.."

میگم :"تو که مریضی چرا نمیری دکتر؟"

میگه: "من یه عهدی با خدا بستم*، تا خودش نشکنه من عهدشکن نمیشم."

 

*از وقتی عموم شهید شده لباس مامان بزرگم سیاهه، یعنی دقیقا 19 سال

پ.ن1: می فهممش!

پ.ن2: ما هم قرار بود تو این هواپیمایی باشیم که دیروز سقوط کرد..

لعنت به این شرکت مسافربری هوایی که هیچ وقت 4 تا صندلی خالی واسه مواقع اضطراری نداره.. اگه هواپیمای بندرعباس _ شیراز سقوط کرد یه فاتحه هم واسه من بخونین ثواب (صواب؟!) داره

نظرات 22 + ارسال نظر

چقدر بد شد که توی هواپیما نبودید اکه سقوط می کرد یه کم میخندیدیم ببین برنامه پرواز دوبارش کیه یه بلیت open بگیر هر وقت پرید تو با هاش برو تا رستگار شوی
==================================
حاج شیخ ابول حمید چرند و پرند یانی روحی فدا )ره(

سلام
نوشته زیبایی بود
اما کمی عجیب.حالا واقعا قرار بود اونجا باشی..

شوخی دارم مگه؟!
حالا اگه بلیط گیرم میومد هم فرقی نمی کرد چون الان اینجا نبودم این چرندیات رو بنویسم!

میثم 1385/06/11 ساعت 11:31

....
بازم که داری ....
آخه مگه تو .....
.....
اخماتو باز کن ....
می تونی ۱ کاری بکنی
بگو سیییییب :((((
.....
بازم گریه .....
دستم بهت برسه ...
.....
الهی که دیگه غم نبینی گلکم ...
........

فکر کن چه راحت بازگو میکنیم...60 نفر دیگه مردن...توپولوف بود آخه...نه بابا بمب بود...میگن کار تروریستها بود....بازی سیاسی بود...و این وسط 60 نفر از 60 خانواده...با کلی فک و فامیل و چشم به راه و ...مزخرفه ...واقعاً مزخرفه

نارسیس 1385/06/11 ساعت 13:00

ولی من نمیفهممش...
شاید هنوز زوده!

هیچ 1385/06/11 ساعت 13:13

به جان خودم یه بار دیگه از این حرفها بزنی (پ.ن۲) پا میشم یه بلیط میگیرم یه راس میام بندرعباس به ۴ قسمت مساوی تقسیمت میکنم بر میگردم!!!

نارسیس 1385/06/11 ساعت 13:25

تست هوش ۳۰ دقیقه ای هم دادم! شد ۱۲۰ !من فرار مغز هام!! :دی

مداد 1385/06/11 ساعت 14:39 http://medadsiyah.blogfa.com

ببین وقتی وقتش برسه تو اونجایی که باید باشی هستی....پس زیاد حسرت بقیه رو نخور حتمآ هنوز نوبت تو نرسیده...خوشبختانه این تنها اتفاقیه که دست هیچکی نیست

شیوا 1385/06/11 ساعت 16:03 http://www.sheved.blogsky.com

آخ آخ ... پس تو هم از اون آدمای بدشانس روزگاری ... مطمئن باش اگر اون تو هم بودی نجات پیدا می کردی !

یاشار 1385/06/11 ساعت 23:59 http://northboy.blogsky.com

الهم صل الی محمد و آل محمد

می دونم که همینو می خواستی!!!!!

راستی تو اگه حرفات توی دلت مشته شده باشه همه ش رو با هم نمی نویسی تا دلت رو خالی کنی؟ من که این کار رو کردی. حالا خوندیش؟؟؟

م س ا ف ر 1385/06/12 ساعت 01:58

اه لعنتی
تو واقعا جزو اونا بودی؟
واااااااااااااااااااااای
چقدر حیف شد.
تا وقتی که آشپز دوتا باشه همین بلاها سرت میاد.

توحید 1385/06/12 ساعت 04:36 http://thdmc.blogsky.com

باشه میخونیم...

یاشار 1385/06/12 ساعت 12:17 http://northboy.tk

دوباره سلام. تو فقط بلدی راجب بلندی و کوتاهی نوشته ها نظر بدی؟ معلومه خیاط خوبی هستی.
فکر نمی کنی جای لینک به من توی لینکات خالیه!؟

نه!

رقاص 1385/06/12 ساعت 13:18 http://dance-here.blogspot.com

وااااای نه پردیس جون تو باید زنده بمونی .. باید طاقت بیاری وااای نه ... پس تکلیف این ۲ فش بچه مون و این ارزوهامون چی میشه .. وااای نه تو باید زنده بمونی .. ( میتونی الان یاد تاتانیک هم بیفتی فقط اونا بچه نداشتن .. : دی )

باشه سعیمو می کنم..
فقط به خاطر تو!
این حرفت بدجوری روم تاثیر گذاشت!

خدایا .. !!! هیچی ولش کن

خوبه یه نفر دیگه رو هم راه دادی اگه خدا خواست و یه بلایی سرت اومد بیاد خبرشو به ما بده !!!

سانچو 1385/06/13 ساعت 05:29

می گم پس حلواتم آماده کن البته خوشمزه باشه

سفارششو به مامانم دادم!

جوادها 1385/06/13 ساعت 06:12 http://www.javadha.com

سلام دوست عزیز. از اینکه به سایت ما لینک داد ممنونیم و از ابراز لطف شما قدر دانی میکنیم.

سلام منم شورت
از اشنایی با شما خوشحالم گر چه نه اسمتو میدوونم نه میدوونم از کجایی به هر حال از وبلاگت خوشو اوومده خواهش میکنم مشخصات خودتو بده من میلاد/ ۲۰/دانشجو
اصفهان اگر با تبادل لینک موافق هستی لینکم کن من این کار را کردم. bye bye

naaaaa injoori savab nadare............

bebin dare dastshooyi ro 4 ghofle kon ke aslan kasi be khodesh ejaze nade hamchin harfi bezane ........................!
merci az linkidanet

سلام . میخواستم بهت بگم اگه هواپیمات سقوط کرد ... تصادف کردی له شدی و مردی... یاد رفت نفس بکشی و مردی ... یا به هر نحو دیگه ای که بری اون دنیا من برات فاتحه میخونم... نگران نباش

در ضمن لینک کردم بلاگتو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد