واقعا اگه کسی ضعفاشو نشونمون بده چیکار میکنیم ؟
اگه نیمه تاریک طرفو ببینیم  بازم دوسش داریم ؟

جوابش یه نه گنده س
به بزرگی چیزی که تو گلوی من و شما گیر کرده.

کیوی

نظرات 11 + ارسال نظر

سلام
میخواهم دروغ بگویم
آنقدر دروغ
که حالت خراب شود
بیا ببین....

توحید 1385/04/18 ساعت 12:03

عزیزم اگه کسی و دوست داشته باشی اصلا ضعفشو نمیبینی...

من 1385/04/18 ساعت 12:44

نشونم نداد خودم کشف کردم!
اونقدر صادق بود باهام که داشت کم کم همه چی رو توضیح می داد.. اما نیمه ی تاریکی در کار نبود. بهتر بگم نیمه ی روشنی در کار نبود!
نخیر اشتباه کردی جوابش یه آره ی گنده س!
به بزرگی اون نه که از یکی شنیدی و هنوز تو دلت مونده!

قبلا تو دلم بود. کم کم پایین رفت. الان احتمالا لای سبزیای اسمال آقا سرکوچه اس !!!

مداد 1385/04/18 ساعت 13:20 http://medadsiyah.blogfa.com

شما خودت می پرسی ...خودتم جواب می دی؟؟؟؟
من نظرم این نیست

شما که کلا استثنایی !!!

سلام. خوبی؟ ضعف یا خصلتهای ذاتی؟

ضعف

هیچ 1385/04/18 ساعت 14:37

درسته، جواب سوالت درسته. اگر نیمه تاریک یکی رو ببینی دیگه نمیشه دوسش داشت....ولی مسئله اینجاس که وقتی یکی رو دوست داشته باشی دیگه نیمه تاریکش رو نمیبینی... نمیتونی ببینی.
اگر بر دیده مجنون نشینی ....... ؛) باقیش رو خودت بلدی

کاش به فکر آدما نگاهم می کردیم بعد در موردشون نظر می دادیم

یلدا 1385/04/18 ساعت 17:10 http://nargo0ol.blogfa.com

شاید این جواب نه نباشه.......امکان داره خوشحال می شم به تیمارستانم یه سر بزنی...

آرتمیس 1385/04/18 ساعت 17:19

سلاام.من دوباره میام.میدونم دلت برام یه ذره شده بود.

قربونت برم چرا اینقدر دیر؟!
منتظرت می مونم عزیز دلم
پ.ن: جواب این کامنت ربطی به کیوی نخواهد داشت چون این کامنت برای خانوم من نوشته شده!

اما من کسانی رو میشناسم که در مقابل این سوال جواب منفی نمی دهند. یک گروه از این کسان اغلب والدین هستند و گروه دیگر بسیاری از عشاق.

سلام خانوم خوبین وبلاگتون قشنگه قالبش دیگه... the END

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد