Happy Birthday Honey

 

نارسیس عزیز

منت سر تقویم گذاشتی

تابستان را خجالت دادی

تیر را تا ابد شرمنده ی خود کردی

و بقیه ی روزهای سال را حسرت به دل گذاشتی

 

تولدت مبارک!

 

حسین عزیز

جملات قبلی با همان آب و تاب تقدیمت!

 

تولدت مبارک!

 

 

 

 

 

پ.ن: من به این جمله که میگن اولویت با خانوماست زیاد اعتقاد ندارم

چون یه امر بدیهیه :D

نظرات 15 + ارسال نظر
هیچ 1385/04/14 ساعت 00:31

سلام :)
قربون شما، لطف کردی و واقعا شرمنده :)
ممنون که یادت بود :)

مداد 1385/04/14 ساعت 00:35 http://medadsiyah.blogfa.com

خوب به من چه...تولد بی کیک فایده نداره گفته باشم...عکس که واسه من کیک نمی شه:دی

هیچ 1385/04/14 ساعت 00:35

تولد نارسیس رو توی وبلاگش تبریک گفتم، اینجا هم میگم. ایشالا ۱۲۰ سال زنده و سلامت باشن.
راستی، آهنگ وبلاگت با هلال ماه امشب خیلی قشنگ شد :)

مبارک...!

بابا شما یه ذره ملتو تحویل بگیر وقت کردی .....

وقت ندارم :D

مبارکه.
راستی
من امروز فهمیدم تو فمینیستی.
مرسی که سر زدی و کامنت بودار گذاشتی.

سلام به پردیس عزیزم .مدتهاست پیدایت نیست . با آخرین یادداشت و آخرین شعر جهان وبلاگستان را ترک می کنم .از اینکه این مدت منو همراهی کردی سپاس گزارم. منتظر آخرین وداع با شما هستم. جاری از عشق باشی دوست من

نارسیس 1385/04/14 ساعت 09:23

نمی دونم چی بگم!!!
یعنی اصن غافلگیر شدم!!!
یه عالمه مرسی!
+
ماااااااااااااچ!

سلام:)!بابا وفادار!!تولد همه ی اینایی که گفتی از طرف من هم مبارک باشه!:)بعدشم خوشحالم که مشکلت با پرشین بلاگ حل شده ولی فکر نکنم کامل:دی:))!در رابطه با بدیهی بودن اون موضوع هم موافقم:))!

سلام
تولدشون مبارک باشه ... عجب کیکهای خوش تیپ و خوشمزه یی هم گذاشتی اینجا ...من باز دوباره هوس کردم (پارازیت ... چند وقته اسم کیک شکلاتی که میاد من دلم ضعف میره ... اسمش میاد اونجوری میشم حالا ببین خودشو دیدم چی شدم )

هیچ 1385/04/14 ساعت 15:37

جناب کیوی جان، بابا انقدر ها دیگه میفهمیم :دی ولی چرا کامنتینگ رو بستی؟
راستی یه سوال، کامنت ها رو کدومتون میذارین؟ :-؟

هیچ 1385/04/14 ساعت 15:42

بعدشم، من دپرس نیستم :) اتفاقا خیلی هم حالم خوبه ؛)
شماها که باشین چجوری میشه دپرس بود؟

توحید 1385/04/14 ساعت 17:35

پسره کیه؟!

K.V

سلام:)یه پست خداحافظیه موقت گذاشتم..بیا سر بزن تا بعدا قاطی نشه:)!فقط امیدوارم مشکلت با پرشین بلاگ حل شده باشه:*

مریم 1385/04/14 ساعت 20:34 http://maaryam.persianblog.com

چه جالب بود.نشنیده بودم.بقیه ی روزای سال و حسرت به دل گذاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد