Untitle

دفترچه ی مشق خوشگلم را نبری

خودکار سه رنگ قابلم را نبری

 

من با تو سر نیمکت زندگی ام

عمریست مواظبم دلم را نبری

 

پ.ن1: چقدر نوستالژیکم می گیره با این دوبیتی

 

پ.ن2: تو خدابیامرز دیوونه خونه شهریور 84 یه پست زده بودم که: "هی فلانی! این دختره بالاخره مخت رو زد؟!"

میگن قراره ازدواج کنند.

این خط

این نشون

همه می دونیم آخرش چی میشه.. چقدر این دل و دلدادگی دانشجویی وحشتناکه.. مخصوصا اینکه طرف ناتو هم از آب دربیاد.

خدایا خودت ختم به خیرش کن.

 

پ.ن3: پنج شنبه تابستونم شروع شد.. کلی کار نکرده داشتم واسه ش اما الان هرچی فکر می کنم یادم نمیاد. به قول مرتیکه فیلم دیدن و شیطونی کردن فقط تو امتحانا می چسبه!

 

 

بابا بی خیال گیتار شماعی زاده

نظرات 20 + ارسال نظر

یادس اول راهنمایی افتادم که تازه حق داشتیم با خودکار بنویسیم.
واسه همینه من خیلی مواظب خودمم! این دخترا همه ش واسه من مزاحمت ایجاد میکنند!:))
..واسه این بغلیا بابا اون زن علی کریمیه چرا آبروریزی میکنی اخه ؟! ملت با زنشون هم حق ندارند عکس بگیرند؟!
..
ببین این حسامه اگه یه تراشه الکترونیک ساخته بود اینقدر معروف نمیشد که حالا که رفته gay شده معروف شده!

شما تو دهات بودین که اول راهنمایی دختر پسرا قاطی بودن؟ :D
من که چیزی نگفتم.. خوب شما که نامحرمی چشاتو ببند.
..
:D

سلام. مواظب باش دل تو سرنوشت گیتار شماعی زاده رو پیدا نکنه!!!

ایدین 1385/04/03 ساعت 10:10 http://souty.blogsky.com

ایول یه ازدواج دانشجویی افتادیم...استادها هم یه ضرب المثل دارن که میگه:فقط توی امتحانا حال میده حال دانشجو رو گرفت

توحید 1385/04/03 ساعت 11:30

امتاحانا چی شدن؟ پاس یا؟

می ترسم همون یا باشه که تو میگی!

چه دوبیتی با مزه ای...مخ ها زده میشود راه در رویی هست؟!!آره منم لحظه شماری می کردم واسه این تابستون ...حالا نمیدونم میخواستم چه کنم!

همه گویند که تو عاشق اویی گرچه دانم همه کس عاشق اویند لیک می ترسم یارب نکند راست بگویند

(م.امید)

نارسیس 1385/04/03 ساعت 13:21 http://pacific.blogsky.com

من بیشتر یاد آهنگ گیتار حسن جون می افتم!!

الهی آمیییییییییییین!

نمی دونم چرا امسال تابستون تموم نمیشه!
حوصلم سر رفت!!

بذار تقویم یه هفته ورق بخوره بعد حوصله ت سر بره!

هیچ 1385/04/03 ساعت 13:41

خب میخوای یه ۲-۳ تا امتحان بیا من ازت بگیرم، اون وقت برو حسابی شیطونی کن ؛)
یه سری چیزهائی هم میخوام بگم، ولی اینجا نمیشه! بنابراین بگذریم!!!

کنجکاو شدم.. نه نمیگذرم..

ali 1385/04/03 ساعت 15:16 http://avayekarak.blogfa.com/

ایول دیوونه
خیلی حال کردن
یبا پیشم خوشحال میشم

mokafat 1385/04/03 ساعت 15:35 http://dotsarekhat.blogfa.com

حالا تا به پای هم پیرشن وقت زیاده...!

م س ا ف ر 1385/04/03 ساعت 15:56

دفترچه مشق خوشگلم رو ببر اشکالی نداره
خودکار سه رنگ قابلم را ببر بازم اشکالی نداره
من با تو روی نیمکت زندگی نشسته ام
اما جون هر کی دوست داری
گیتار شماعی زاده رو نبر

رقاص 1385/04/03 ساعت 16:31 http://dance-here.blogspot.com

حرفشون متین .. منظورم با اون مرتیکه بوود

سانچو 1385/04/03 ساعت 16:36 http://lastword.blogsky.com

هی یادش بخیر . یادت میاد یه بار نامه عاشقانه یه نفر دیگه را متشر کردی ! چه جنجالی درست کردی:دی

من غلط بکنم دوباره از این کارها بکنم!

ای خدا تو هم گیر دادی به این گیتار این بد بخت ؟
بپا سر کلاس گیتارش رو نبرن

مداد 1385/04/03 ساعت 21:48 http://medadsiyah.blogfa.com

تا بستون منم شروع شده اما خیلی حالم گرفته هستش:))

من که تا آخر تابستون - تابستون ندارم.
مصیبت بزرگیه.

سانی 1385/04/04 ساعت 12:44 http://sanimemoirs.com

:) آخی چه شعری نوشتی
از تابستونت استفاده مفید بکن

نارسیس 1385/04/04 ساعت 14:01

آخه نوجوون سرگرمی میخواد!
نوجوون تفریح میخواد!
نوجوون موتور می خواد!
(اینا رو جیم جمل میگه!!)
اگه این گیتار نباشه پس ما به چی گیر بدیم؟!!!!!!

پی.اس (!) : نوجوون= جوون!

وای نگووووووووووووووو
دلم واسه جیم جمل یه ذره شده
مگه هنوز جیم جمل میذاره جام جم؟
شما ناهار چی دارین؟!

منم باهات موافقم!تعطیلی که شروع میشه آدم می مونه بی کار!بعدشم هر چی بیشتر بخوای مواظب باشی که دلم را نبری!بیشتر دلت رو برده که هی مواظبی!:*

من 1385/04/04 ساعت 15:18

شماره یک :تو دختری یا پسر؟
شماره دو: با اجازه کی لینک کردی مارو؟ (میخوام یه کم حالتو بگیرم)
شماره سه: به اسم «من» کامنت میذاری که بین مارو به هم بزنی؟ ای بدجنس بلا!!!!!!!!
شماره چهار :برو پای درس و مشقت ...ما رو که میبینی خیلی وقته درس و مشقمون تموم شده.

شماره ی ۱: دخترم
شماره ی ۲: با اجازه ی خودم!
شماره ی ۳: من از همون اولش هم من بودم.
شماره ی ۴: امتحانای من هم تموم شده..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد