جواتیسم روحی

فقط انسانهای مقرب درگاه الهی اند که شب قبل از شب امتحان مهمترین درس اختصاصیشون (که از اول ترم حتی لای کتاب رو هم باز نکرده ند!) می شینن تا صبح گنج قارون و یه مشت فیلم هندی چرند می بینن و  روز بعدش هم برای جبران این کج سلیقگی فرهنگیشون تا نصفه های کافه ترانزیت رو می بینن که نکنه یه وقت جواتیسم خونشون بالا بره..

چی؟

امتحان؟

گیاه شناسی؟

شوخی می کنی!

 

پ.ن1: این Kill Bill رو اصلا برای شب امتحانتون توصیه نمی کنم. مخصوصا اینکه اول شماره ی 2 رو ببینی بعد از روی فضولی بری شماره 1 رو هم ببینی.. اصولا فیلمهای دنباله دار به درد شب امتحان نمی خورند.. شب امتحان می خوای فیلم ببینی گنج قارون!

 

پ.ن2: گیاه شناسی.. پر!

 

پ.ن3: توحید؟! چی تو سرته؟!

 

یکی یه من بگه چرا لینکهام همشون پریده ند؟  من لینکهامو می خواااااااام..

نظرات 29 + ارسال نظر
مداد 1385/03/23 ساعت 23:00

همون بهتر که فیلم دیدی....حالا ما که خوندیم گیاه شناسی چی شدیم؟:دی
همون فیلما می مونه:دی

هیچ 1385/03/23 ساعت 23:13

من کلا شب امتحان هر فعالیتی بجر چت کردن رو تحریم میکنم!! فیلم دیدن زیاد خوب نیست!! حالا مقرب به درگاه الهی یا نه، فرقی نمیکنه!!
عیبنی نداره، ولی یادت باشه قول دادی ها‌ ؛)

افشین 1385/03/23 ساعت 23:22 http://o0oafshin.blogsky.com

منم با این گیاه شناسی مشکل دارم ....لول

توحید 1385/03/24 ساعت 00:03

تو سر من؟
هیچی نیست البته بجز...

توحید 1385/03/24 ساعت 00:05

چرا نوشته قبلیت و پاک کردی؟

سلام پردیس جان. خیلی خوشحالم که باز بلاگت رو پیدا کردم. خیلی باحالی شب امتحان دقیقا باید همین کارها رو انجام داد اما قبلش کل کتاب باید کله پا شده باشه. خوش باشی مقرب درگاه

م س ا ف ر 1385/03/24 ساعت 01:42

ای مقرب درگاه الهی
یه نیم نگاهی به ما که از درگاه الهی دور هستیم بنداز
صد رحمت به من
اوج درس نخوندن شب امتحانم مربوط شد به بازی نود دقیقه ای ایتالیا-غنا

سلام
از اونجاییکه من ورژنم پایین تر از شماست ... شب امتحان میشستم رمان میخوندم ... اونم چی دزیره ... ربه کا و از این قبیل (رمانهای پدر مادر دار ۶۰۰ - ۷۰۰ صفحه ای ) نتیجه ئ اخلاقی امتحان و فردا رو یا برا اینکه پایه ام قوی شه می افتادم یا ناپلئونی ده میگرفتم ... ولی از همه ئ اینا گذشته فیلم دیدن و کتاب خوندن و انواع و اقسام شیطنتها فقط شب قبل از امتحان میچسبه !
شاد و پیروز ... در پناه حق باشی.

شقایق 1385/03/24 ساعت 16:03 http://www.shaghy.blogfa.com

ذشذش صثذمخلثف قخ ثسالا شسف :-،

جان؟!

نارسیس..! 1385/03/24 ساعت 20:37

۱-خوب اینم یه جورشه! همه چیز که همیشه نباید غین هم باشه!

۲-حس میکنم پست قبلیتو پاک کردی!

۳-ولی من این کیل بیلو (!!!) واسه شبای غیر از امتحان کاملا توصیه می کنم!
مخصوصا شبایی که فرداش میخوای بری دعوا!! من عاشق اون تیکشم که دختره با دست کنده شده تو خون خودش می غلته!!!

۳-گیاه شناسی...پر؟!!

۴-با کی کار داری؟! توحید؟!!

اینم یه جورشه دیگه!!!!!

ایدین 1385/03/25 ساعت 08:19 http://souty.blogsky.com

توصیه من پدر خوانده است...چون بعد از دیدن این فیلم با یه تیریپ مافیایی میری سر جلسه میشینی که استاد هم جرات نکنه نمره نده بهت

سلام .. من نظرم رو گفتم... ولی مثل اینکه براتون ثقیل ! بوده...

معدنچی۷۹ 1385/03/25 ساعت 12:42 http://miner79.tk

سلم... من لینکم در وبلاگ شما رو از talkdigger پیدا کردم این قضیه گالیله چیه؟ من گفتم ؟ ....؟ !

گویا!

هوووم!

اوهوم!

مداد 1385/03/25 ساعت 23:29

ما را در غم خود شریک بدان:)

اینکه طبیعیه! من ترم پیش قبل همه ی امتحانام یه فیلم دیدم. قبل امتحان اخلاق مخصوصا؛ وکیل مدافع شیطان با بازی کیانو ریوز و آل پاچینو رو دیدم که کل فیلم رو مشکل اخلاقی میچرخید تا حسابی اخلاقم بره بالا!!
.
مو رو هر روز باید شست ولی ناخنو که ه روز نباید لاک زد!
.
آره این خیلی بده که آدم نتونه منظورشو برسونه و کامنتینگش باز باشه! منجر میشه به ویرایش.

اینکه طبیعیه! من ترم پیش قبل همه ی امتحانام یه فیلم دیدم. قبل امتحان اخلاق مخصوصا؛ وکیل مدافع شیطان با بازی کیانو ریوز و آل پاچینو رو دیدم که کل فیلم رو مشکل اخلاقی میچرخید تا حسابی اخلاقم بره بالا!!
.
مو رو هر روز باید شست ولی ناخنو که هر روز نباید لاک زد!
.
آره این خیلی بده که آدم نتونه منظورشو برسونه و کامنتینگش باز باشه و وقتی هم ببندی هی ای میل بزنند و گیر بدن! منجر میشه به ویرایش.

بابا همون اولیه قبول بود!

ای بلوار پردیس، این توحید که میگویی یعنی چیه؟!

این توحید اسم یک انسان بید!

هیچ 1385/03/26 ساعت 02:48

الهی...میخوای بیام برات بذارم؟ :دی

اگه دستت خیره آره داداش!

آیدا 1385/03/26 ساعت 10:08 http://ayda16.blogsky.com

آخخخ جوون من امتحانام تموم میشه فردا !! D:

چی بگم والا....از بس نیومدی سربزنی که لینکهات پاک شدن....اما امیدوارم درست بشه

م 1385/03/26 ساعت 11:26

آی شما که میاین اینجا کامنت میذارین. این خانوم صاحاب داره. نبینم کسی دیگه کامنت خودمونی با ناموس من رد و بدل کنه.

:D

سلام دوست عزیز این قضیه گالیله و دیوونه چیه؟ مواظب کسانی که به اسم دیگران پیام میگذارند باشید... ممنونم...

بچه مخفی 1385/03/26 ساعت 13:32

میگن کج‌سلیقگی بدشانسی هم میاره!! لابد بخاطر همینه لینکات پریده!!

بزرگ میشی یادت میره..
گفتم یه چیزی گفته باشم .. هویجوری.. دور هم باشیم !!
:d

سان 1385/03/27 ساعت 08:07 http://www.sunjoon.blogspot.com

شب امتحانیییییییییی
واییییییی
یادم اوردی

Pooria 1385/03/27 ساعت 08:21 http://yekpooria.com

jane man khodayi to chizi az kill bill fahmidi ? man ke nafahmidam !

سلام

اول باز گردانی حرف شقایق

بابا وبلاگت رو عشق است

بعدشم صمیمیت واقعا تو این وب موج میزنه

انشاالله همیشه موفق باشیدو مشروطم نشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد