الکی. محض خالی نبودن عریضه. جهت ثبت در تاریخ

_ دانش جوئیدن خوبه اما یه ترم، دو ترم، سه ترم.. دیگه نهایتش هشت ترم. نه 10 ترم!

بپا خیزین بابا برین تحصن (!) کنین. حقتونو خوردن، یه آبم روش. رایتونو پس بگیرین. روز دانشجوئه ناسلامتی. ترجیحا دانشگاه رو به آتیش بکشین میان ترم من لغو شه لطفا. خواهش میکنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم.

_ یه سری اتفاقای بد هست که خوب واسه هرکسی میفته. حالا تمام اتفاقای بدی که تو یه سال واسه یکی میفته واسه من تو 25 روز افتاده. (خدا زده رو دور تند زندگی منو. یادشم رفته برش گردونه به حالت اول) اونقد اعصاب ندارم که دیگه یادم رفته تظاهر کنم به خوشحالی. محض اطلاع دوستان نازنینی که خودشونو جر میدادن به هر نحوی شده به جهانیان ثابت کنن من آدم غمگین و مزخرفیم، اعتراف میکنم که الان غمگینم. مزخرفشو نمیدونم.

_ دیشب یه اتفاق خوشایند واسم افتاد. که تنها موضوع خوشحال کننده ی این 25 روز اخیر بود. بابت این اتفاق خوشایند به شدت از ماه لی لی ممنونم.

_ فرش خاکی هم نرفتم. تو همین هفته باهم میریم. من و خودم

_ یکی با من بیاد بریم مسافرت. قول میدم دختر خوبی باشم. به خدا

_ امروز میان ترم دارم. مثل تمام اون 104 واحدی که تا الان پاس کردم، نه لای جزوه رو باز کردم هنوز نه قصد دارم ذهنمو درگیرش کنم. خدایا. دل بده به آرزوهای من یه امشبو. این دانشگاه ما رو بگو آتیش بزنن. روز دانشجوئه، حقشونو خوردن. جنبش سبز مدنی...

_ من میرم بخوابم. هرکی زودتر بیدار شد صبح منو بیدار کنه از خروس خون تا بوق سگ کلاس دارم.

(آی دلم تنگ شده بود واسه این الکی نوشت های شخصی جهت ثبت در تاریخ... اووووووووف!)

نظرات 12 + ارسال نظر
مهدی 1388/09/16 ساعت 02:35 http://armageddon.blogsky.com

من هم الکی الکی و واسه خالی نبودن عریضه این نظر رو نوشتم
که امیدوارم خوشت بیاد
راستی الان که دارم نظر میدم بارو داره هی تندتر و تندتر میشه
وای الان که دارم این رو مینویسم شدتش به شدت کم شد و انگار به کل بند اومد

راستی اگه قول بدی دختر خوبی باشی من باهات میام مسافرت
ولی اگه اومدم یه وقت بهانه گیری نکنی که من خسته هستم و دیگه راه نمیام و باید بغلم کنی و از این اداها در بیاری در ضمن من قاقا لیلی و لواشک و تمر و الوچه هم واست نمیخرم

بریم چین؟

301040 1388/09/16 ساعت 02:52 http://301040.blogsky.com

مطمئن شدم داری حروم می شی!
یه فکری به حال خودت بکن!
دلم سوخت.
منظورت از "تعصب کنین" یعنی چی تو خط دوم!؟ تعصب کردن روش جدیده؟ :)))

D:

روح اله بلوچی 1388/09/16 ساعت 07:46

یالا پاشو...صب شده..کلاسات دیر میشه ها...

خواب مونددددددددددددددم

فاطمه مکی نیا 1388/09/16 ساعت 08:17

منم حاضرم بیام آخه هنوز هیچی نشده دلم برای فرش و اون حال و هوا تنگ شده دارم جمعه می رم اگر من را می شناسی و دوست داشتی می تونی همراهم بیایی شماره ام را بچه ها دارن

بریم آفریقا؟

ساناز 1388/09/16 ساعت 08:49

صدی ! صدی پا شو صبح شده

پاشیدم

آخی....چه قدر بی رحمن که روز دانشجو هم بی خیال امتحان نشدن!
خدا بهت صبر بده!;)

خیلی
خیلی
خیلی

به روزم با مجموعه گزارشهای جشن خاک هرمز

نازنین 1388/09/16 ساعت 16:40

سلام خانوم خوشگله
5 شنبه داریم با بچه های شرکت میریم هرمز
پایه هستی؟

هر چه زودتر بهم خبر بده

بندر نیستم عزیزم

نلسون 1388/09/16 ساعت 21:23

من 5.5 بیدار میشم
ولی بعید میدونم هیچ آدمیزادی اونموقع بیدار بشه :دی

نازنین 1388/09/16 ساعت 23:38

خوبه دیگه هرهفته به گشت و گذار
محلات ...کویر...
حالا هم مزرعه توت فرنگی

چشمم روشن!

مرا باد هوسها خاکستر نماند

ماه لی لی 1388/09/17 ساعت 18:56


امیدوارم همیشه شاد ..مسافر جاده های ناشناخته و سربلند باشی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد