من.. جنس دوم

دقت کردین مخاطب بیشتر اشعار عاشقانه همجنسان من اند؟!

یعنی تا به حال هیچ دختر شاعری عاشق نشده؟

 

پ.ن: من یعنی جنس دوم.. ظرافتی لای پرده و پوشینه..!

نظرات 20 + ارسال نظر

باور کن فهمیدم کلمه (آدم جا) اصلا آسون نیست

اصلا نمیشه فهمید یعنی چی

آدم جا چه صیغه ایه دیگه؟؟؟

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 8 final Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam
khosh hal shodam
behshad
bye

خودت گفته بودی ؟!

شعر یا داستان نبود که با این لحن پرسیدی!
آره درددلهای خودم بود با خودم..

تو هم دیوانه ای ...مثل من که دیوانه ام... ای کاش همه دیوانه بودند...

نه
تاحالا دقت نکردیم !

بلوچی 1386/12/05 ساعت 17:34

نه
بله

بله ی دومی یعنی چی دقیقا؟
توضیح بده

عاشق که نه
ولی اگه همچین چیزی بشن هم بروز نمیدن

چه وبلاگ سرد و بی روحی .

بلوچی 1386/12/08 ساعت 00:04

بله هیچ دختر شاعری عاشق نشده
شایدم شده
شایدم می خواد بشه
اصلا اگه ناراحت شدی من پس می گیرم
نه... نه

hadi 1386/12/08 ساعت 11:19 http://cherchel.blogfa.com

salam...umadam begam ke ma ye shaere mishnakhtim ashegh boOd taze 2khtaram boOd....pas natije en mishe ke 2khtaraye ashegh mitonan shayeram beshan...

فکر میکنم که مشکل از اونجا پیش اومده که توی جامعه بسته ای مثل ایران هیچ وقت به دخترها این فرصت داده نشد که این عشق رو ابراز کنن (مثلا کتابی چاپ کنن که مستقیما به موضوعی که گفتی اشاره داشته باشه) و یه قسمت دیگه هم بر میگرده به قوانین نانوشته و اکثرا احمقانه جامعه که این آخری از همه بدتره حتی از اینترنت که چراغش روشنه :دی

papa 1386/12/10 ساعت 14:17 http://www.poom.blogfa.com

این که اره هیچ کس عاشق نیست اونایی که می گن عاشق نیستن بلکه یه دیونه می شن دیونه هم جاش یا تو تیمارستانه یا مرگ البته اگه مرگ باشه بهتره یه نفر کمتر می شه ...
اگه اونی که عاشق باشه شعر بگه بیماره چون داره هزیون میگه .... یه لحظه صبر کنید از ایم مرده بپرسم..بهتون می گم نظر مزده ها چیه...من بر می گردم...
لبت با دلت خندون...
بدرووود...

حسین 1386/12/11 ساعت 18:38

شایدم هیچ دختر عاشقی شاعر نشده!

papa 1386/12/16 ساعت 10:42 http://www.poom.blogfa.com

هنوز که آپ نکردی می گی آپ کردم...

اپ کن دیگه

میترا 1386/12/20 ساعت 22:33

من دخترای زیادی رو میشناسم که عاشق هستن و شعر می گن.شعرای خیلی لطیف و قشنگی هم میگن. ولی اینکه ازشون حمایت نمیشه و بیشتر ترجیح میدن نادیده بگیرنشون خیلی دردناک‌‌‌‌ و ناراحت کننده ست...
راستی وبلاگ جالبی داری!!!(اصلا بی روح نیست!)

papa 1386/12/22 ساعت 11:36 http://www.poom.blogfa.com

شلامی دوباره به کسی که میگه دیونه خونه ولی هیچ نشانی از دیوانگی در آن پدیدار نمی شه شایدم دلیلش هون باشه که خودت میگی... ولی ...
لبت با دلت خندون...
بدروود...

اگر چه تعداد شاعران ایرانی زن نسبت به مردان کمتر هستند و کمتر پیش میآید که مخاطب آنها مرد باشد اما دفتر خاطرات خیلی از دختران ایرانی خالی از این اشعار نیست ... حال چرا این اشعار تنها در دفترخاطرات باقی میمانند و خیلی کم و یا هیچ وقت خواننده ای پیدا نمیکنند بر میگرد به خصلت ایرانیان و غرور در میان پسران و دختران ... . البته شاید برداشت درستی نداشته باشم ، تنها یک برداشت شخصی بود ... .

محمد 1386/12/28 ساعت 23:37 http://shafiee1218.blogfa.com/

سلام
وبلاگه جالبی داری

به منم سر بزن
من یک سایت پیدا کردم که می تونی از طریق وبلاگت کسب درآمد کنی
خواستی و دوست داشتی ثبت نام کن
تا حالا 76 نفر رو من معرفی کردم فقط میتونم 24 نفره دیگه رو معرفی کنم اگه خواستی زودتر بیا
بد نیست امتحان کن پشیمون نمی شی
نه وقت گذاشتن می خواد نه پول
راستی تبادل لینک می کنی؟

این هم توضیح خود سایت هست که خداییش راسته
چنانچه دارای سایت یا وبلاگ پربازدیدی هستید می توانید با عضویت در این سایت اقدام به نمایش تبلیغات نمایید و به ازای هر کلیک بازدیدکنندگان برروی تبلیغات تا سقف 250 ریال بعنوان پورسانت دریافت نمایید.همچنین با معرفی این سیستم به دیگران و عضویت آنها از طریق شمابه ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنها می شود مبلغ ثابتی از طرف سایت به پورسانت شما اضافه خواهد شد و بدین صورت شما به یک حقوق ماهیانه و مادام العمر دست خواهید یافت.

سلام ممنون به تنهایی بنده سر زدی اول عرض کنم خدمتت اون شعر تنها ماندم نتیجه ی یه روز ساکت و یه باغ خالی بود .

و اما بعد خدمت شما عرض کنم نمیشه برای عاشق شدن خط کشید جنس مذکر و مونث نداره اما تویه ابراز کردن شاید بعضی وقتها دخترا به یه نگاه راضی بشن اما پسری همون نگاه رو بنویسه که کلی دلیل داره . در کل عاشق شدن اگه واقعی باشه خوبه .

جای قشنگی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد