حواس پرت ها به بهشت نمی روند..

آدم های حواس جمع تمام زحمات یک ترمشون رو توی شلوغ ترین جای شهر گم نمی کنند..

آدم های حواس جمع موبایلشون رو تو تاکسی جا نمیذارن..

آدم های حواس جمع درسهای تخصصی رو حذف نمی کنند به جاش ۴ واحد عمومی+تربیت بدنی بگیرند.

آدم های حواس جمع ترمی ۱۰۰ دفعه از سجاد امیری نمی پرسند: ببخشید آقا شما نسبتی با آقای سجاد امیری دارید؟!

آدم های حواس جمع هیچ وقت به جواد یزدانی  نمیگن این چه آهنگ جوادیه گذاشتی تو موبایلت؟!

آدم های حواس جمع جلوی چشم استاد آینه دست نمی گیرند خط چشمشون رو چک کنند..

کلا آدمهای حواس جمع آدمهای جالبی هستند..

همیشه دیدن آدمهایی که شبیه تو نیستند به بقای نسل بشر امیدوارت می کنه!

نظرات 30 + ارسال نظر

کسی من رو صدا کرد؟

میگم این دیوونه خونه شما عضو جدید و فعال نمیخواد؟

این کارهایی رو که گفتید که اگه کسی انجام بده خیلی بانمک تره تا اینکه کسی انجام نده... مخصوصا قسمت جوادش رو...

سانی 1385/11/24 ساعت 18:46

حواستو جمع کن:*

رقاص 1385/11/24 ساعت 19:13

هی حواستو جمع کن

شادی 1385/11/25 ساعت 01:02 http://ghowgha.blogfa.com

از تو خیابون صدای فریاد یه مرد میاد...
یعنی چی شده که این موقع شب داره داد میزنه؟

خدا رو شکر که ما نه حواس داریم نه حافظه ... نه خط چشم میکشیم نه جواد اینارو مشناسیم

مهدی 1385/11/25 ساعت 07:39 http://mehdi22.blogfa.com/

آره خب
خداوند هچین ادمای گیجولی رو آفریده تا ما سالم ها قدر خدمون رو بدونیم.

آره عزیزم... با خودم....

سان 1385/11/25 ساعت 07:54 http://www.sunjoon.com

ظاهر ادمها غلط اندازه!

مدادسیاه 1385/11/25 ساعت 12:43

خودشو ناراحت نکن دوس جون: درست می شه:دی

نمردیمو شبیه یه آدم حسابی شدیم

هیچ 1385/11/25 ساعت 14:32

خب تو هم حواست رو جمع کن از این به بعد. کاری نداره که ؛)

سجاد 1385/11/25 ساعت 15:27

آدم های حواس جمع یه مشکل بزرگ و حل نشدنی دارن....اونم اینه که کلا آدم نیستن :دی

سلمان 1385/11/25 ساعت 18:02

خوب جالب بود!!!!!!
راستی میل هم داری ؟؟ :)

سلاممممممممممم :) نه خوبه به خودم امیدوار شدم!!!

میلاد 1385/11/26 ساعت 12:35

خودمو میبینم ، خودمو میشنوم ، خودمو فکر میکنم
تا هستم جهان ارثیه ی بابامه
سلاماش، همه ی عشقاش، همه ی درداش، تنهاییاش ...
وقتیم نبودم ، مال شما .

اگه دوست داری با من ببین
یا بذار باهات ببینم
با من بگو ، یا بذار با تو بگم
سلامامونو ، عشقامونو ، دردامونو ، تنهاییامونو ...میلاد ..

واقعا دیوونه ای

ari kenaye zad,
har kas ke ba man az farda sokhan nagoft;
سلام...حالت چشوره....خوبه که یه کم مثه قبلنا مینویسیا....تا باشه ....
تاتا

منظورت که اصلا با من نبود!...بود!؟...ها ها ها هاها!....آپم میای دیگه؟!....بهارD:

چرا نظرات رو برا پست جدیدت غیر فعال کردی جیگررررر !!!

توحید 1385/11/27 ساعت 23:17

مبارکه مبارک به من بدین یک پفک!!!!!

سلام خوبی؟
وبلاگ قشنگی داری همینطور ۳۶۰ امیدوارم اینو حتما بخونی ببین عزیز من تو رو ۳۶۰ ادد کردم توام اکسپت کردی اما نه میتونم تو بلاگ ۳۶۰ کامنت بذارم واست نه تو صفحه اصلی فکر کنم تنظیماتش درست نیست آی دیتم که ندارم مجبور شدم اینجا کامنت بذارم لینک ۳۶۰ خودم هم گذاشتم که بدونی کی هستم آی دی من هم (dell_del_del) یه جوری باهام تماس بگیر مرسی از لطفت

عجب

سلام موفق باشی

کار خاصی که نداشتم عزیزم میخواستم هم باهات بیشتر آشنا بشم هم واست کامنت بذارم که ظاهرا نمیشه واسه همه میتونم اما واسه تو نمیشه نمیدونم چرا هدف از ادد کردن تو ۳۶۰ قطعا یه جور ارتباطه که حداقلش با کامنته که اونم امکانشو ندارم به هر حال اگه خواستی پی ام بده
(dell_del_del) اگرم نه که فعلا همینجا واست کامنت میذارم
حداقل خودتو معرفی کن بشناسمت من که امیر هستم ۲۳ ساله از تهران کامپیوتر خوندم
مرسی فعلا بای

کار خاصی که نداشتم عزیزم میخواستم هم باهات بیشتر آشنا بشم هم واست کامنت بذارم که ظاهرا نمیشه واسه همه میتونم اما واسه تو نمیشه نمیدونم چرا هدف از ادد کردن تو ۳۶۰ قطعا یه جور ارتباطه که حداقلش با کامنته که اونم امکانشو ندارم به هر حال اگه خواستی پی ام بده
(dell_del_del) اگرم نه که فعلا همینجا واست کامنت میذارم
حداقل خودتو معرفی کن بشناسمت من که امیر هستم ۲۳ ساله از تهران کامپیوتر خوندم
مرسی فعلا بای

سلام. منتظرتم با یه مسابقه آسون و البته جایزه خوب

ان گاه که شیاطین در مسیر فرشتگان می رقسند...
از خود می پرسیم کجایند آنان که به ما درس دین و خدا می دادند ...
و کجایند آنان که ما را به راه راستی هدایت می کردند ....
و کجایند آنان که از رسوایی شیاطین می گفتند ...

پس سکوت اختیار میکنی ...

و در دل اهریمن را می پرستی ...

زیرا اوست که همیشه راست میگوید ...

ADAT MIKONIM 1385/11/30 ساعت 23:50

EEEE CHERAA BARAYEE IN CHANDD TAA POSTT AKHARITT NEMISHEE NAZARR DADD KHOOBB MANN KOLII HARFF DASHTAAMM KEE BEZANAMM:((((((((((MANOO TOO ASANN KOLAANN TOO ZENDEGII 2ZARR CHANCEE NADARIIM AHHHHHHHHH

دانشجو نما 1385/12/01 ساعت 00:33

میتونم بپرسم این چندمین باریست که شما احساسات یک زن بیوه را درک میکنید ؟
البته فکر میکنید که درک میکنید ؟؟
.....
در ضمن
منمنظورم دقیقا My Best Friend's Wife بود .
فیلمو ندیدی واسه چی اسمشو عوض میکنی ؟؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد