Don't happy, Don't Smile, It's your Birthday

۱. دو تا جشن تولد و یه مهمونی و یه جشن عقد دعوتم. سه تای اولی رو نرفتم.. آخری رو هم نمیرم

(اولیش هم تولد ۲۰ سالگی خودم بود.)

۲. تولد ۲۰ سالگیم هیچ وقت یادم نمیره.. خیلی دردناک بود

(نه به خاطر اون چیزی که فکر می کنین.. دندون عقلم داره درمیاد. اگه عقل داشت می دونست کجا درآد.. وای خدا اگه می دونستم ۲۰ ساله شدن اینقدر درد داره از یه هخفته قبلش می رفتم خودمو تو یه اتاق فلزی محبوس می کردم که هیشکی نیاد سراغم..)

۳. یه گردنبند با نگین الماس از این کادو گرفتم.. خوشگله

۴. لب دریا

من بودم و مرغ های ماهی خوار و صدای خش خش جاروی پارک بان

اینجوری ۲۰ ساله شدم..

نظرات 26 + ارسال نظر
دیوونه ... ! 1385/08/20 ساعت 19:07

ta va lo det mo ba rakkkkkkkkkkkkkkkk

m
e
r
۳
۰

آیدین 1385/08/20 ساعت 19:08 http://souty.blogsky.com

خسته نباشی.من اصلا ۲۰ سالگیم یادم نمیاد.احتمالا یه دفعه رفتم توی ۲۱

تو که آره..
شک نکن

مداد 1385/08/20 ساعت 19:36

مبارک باشه...ولی این هم می گذره

صبرا 1385/08/20 ساعت 19:38

مبارکه
مبارکه عزیزم

م.خ 1385/08/20 ساعت 19:42 http://mkheyre.blogfa.com

شانزده ساله که بودم همیشه رویای 20 سالگی ام را داشتم هفده ساله که بودم آرزو داشتم زیبا ترین جشن تولدم،جشن 20 سالگی ام باشدهجده ساله که بودم گندترین تولد عمرم را به امید 20 سالگی شیرین تحمل کردم نوزده سالگی ام گذشت و حالا در آستانه ی 20 سالگی می بینم که همه چیز لجن آلوده تر از هر سال شده غیر از خودم و حبابیکه در 16 سالگی ترکاندمش می بینم که نه حوصله ی زیباترین جشن تولد را دارم نه دلی خوش، از 20 ساله شدن و نه حتا رویایی از یک شادی کوچک دروغ نگفته باشم زندگی آنقدرها هم بد نیست حرفم این است که 16 سالگی و 17 سالگی و 18 سالگی و 19 سالگی، با 20سالگی هیچ توفیری ندارندفقط وقتی 20ساله می شوی آنقدر بزرگ می شوی
که این عبارت را درک کنی

خانمی سایت خیلی سنگین شده توی وبلاگ من که نیستی و لی هر جا هستی موفق باشی ... متفاوت از هر روز و دیروز
بای ....

خیلی قشنگ گفتی
واقعا به دلم چسبید

سلام اولا تولدت مبارک
۲. چرا مارو دعوت نکردی
۳. من به یادت بودم کافیه
۴.....
۵....
۶....
۷ . بازم مبارک

اولیش مرسی
دومیش صاحاب مجلس رو که دعوت نمی کنن
سومیش آره از سرم زیاده
بقیه شون ...

سلام...
تولدت مبارک باشه...
ایشالا صدو بیست ساله شی ننه!!!

خسیس ها
همش ۱۲۰؟

ساده 1385/08/20 ساعت 20:57 http://sade.blogsky.com

از اینکه میتونی بری کنار دریا استفاده کن چون خیلیا مث من چنین آرزویی دارن.




تولدت هم مبارک.

هیچ 1385/08/20 ساعت 21:38

خوش به حال خودم که عقل ندارم که بخواد دندون در بیاره!!
همونجوری که روم نشد برای پست قبلی کامنت بذارم، روم نمیشه بگم تولدت مبارک... ولی ایشالا ۱۲۰ سال زنده و سلامت باشی.

ای خسیس
همش ۱۲۰ سال؟!

بابک 1385/08/20 ساعت 21:51 http://1234567.blogfa.com

هنوز بچه ای رفیق...

من دیگه ۲۰ سالمهههههههههههههه

بچه مخفی 1385/08/20 ساعت 22:21

میدونی؟ اگه همه دردای زندگی شبیه دراومدن یه دندون عقل بود، چقد خوب میشد!!!
بهرحال بزرگ شدنت مبارک باشه و ایشالا که دیگه حتی همچین دردای کوچیکی هم اذیتت نکنه:)

این کوچیکه شون بود تازه؟!

اول اینکه اگه خودت دوست داری تولدت مبارک

دوم من از خدامه یه جشن تولدی چیزی دعوت شم اون وقت بیا و ببین که چکار میکنم ولی نیست که هیچ دعوتی در کار نیست طرفای ما دعا و زیارت خوب دعوت می کنن

سوم باباخوش بحالت کسی که واسه تولدش گردنبند الماس کادو میگیره ......هیچی نگم بهتره

نارسیس 1385/08/21 ساعت 09:45 http://pacific.blogsky.com

۱۰ ساله شدن..
۱۸ ساله شدن...
۲۰ ساله شدن...

همشون دردناکن...

ولی کاریشون نمیشه کرد!

مبارک!

یعنی راهی نداره؟!

صلام.!
تولدتون مبارک. انشاالله که ۸۵سال عمر با عزتی داشته باشین!
پس شما هم آبان ماهی هستید...
بابای

سلام ننه. آپ کردیم. خوشحال می شیم بهمون سر بزنی. قربونت

شهاب 1385/08/23 ساعت 13:29 http://shahab1385.blogfa.com

عجب عالمیه این ۲۰ سالگییییییییییییی:دی

توحید 1385/08/24 ساعت 02:24

مبارک باشه...

باشه

سانی 1385/08/24 ساعت 13:00 http://sanimemoirs.com

مبارکه تولدت :*

مداد 1385/08/24 ساعت 13:22

اون گردن بندو وردار بیار امشب مهمونی دعوتم!!!!

رقاص 1385/08/24 ساعت 16:05

خوبه دیگه تنها تنها تولد میگیری ... باشه یادم میمونه

دیوونه ... ! 1385/08/24 ساعت 16:39

ابراز محبت متقابل ...

فکر میکردم هنوز از خداحافظی خوشت نمیاد ...
ولی مثله اینکه زمان داره کار خودشو میکنه .

adatmikonim 1385/08/25 ساعت 20:06

20 salegiyam doraniyeha baraye khodesh

میثم 1385/08/26 ساعت 19:43

.......
سکوت
.....
مبارک
......
سکوت
......

نیکو 1385/08/27 ساعت 11:47

در مورد این پستت باید بگم که مبارکه , اگه همین قدر امیدوار باشی ...


در مورد پست قبلیت هم می خوام یک چیزی از شاملو بگم :
مرگ را دیده ام من
در دیداری غمناک, من مرگ را به دست سوده ام
نمی دونم هنوز یادت هست ....

تولدت مبارک با ۷-۸ روز تاخیر چه کنیم دیگه گم کرده بودمت شانسی شانسی پیدات کردم شانس که نداری از شر من خلاص شی ایشالا N سال عمر کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد