پوران

پوران حامله است احتمالا. یعنی امیدوارم باشد. اینقدر قلمبه شدن توجیه منطقی ندارد اصلا.

قد بادکنک پف کرده. دست بزنی می ترکد. ویار انگشتهای من را دارد. تا گاز نگیرد اعصاب معصابش سر جایش نمی آید.

این عکس مموش است البته. پوران از این جنگولک بازیها خوشش نمی آید. قربون شیکم گنده ش بشوم.

نظرات 12 + ارسال نظر

شاید برا همین بود که باهات قهر کرده بود از اون طرفم که پیداش کردی یه گوشه خودش و جمع کرده بود ؟؟؟

بدبخت شدی صدی
فعلا گرمی نمی فهمی!

تو حسودیت میشه
کامنت تو حساب نیست

جیغ 1389/08/02 ساعت 15:37 http://jootii.blogsky.com

اگه بوی شربت اکسپکتورانت(گلو) رو داد اون موقع حامله هست....تازه وقتی حامله باشه جنس نر رو گاز می گیره و می زنه و کلن وحشی میشه

بو گوسفند میده
همیشه با مموش در حال دعواس

آیدین 1389/08/02 ساعت 20:53 http://www.souty.blogsky.com

سلام خوبی . میخوام عکسای شخصیمو بهت نشون بدم . داخلش چندتا عکس نیمه هم هست . راستی چندتا عکس با مدلهای مختلف هم گرفتم که میخوام بهت نشون بدم فقط به توآم میخوام نشون بدم که خیلی حال میکنی . به کسی نگو اگه خواستی بیا تو وبلاگم واسم کامنت بذار
اینارو تو نوشتی تو بلاگ من؟
جن زده شده بودی؟

بابا این یه آدم روانی عقده ای دیوانه ست :))
فک کرده ملت خرن
از طرف من میره واسه عالم و آدم کامنت میذاره
یعنی من چقد حالم باید بد باشه بیام همچی کاری کنم

سلقی 1389/08/02 ساعت 23:03

این بهترین صحنه ی آبان ماه من خواهد بود َ مای مد هوس مینویسد .

وای
سلقی
سلقی من :*

خوب بلند کن ببرش یه جایی تا از دست نرفته!!

وحید 1389/08/02 ساعت 23:45

وا!خب ببرش یه دکتر مُکتری چیزی نشونش بده زبون بسته رو،«امیدوارم باشد» یعنی چی؟البته منم امیدوارم باشه تا کارت که درومد،افتادی به نوزاد داری،اینقدر بیخیال نباشی مادر :)

کیمیا 1389/08/03 ساعت 02:00

پسر سه ساله من دیروز یه عالمه وقت با این خانوم و آقا مشغول بود .هی صفحه رو بالا و پایین میکرد و باهاشون حرف میزد.بعدم (قورغابه) اش رو گرفت و از طرف اونم یه سلام احوالپرسی گرم...خیلی جالب بود.می گفت اینم سیبیل داره...اینم حالش خوب نیست خوابیده...

عزیزم :*

نازنین 1389/08/03 ساعت 08:35

سلام دخمل خوشگل
مگه برای این دوتا کلاس تنظیم خانواده قبل از عقد رسمی نگذاشتی؟!!!
با این گرانی و تورم و یارانه ها چرا بعضی ها اینقدر هنوز دنبال زاد و ولد هستن؟!
بهشون بگو جلوگیری کنن

بذار بزان

یوخه 1389/08/03 ساعت 09:37 http://ukhe.blogfa.com

بنده خدا نزار پای حاملگی! بیچاره نفق کرده دل و روده قاطی کرده ببرش دکتر

حامد 1389/08/03 ساعت 16:17

چقدر سخت ادم دوست داشته باشه واسه کسی کامنت بزاره اما ندونه چی بنویسه!!!

kiyoosk 1389/08/04 ساعت 10:54 http://kiyoosk.blogsky.com

سلام صدی جان .
من اومدم !!!
همستر باز شدی ؟!!
این خانمتون رو به غضی ما نمیدی ؟؟؟
غضی من بیچاره خیلی وقته که تنهاست !!!
دلم واست تنگه !

سلاااااااام
حافظ جان و ناموس وطن
خوش اومدی
تا کی هستی؟
من رو پوران غیرت دارمااااا
ذوق کردم دیدمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد