ساعت 25 شب، روز سی و دوم ماه!

نالیده بودم که "محسن یگانه جون، سی دی اورجینالت رو میخوام."

آقای پستچی دیروز آمده دم در، بسته ی توی دستش آدرس یک جای دور خورده. بازش میکنی، خود بهشت اند برایت! من عاشق این دوستهای مجازی عجیب غریبم که وبلاگت را میخوانند، به جای کامنت، غول چراغ جادو وارانه به ده روز نکشیده همه ی خواستنی هایت توی مشتت است!

عاشق اینهایی که پروفایلت را میخوانند، تیز می شوند که خواهر کوچکت عاشق جوراب انگشتی است. روز تولدش با یک جین جوراب انگشتی گل من گلی سورپرایزش میکنند!

عاشق اینهایی که میدانند چقدر راحت و با چند حرکت ساده می شود یکی را اینقدر ذوق مرگ کرد.

من خوشبختم. قدِ یک دوست مهربان که هیچ وقت ندیده ایم هم را. قدِ CD های اورجینال محسن یگانه و رضا یزدانی. دیشب تا حالا این آلبومش را قورت داده ام... ساعت 25 شب، روز سی و دوم ماه...

این پست با احترام تقدیم می شود به آرش، که خوب من را بلد است.

نظرات 16 + ارسال نظر

خوش به حالت چه دوستای مجازی باحالی داری !!

بیشتر از اینام دارم
عجیبن و مهربون

امیر 1389/07/21 ساعت 17:56

کاش مام دختر بودیم والا

هیچ ربطی نداره
منم واسه دوستای دیگه م که پسر بودن از این کارا میکردم

samira dinemigro 1389/07/21 ساعت 18:36

hamishe kesayi hastan ke to ro doost daran va hata to fekresham nemikoni

جیغ 1389/07/21 ساعت 18:44 http://jootii.blogsky.com

کاش منم از این دوستا داشتم که ادرس خونمونم بلد بود...خدا بده شانس

این آخه بار اولش نیس از این کارا میکنه
واسه همین آدرس رو داره

آیدین 1389/07/21 ساعت 20:06 http://www.souty.blogsky.com

چطوری مویز؟چطوری غوره؟

مرگ

گندم 1389/07/21 ساعت 20:29 http://daily-of-me.blogsky.com

سلام
تبریک میگم ٬ آرزوت رسیدی...

اوهوم
به آرزوی کوچولوم رسیدم!

یوخه 1389/07/21 ساعت 20:51 http://ukhe.blogfa.com

سلااااام
صدی حسودیم شد!!!!
دادا ما که ادرس خونتو نداریم تا بشت باکتمون بنویسیم برسد به دست صدی! خوشبحالت

بندرعباس
در سبزه

milad 1389/07/22 ساعت 00:14

rast mige doostemoon ajibi va mehraboon ;-)

دیروز صبح از کنار یه ودیو کلوپ رد شدم پوستر البوم محسن یگانه رو دیدم رفتم داخل دوتا گرفتم یکی برا خودم(البته خودم داشتم دوستم برده برا خودش) یکی هم برا ...!!
خب خوشبختانه مثل اینکه دوستان زودتر اقدام کرده بودند.حالا من باید یکی رو پیدا کنم این cd رو بندازم تو پاچه ش!!!!!!

برای من بوده یعنی اون یکی؟!
مهم نیته
من عاشق این نیت خوشگل شماهام

H.b.P 1389/07/22 ساعت 01:21

قربون پیکسل هات!

خاطرخواتم آرش
خفـــــــــــــــــــــــــــــن

. 1389/07/22 ساعت 05:44

به به .پس یکی قبل از من این کار را برات کرد.خوش به حال تو که بابات اجازه همهچی را میده بهت.من ه م از عشقولانه بازی باهات خوشم میادیه آدرس درسبزه پشت پاکت نوشتم خداکنه دستت برسه

بابام باید بهم اجازه بده که دوستام واسم کادو بفرستند در خونه؟!
چه ربطی به بابام داره؟
تکرار میکنم
مهم نیته!

الی 1389/07/22 ساعت 11:21

میخوای تو هم یه کارخیر کنی برای من کادو بفرستی؟آدرسمو که میدونی

نازنین 1389/07/22 ساعت 23:28

بازم بگو من تنهام من شانس ندارم کسی منو دوست نداره
ببین چقدر واسه همه عزیزی؟
دختره لوس پر رو

من کی گفتم تنهام کسی دوستم نداره؟!

آلفا 1389/09/18 ساعت 00:22 http://hummm.blogfa.com

می شه برای منم ازین جین جوراب انگشتیا بخرن؟:(

چرا خودم نخرم برات؟!

آلفا 1389/09/18 ساعت 14:58

یعنی می خری برام؟:دی

آره
نخرم؟!

آلفا 1389/09/18 ساعت 16:28

خب کی می خری؟:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد