شترم با بارش گم شده :(

من به نفرین و جادوجنبل اعتقاد ندارم

اما از وقتی مامانم همسترهام رو نفرین کرده، پوران گم شده

امروز مموش رو ول کردم تو خونه که یه سر نخی از پوران پیدا کنه

اونم گم شد

آخه مامان

چطور دلت اومد؟

نظرات 7 + ارسال نظر
سارا 1389/07/18 ساعت 18:25

وای مامانت حق داشته!!

نترس
تو این گرونی غذای مفت تو رو ول نمی کنن برن شکار.
بر می گردن

آیدین 1389/07/18 ساعت 19:47 http://www.souty.blogsky.com

فکر کنم اگه گربه ول میکردی بهتر پیداش میکرد فقط ممکن بود بخوردش
یه نگاهی به دستشویی بنداز منم داشتم رفت افتاد تو سوراخ توالت

من ندارم !!
ولی نمی دونم چرا هر وقت یچی گم می کنم مادر آیت الکرسی می خونه پیدا می شه !!
ولی من اعتقاد ندارم !

خه مامان

چطور دلت اومد؟
همین جوری!!!

زهرا 1389/07/19 ساعت 15:20

تو نظر قبلیم یادم رفت اسم مو بذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد