با ما راه بیا

چرا من دست و دلم به نوشتن نمیاد؟

چرا ده روزه میخوام از "قهوه ی تلخ" و "دلهای پاک" بنویسم و نوشتنم نمیاد؟

مدل جدیده آیا؟

خدایا

راه بیا

نظرات 6 + ارسال نظر
فرهاد 1389/06/29 ساعت 19:51 http://malcolmx.blogsky.com

سلام

شما هم یکم با خدا راه بیاید!

عادلانه بگم؟
وبلاگت زنده است محشره.
همین عنوانش خون آدمو به جوش می یاره.
چرا شکلک نداره اینجا؟

لاوی ترکوندیاااا
ما مخلصیم

آ یادم رفت بگم.
وقتی نوشتنت نمی یاد نیارش بد می یاد.بذار خودش با پای خودش بیاد.

رضا 1389/06/30 ساعت 07:13

اِ، این که کاری نداره. فرمولش اینه:
بدو چپ و راست کن قلمو
قرش بده بابا اون سگ پدرو....

راه آمدن و راه رفتن به کلی از یادها رفته
و وقتی از یادها برود از دست ها کاری بر نمی یاد
و
این جور میشه که خودت باید انتخاب کنی
و این است که کسی نمی تونه نظر بده
یا حق الحق
میرزاها

فرمیسک 1389/06/30 ساعت 22:52

سلام صِدی جون، من تو همین وبلاگت باهات آشنا شدم و تو فیس بوک دیدمت و دوستت شدم، نمیتونم لینک بدم اما یادمه که از شلوار کردی گفته بودی و عکسشم گذاشته بودی و بالاترین مطلب رو داغ کرده بود، عاشق جسارتت شدم، من که هرگز از این جسارتا نداشتم، پس احساس کردم شهامت امثال منو فریاد میزنی، بمون همینجوری، زمانی که فکر میکنی وبلاگت نمیاد به درونت که رجوع کنی کلی نوشته هجوم میاره. خودت بمون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد