چرا میره جلو عقربه هی؟ متنفرم از ته دل، من از اول مهر

اصرار نکنین

من هر سال دم مهر حالم همینه.

نمیشه پاییز از آبان شروع شه؟ از بیستمش مثلن...

پ.ن: دُخی دُخی، رو مُخی.. خوبه که نیستی هیچ پُخی! دنبال آسی و مُسی و وقتی به ما می رسی فسی :)) بدو چپ و راست کن کمرو، قِرِش بده اون سگ پدرو :))

یعنی من میمیرم واسه این آهنگـــــــــــه =))

نظرات 12 + ارسال نظر

الان که دارم توجه می کنم نقشه ی ایران شبیه گربه نیست!!!
اصلا شبیه هیچی نیست!
هر کی هم گفت شبیه گربست یا چیز دیگست خره!

یه گربه ی چاقه
خر خودتی

رضا 1389/06/27 ساعت 19:50

مگه هنوز دانشجویی شما؟
پاییز به این قشنگی، مخصوصاً اگه از آبان شروع بشه، مخصوصاً اگه برگریزون باشه و شیراز هم باشه!
هی، یاد دوره دبیرستان بخیر!

من سالهاست که دانشجوام

رضا 1389/06/27 ساعت 19:52

آها! راستی عکس پروفایلت (همون که گفتی مال دو سال پیشه) خیلی جالبه ها.
از تناقضهای کودکانه! شیطنتهای معصومانه!
همیشه اوقاتت خوش رفیق!

لی 1389/06/27 ساعت 23:00 http://leee.us

سلام
ساعت 3 و 43 دقیقه وبلاگ آپ می کنی بعد بچه مردم رو تا پاسی از روز معطل می کنی ؟
این پائیز شروعش دهن آدم رو سرویس می کنه . دقیقا می دونم چی می گی ...
البته زیاد هم جالب نیست از 20 آبان شروع بشه ها ... :)

خیلی هم جالبه!

خانوم چرا بحث می کنی؟؟؟
من میگم شبیه هیچی نیست قبول کن!
یا شبیه پلنگ یا هم شبیه هیچی نیست.
اه!!!!!!!!!!!!!!!!!

حالا هر چی 1389/06/28 ساعت 00:11

منتظر دستور شما بودن برا تغییر فصلها....یه لایی کشیدن به کسی بر نمیخوره

ها نه

امیر 1389/06/28 ساعت 09:56 http://my4divari.blogsky.com

چرا نمیشه ؟ اصلا میخوای اول پاییز با فروردین شروع بشه که ۱۳ -۱۴ روز تعطیلی اجباری بهت بخوره ؟
اگه خواستی اینجوری بشه ایندفعه توی face book یه نامه به خدا بده بگو این فصل ها رو یه تغییری بده دیگه زیادی روتین شده . البته قبلش یادت باشه انگلیش ننویسی که خدا بلد نیست بخونه

اصلا خوب نبود
بابت این که یک ماه بیست روز دیرتر به دنیا امدم ده ماه و ده روز دیرتر فهمیدم دریا ابیه و توی دنیایی که فکر می کردم دریا سبزه خوش بودم
متولد 20 ابان هستم- لطفا از تولد خودتون مایه بزارین

با اجازه منم از تولد خودم مایه گذاشتم دیگه
و همینجا از علی میرمیرانی و ساسی مانکن و بقیه ی مشاهیر متولد 20 آبان معذرت خواهی میکنم که یهو دلم خواست پاییز از 20 آبان شروع شه

دلت میاد مهر نباشه!!
همه یه جورایی میشن آدم حال میکنه!!

آره
دلم میاد
بدم هم میاد

کیمیا 1389/06/28 ساعت 20:03

به آقا جواد:اتفاقا من یک ماه ونیم زودتر مدرسه رفتم و بهم گفتن دریا آبیه نه سبز .اما باور نکردم.۳۰ سال بعدشم همینطور.
-لطفا از تولد خودتون مایه بذارین-این خیلی جالب بود.سخت منتظرم چه جوابی قراره بگیرید
*****************************************
مهر فوق العاده اس به نظر من.برای اینکه همه چی تغییر میکنه.بچه ها،باد،برگ،بارون،خنکی صبح...آبان از اونم بهتره چون آدمای خوب دنیا آبان دنیا میآن

پاییز رو دوس دارم ولی از مهر بدم میاد
دانشگاهو هم دوس داشتم ولی از ترم اولش بدم میومد
کلا دوس دارم همه چی یهو از وسطاش شروع شه
آبان که دیگه خدای ماههاست
پاییز هم که پادشاه فصلها

ابراهیم پشتکوهی 1389/06/29 ساعت 08:41

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8906180956

یعنی یه تو دهنی گنده باید به اینا بزنید ها

[ بدون نام ] 1389/06/29 ساعت 11:04

http://andar-hekayat.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد