هی اوباما، منم صدی. به جا آوردی؟

دو تا از دوستام متولد 11 سپتامبر اند.

زندگی خر تو خری داریم رفیق

امروز یه پیغام واسه باراک اوباما فرستادم تو فیس بوک به این مضمون:

بدین شرح:

عنوان: بهم ثابت کن همه ی ما تو صلح ایم.

سلام باراک، من صدی ام از ایران.

دقت کن: ایران، نه عراق. تو ... و احمدی نژاد رو میشناسی؟ من از همون جهنمی ام که اینا رهبر و رئیس جمهورشن.

غرض از مزاحمت، متاسفانه دو تا از دوستای من (بابک و فیصل) تولدشون 11 سپتامبره. (در جریانم، این میتونه بدترین موقع واسه به دنیا اومدن باشه. ولی خوب اون موقعها که مامان بابای اینا کف دستشونو بو نکرده بودن.)

حالا من ازت خواهش میکنم بیای و واسه این دو تا دوست من یه جشن تولد مجازی بگیری تا به دنیا نشون بدیم که ما (آدمها) ذاتا بیگناه و مقدسیم، فارغ از هر دین و مذهب و نژاد و کشوری که داریم. و هر چیزی که بینمون تفرقه بندازه.

من از جنگ، خونریزی، دروغ، خصومت، کینه ورزی متنفرم. من حتی از کلمه ی "متنفرم" هم متنفرم. من همش 23 سالمه. واسه درک کردن قوانین حکمرانی بر جهان خیلی بچه م.

اما اگه جای یکی از شماها بودم، سعی میکردم قبل از مرگم باعث شادی آدمها بشم...

بنابراین خواهش میکنم این پیشنهاد صلح آمیز منو با یه جشن تولد کوچولوی مجازی و نمادین قبول کنی.

بهم اعتماد کن، ما همه قربانی این جامعه ی مدنی ایم...

دوستدار شما: صدی

نظرات 17 + ارسال نظر
FarbodHZ 1389/06/15 ساعت 17:31 http://FarbodHZ.com

سلام باراک.
اگه به اینجا هم سر زدی بدون منم با صدی هم عقیده هستم
بیا و این کارو تنجام بده
دوست دار شما : فربد

آیدین 1389/06/15 ساعت 18:36 http://www.souty.blogsky.com

افرین افرین تیم امید
اگه گفتی این دیالوگ ماله کدوم کارتونه؟

فوتبالیست ها

مهدی 1389/06/15 ساعت 22:04

آهای باراک حسین اوباما منم با صدی و فربد موافقم .
شما باید این کارو انجام بدین.
مهدی

لی 1389/06/15 ساعت 22:53 http://www.leee.us

اگه اوباما جواب بده این نامه ی تو رو ، یک اتفاق مهم سیاسی می افته در این مملکت .
ایشون به نامه های جناب احمدی نژاد جواب نداد . بعد توقع داری ...
ولی من احساس می کنم جواب میده .
بعدش هم ای عامل دست صیهونیسم به اوباما می گی : دوست دار شما ؟
:)

by loveeeeeeeeeeee

نازنین 1389/06/16 ساعت 09:14

واه واه دختر چه پررو شدی تو!
تو چه جوری میری توی فیس بوک؟ به ما هم یاد بده لطفن

دوستدار شما همه مردم صلح دوست دنیا

یعنی جواب میده بهت؟؟
یعنی اینقدر بی کاره که جواب بده؟؟؟
ااگه جواب بده خیلی با حاله

با پریون بروزم!

amir 1389/06/18 ساعت 00:07 http://my4divari.blogsky.com

حالا بگو ببینم من خوشتیپ ترم -------------------------------->

یا باراک حسین اوباما

بیمزه!

نلسون 1389/06/18 ساعت 05:23

چقد دلم تنگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیده

ببینم نظرت درمورد این عکسا چیه؟(عید فطر)

یه سر بزن!
راستی عیدت مبارک

رضا 1389/06/19 ساعت 11:32 http://bhormoz.blogfa.com

سلام، وبلاگ جالب و پر محتوایی دارید خوشحال می شم به وبلاگ من هم سری بزنید و از راهنمایی های شما هم بهره مند شوم.

اسپم نکن رفیق

نه .کارت اشتباه بود با این نامه دادنت.ببین کسی که می گه من مسلمانم حتی نباید .....ولش کن منظورم از اشتباه : احمدی نژاد رو میشناسی؟ من از همون جهنمی ام که اینا رهبر و رئیس جمهورشن. تو با این جملات خودت رو حقیر کردی برات متاسفم بهتون بر نخوره ولی امام علی راست می زن جماعت نصف عقله.
البته این تفکرات منشا اش از ماهواره واینترنت که ما بلد نیستیم درست ازش استفاده کنیم.من نه یه آدم ریشیم نه یه آدم تسبیه به دست اینک من یه انسانم.بای

cheghad khub bud in
koli hal kardam sedi
ruhet shad
ruhamo shad kardi

قربون تو بشم من امیرعلی
(اینجا از این اسمایل ها که بوس آبدار میکنه نداره! بعد حضوری از خجالتت درمیام)

ماه نصفه 1389/06/20 ساعت 15:07

سلاااااااام صدی جوووووووووووووووووووون . وای ایول به تو . چه نامه ای نوشتی . ایول حاااااال کردم . دوسسسسسسسسسسسست داااااااااااارم . بای بای صدی باحاله

سیاوش 1389/06/29 ساعت 12:54

Bebin Azizam
1. Obama Bikar Nist
2 . Javab Toro Nemide
3 . aslan baha Nabood
4. Poole Ya Moft Nadare Jashn begire Vase dostet
5 . Kolan Khodet BahaLi
6 . Be Man Sar Bezan
Mr Siyavash

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد